Translate

Δευτέρα, 21 Μαΐου 2018

Και τα βαρέα οχήματα εξαιρούνται από τους ελέγχους ΚΤΕΟ, πλην των ADR

Μετά την δημοσίευση του άρθρου Δεν υποχρεούνται σε ΚΤΕΟ τα οχήματα της Σαμοθράκης από 20/5 υπήρξαν ερωτήματα και απορίες αν εξαιρούνται υποχρέωσης για τεχνικό έλεγχο ΚΤΕΟ και τα βαρέα οχήματα. Θέλοντας λοιπόν να δοθεί απάντηση στα παραπάνω έστειλα email στο Υπουργείο Μεταφορών (στην διεύθυνση που περιλαμβάνονταν στην εγκύκλιο) και σήμερα έλαβα την σχετική απάντηση, η οποία είναι θετική και συνοπτικά λεελ πως: ναι εξαιρούνται και τα βαρέα οχήματα πλην αυτών που μεταφέρουν εύφλεκτα υλικά (ADR), αν κινούνται αποκλειστικά και μόνο στην Σαμοθράκη.

Παρακάτω παραθέτω την ερώτηση και την σχετική απάντηση:

  • Ερώτηση:

Καλημέρα σας ονομάζομαι Ειρηναίος Παπαντίδης είμαι διαχειριστής blog στην Σαμοθράκη. Προχθές δημοσίευσα άρθρο σχετικά με την μη υποχρέωση των οχημάτων που κινούνται στη Σαμοθράκη και άλλα μικρά νησιά να υποβάλλονται σε τεχνικό έλεγχο ΚΤΕΟ, κάτι θετικό για τις τοπικές κοινωνίες από οικονομικής άποψης.
Προέκυψε όμως ένα ερώτημα από φίλους - αναγνώστες επαγγελματίες αυτοκινητιστών που έχουν μεγάλα φορτηγά για την μεταφορά χωματουργικών - οικοδομικών υλικών, για το αν ισχύει και για αυτά τα οχήματα η μη υποχρέωση.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση σας.

  • Απάντηση:

Σε συνέχεια του ερωτήματος που μας υποβάλατε με email στις 19/5/2018, σας διευκρινίζουμε ότι, εξαιρούνται της υποχρέωσης για περιοδικό τεχνικό έλεγχο πλην οχημάτων ADR, τα οχήματα όλων των κατηγοριών, τα οποία έχουν ταξινομηθεί και χρησιμοποιούνται αποκλειστικά σε μικρά νησιά, υπό την προϋπόθεση ότι δεν λειτουργούν ή πρόκειται να λειτουργήσουν σ’ αυτά Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου ή Κινητές Μονάδες Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων.
Υπενθυμίζεται ότι:
- όσον αφορά την κυκλοφορία των εξαιρούμενων οχημάτων, η εξαίρεση για τεχνικό έλεγχο παύει να ισχύει σε περίπτωση κυκλοφορίας του οχήματος εκτός του μικρού νησιού σε περιοχή που υφίσταται τεχνικός έλεγχος και
- όσον αφορά την μεταβίβαση των εξαιρούμενων οχημάτων, όταν αυτά μεταβιβάζονται σε περιοχή που υφίσταται τεχνικός έλεγχος, υπόκεινται σε περιοδικό τεχνικό έλεγχο πριν την ταξινόμησή τους, εφόσον έχουν την υποχρέωση βάσει της θεσμοθετημένης συχνότητας τεχνικού ελέγχου [σε αυτή την περίπτωση εφαρμόζεται η διάταξη της αριθμ. οικ. Α 36348/3425/2013 (Β’ 2224) ] περί έκδοσης άδειας ‘’ΟΧΙ ΓΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ’’

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΧΗΜΑΤΩΝ & ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Δ/ΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ & ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
Πληροφορίες    : Ε. Κατσαγούνος
Τηλέφωνο           : 210 6508613
E mail                    : e.katsagounos@yme.gov.gr

Πιστεύω οι όποιες απορίες να λύθηκαν και φυσικά ναι μεν να ισχύει η εξαίρεση αλλα οι ιδιοκτήτες των βαρέων οχημάτων (φορτηγών) να τα συντηρούν έτσι ώστε να είναι ασφαλή για τους οδηγούς και την κοινωνία...

1 σχόλιο:

  1. Μπράβο φίλε Ειρηναίε. Σήμερα επικοινώνησα με την Ασφαλιστική μου Εταιρεία και μου απάντησαν ότι "εφόσον έτσι ο νόμος ορίζει, ισχύουν οι ασφαλιστικές συμβάσεις που έχουμε συνάψει με τις ασφαλιστικές εταιρίες". Σπιτάλας Βασίλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ, τουλάχιστον τα σχόλια που αναφέονται σε πρόσωπα, οργανισμούς, εταιρείες να είναι με ονοματεπώνυμο κανονικό, είτε ως ανώνυμος να αναγράφεται κάπου, είτε σην επιλογή Όνομα URL (στο όνομα). Σχόλια ανώνυμα που θα αναφέρονται σε πρόσωπα και θεσμούς θα διαγράφονται ΟΛΑ.
Ευχαριστώ
Irineossamothraki Blog