Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Δρομολόγια ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ από 1/3 έως 31/5

Αν και τις επόμενες ημέρες και με μεγάλη καθυστέρηση αναμένεται να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για τις ακτοπλοϊκές γραμμές της περιόδου 1/11)23-31/10/24. Τα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ από 1 Μαρτίου έως 31 Μαϊου έχουν ως εξής από zanteferries.gr: …

Ισχύοντα δρομολόγια ΚΤΕΛ Έβρου από 22/3

«Συνηθίζω στο blog πάντα να έχω αναρτημένα εκτός από τα δρομολόγια των ακτοπλοϊκών μας συνδέσεων και του ΚΤΕΛ Έβρου, για όποιον ενδιαφέρεται. Πάντα υπάρχουν στο πάνω μέρος του blog στο πλαίσιο "ΧΡΗΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ" στην έκδοση ιστού,. Η τελευταία ενημέρωση των δρομολογίων που υπήρχε ήταν αυτά που ίσχυαν από 1 Νοεμβρίου 2021. …

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Οικονομική Υπηρεσία Δήμου Σαμοθράκης: Ημέρες και ώρες που μπορούν οι πολίτες να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

22 Αυγούστου, 2017

Πόσο κόσμο εξυπηρετεί η γραμμή Καβάλα-Λαύριο; - Ενδιαφέρον για την γραμμή Καβάλα-Σαμοθράκη.

  • Φαίνεται πως το ενδιαφέρον για την επανασύνδεση της Καβάλας με την Σαμοθράκη είναι μεγάλο, αφού γίναμε δέκτες νέου ηλεκτρονικού μηνύματος, που ζητάει να αναδείξουμε το ζήτημα και από τους τοπικούς άρχοντες, να καταθέσουν σχετικό αίτημα στο Υπουργείο Ναυτιλίας. Το ενδιαφέρον, όπως προκύπτει από τα μηνύματα, είναι και από τις δύο πλευρές. Δηλαδή και από Καβαλιώτες, αλλά και από κατοίκους του όμορφου νησιού του Θρακικού πελάγους. Αφουγκραζόμενοι την επιθυμία των συμπολιτών και θεωρώντας το αίτημα τους δίκαιο (και λογικό), θα το αναδείξουμε και θα το υποστηρίξουμε.
  • Διότι, δεν μπορεί να είναι λογικό να συνδέεται η Καβάλα με το Λαύριο, την Πάρο και τη Νάξο και να μην υπάρχει σύνδεση με έναν κοντινότερο προορισμό, που ανήκει μάλιστα στο ίδιο γεωγραφικό και διοικητικό διαμέρισμα, την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης. Πάντα διερωτόμασταν, πόσοι και πόσες ενδιαφέρονται να ταξιδέψουν από την Καβάλα προς το Λαύριο δια θαλάσσης, ιδιαίτερα τους χειμερινούς μήνες. Κι επίσης, γιατί κάποιος από τη βόρεια Ελλάδα να επιλέξει να ταξιδέψει προς τα νησιά των Κυκλάδων και τα Δωδεκάνησα με αφετηρία το λιμάνι της Καβάλας, αντί αυτό του Πειραιά, περνώντας μία ημέρα εντός του πλοίου!
  • Νομίζουμε ότι κάποτε το Υπουργείο Ναυτιλίας πρέπει να επανασχεδιάσει τις ακτοπλοϊκές γραμμές, με γνώμονα τις ανάγκες και τις επιθυμίες των τοπικών κοινωνιών και όχι τα συμφέροντα των ναυτιλιακών εταιρειών. Για να είναι μία γραμμή βιώσιμη, πρέπει να υπάρχει επιβατική κίνηση. Πως θα είναι βιώσιμη η γραμμή Καβάλας-Λαυρίου, όταν το ενενήντα τοις εκατό (ίσως και περισσότερο) των επιβατών μετακινούνται μέχρι τη Λήμνο και τον Άγιο Ευστράτιο και το πλοίο συνεχίζει σχεδόν άδειο μέχρι το Λαύριο (και το αντίστροφο);
  • Γιατί να μην υπάρχει μία γραμμή μέχρι τον Άγιο Ευστράτιο και μία δεύτερη Καβάλας-Σαμοθράκης; Είμαστε βέβαιοι πως η επιβατική κίνηση θα ήταν μεγαλύτερη.

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr