Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Δρομολόγια ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ από 1/3 έως 31/5

Αν και τις επόμενες ημέρες και με μεγάλη καθυστέρηση αναμένεται να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για τις ακτοπλοϊκές γραμμές της περιόδου 1/11)23-31/10/24. Τα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ από 1 Μαρτίου έως 31 Μαϊου έχουν ως εξής από zanteferries.gr: …

Ισχύοντα δρομολόγια ΚΤΕΛ Έβρου από 22/3

«Συνηθίζω στο blog πάντα να έχω αναρτημένα εκτός από τα δρομολόγια των ακτοπλοϊκών μας συνδέσεων και του ΚΤΕΛ Έβρου, για όποιον ενδιαφέρεται. Πάντα υπάρχουν στο πάνω μέρος του blog στο πλαίσιο "ΧΡΗΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ" στην έκδοση ιστού,. Η τελευταία ενημέρωση των δρομολογίων που υπήρχε ήταν αυτά που ίσχυαν από 1 Νοεμβρίου 2021. …

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Οικονομική Υπηρεσία Δήμου Σαμοθράκης: Ημέρες και ώρες που μπορούν οι πολίτες να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

21 Ιουλίου, 2018

Αποστόλου: «Προσπαθούμε να σώσουμε τα ξύλινα αλιευτικά σκάφη από το σπάσιμο»


Αποστόλου: «Προσπαθούμε να σώσουμε τα ξύλινα αλιευτικά σκάφη από το σπάσιμο»Συνεχίζεται η εφαρμογή του μέτρου της απόσυρσης των αλιευτικών σκαφών, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι και το τέλος Σεπτεμβρίου.

Από το 1994 απ' όταν και ξεκίνησε η εφαρμογή του Μέτρου 6.1.10 «Οριστική παύση των αλιευτικών δραστηριοτήτων» που αφορά στη Δράση «Διάλυση αλιευτικού σκάφους» και μέχρι σήμερα, έχουν αποσυρθεί συνολικά 4.542 αλιευτικά σκάφη, τόσο παράκτια (συμπεριλαμβανομένου των βιντζοτρατών) όσο και μέσης αλιείας (μηχανότρατες και γρι-γρι), ενώ 26 από αυτά δεν καταστράφηκαν αλλά διασώθηκαν ως παραδοσιακά και αποκλειστικά για μουσειακή χρήση.


Η συγχρηματοδότηση του μέτρου που ανέρχεται στα 40 εκατ. ευρώ, γίνεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και από τα Κράτη - Μέλη και έχει ως απώτερο στόχο τη μείωση της αλιευτικής πίεσης στα ιχθυοαποθέματα.

«Με την απόσυρση των αλιευτικών σκαφών δεν αποσύρονται μόνο τα σκάφη, αλλά αποσύρονται, διαγράφονται οι άδειες τόσο από το εθνικό όσο και από το ευρωπαϊκό μητρώο» δήλωσε στο «Πρακτορείο FM» ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Βαγγέλης Αποστόλου και συμπλήρωσε «έτσι, συνολικά, μειώνεται ο αλιευτικός στόλος και ασκείται μικρότερη πίεση στα αλιεύματα».

Από το Νοέμβριο του 2017 έχουν υποβληθεί συνολικά 1.341 αιτήσεις για ένταξη στο μέτρο απόσυρσης, από τις οποίες εντάχθηκαν 764 και ενώ ακόμη 522 πληρούσαν τις προϋποθέσεις, δεν μπόρεσαν να ενταχθούν καθώς το οι πόροι του μέτρου εξαντλήθηκαν.

Εν τω μεταξύ, το ΥΠΑΑΤ εξετάζει τρόπους με τους οποίους θα μπορούσε να σταματήσει η απόσυρση και το σπάσιμο των ξύλινων αλιευτικών σκαφών. «Μιλάμε για παραδοσιακά σκάφη με τεράστια πολιτιστική και πολιτισμική αξία και πρέπει να δούμε τι μπορούμε να διασώσουμε από αυτά» δήλωσε ο κ. Αποστόλου και συνέχισε «σε διαρκή συνεννόηση με τον αρμόδιο Επίτροπο, το πρώτο που πήραμε ήταν αυτά που θα χαρακτηριστούν ως παραδοσιακά σκάφη, να τύχουν της ίδιας αποζημίωσης, εάν πήγαιναν για διάλυση, κάτι το οποίο ενδιαφέρει ιδιαίτερα τον κάτοχο».

Μέχρι στιγμής, τα ξύλινα σκάφη τα οποία έχουν αποσυρθεί ανέρχονται σε 450. Από αυτά, 42 έχουν επιλεγεί από το ΥΠΑΑΤ, σε συνεργασία με τα υπουργεία Πολιτισμού και Ναυτιλίας, για στη ένταξη στη διαδικασία χαρακτηρισμού τους ως παραδοσιακά.

Αξίζει να σημειωθεί, για τα εν λόγω σκάφη υπάρχει ήδη αρκετό ενδιαφέρον από φορείς για την έκθεσή τους, οι οποίοι προτίθενται να αναλάβουν και όλες τις μακροχρόνιες υποχρεώσεις διατήρησής τους. 
«Για να αποφευχθούν τα εγκλήματα του παρελθόντος και παρά το γεγονός ότι η αρμοδιότητα του ΥΠΑΑΤ περιορίζεται στην απόσυρση των εν λόγω σκαφών, αναλάβαμε μια προσπάθεια για τη διάσωση των παραδοσιακών σκαφών, η οποία έχει ήδη υποστηριχθεί από πολλούς φορείς, δήμους, απλούς πολίτες», δήλωσε στο «Πρακτορείο Fm» σχετικά ο αρμόδιος υπουργός.

zougla.gr

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr