Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Δρομολόγια ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ από 1/3 έως 31/5

Αν και τις επόμενες ημέρες και με μεγάλη καθυστέρηση αναμένεται να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για τις ακτοπλοϊκές γραμμές της περιόδου 1/11)23-31/10/24. Τα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ από 1 Μαρτίου έως 31 Μαϊου έχουν ως εξής από zanteferries.gr: …

Ισχύοντα δρομολόγια ΚΤΕΛ Έβρου από 22/3

«Συνηθίζω στο blog πάντα να έχω αναρτημένα εκτός από τα δρομολόγια των ακτοπλοϊκών μας συνδέσεων και του ΚΤΕΛ Έβρου, για όποιον ενδιαφέρεται. Πάντα υπάρχουν στο πάνω μέρος του blog στο πλαίσιο "ΧΡΗΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ" στην έκδοση ιστού,. Η τελευταία ενημέρωση των δρομολογίων που υπήρχε ήταν αυτά που ίσχυαν από 1 Νοεμβρίου 2021. …

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Οικονομική Υπηρεσία Δήμου Σαμοθράκης: Ημέρες και ώρες που μπορούν οι πολίτες να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

19 Ιουλίου, 2018

«Σύσκεψη για την παρουσίαση της ηλεκτρονικής εφαρμογής της βελτιστοποίησης του ακτοπλοϊκού δικτύου OPTINET»

 Στην σελίδα του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής βρήκα το παρακάτω άρθρο, το οποίο αξιολόγησα ως χρήσιμο και ενδιαφέρον. Ας ελπίσουμε ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα εφαρμοστεί και στην Σαμοθράκη.

Ευρεία σύσκεψη πραγματοποιήθηκε χθες, Τρίτη 17/7/2018, στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με επικεφαλής τον Υφυπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και με αντικείμενο την πρώτη παρουσίαση του Εργαλείου Βελτιστοποίησης Ακτοπλοϊκών Δικτύων, “ΟPTINET”, ενώ πραγματοποιήθηκε και μια πρώτη παρουσίαση του έργου από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο τηςSAROSIS, Αθανάσιο Παππά και από τον Αναπληρωτή Καθηγητή ΕΜΠ, Δημήτριο Λυρίδη.

Στην σύσκεψη παραβρέθηκαν ο Γενικός Γραμματέας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής & Ναυτιλιακών Επενδύσεων, Χρήστος Λαμπρίδης, ο Β’ Υπαρχηγός Λ.Σ- ΕΛΑΚΤ, Αντιναυάρχος Αθανάσιος Ντούνης, η Διευθύντρια της Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ ΥΝΑΝΠ, Αθηνά Φωκά, στελέχη της Διεύθυνσης Θαλασσίων Συγκοινωνιών, ο Πρόεδρος ΣΕΕΝ, Μιχάλης Σακέλλης καθώς και ο Γενικός Γραμματέας ΣΕΕΝ, Αδαμάντιος Κρασανάκης.
Ο Νεκτάριος Σαντορινιός, αφού ευχαρίστησε τους παρευρισκόμενους, τόνισε την, μεγάλης σημασίας, έρευνα που πραγματοποιείται με τη συνεργασία του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και της εταιρίας SAROSIS για τη βελτιστοποίηση του ακτοπλοϊκού δικτύου, η οποία αν και βρίσκεται σε αρχικό στάδιο, εντούτοις αναμένεται να αποδειχθεί ένα χρήσιμο εργαλείο στη διαμόρφωσή του. Ιδιαίτερη μνεία, επίσης, έκανε στη συμβολή των υπηρεσιών του Υπουργείου Ναυτιλίας και στην Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ που με τις προσπάθειες που έχουν καταβάλει έγινε κατορθωτό να δρομολογηθεί η πραγματοποίηση της εν λόγω εφαρμογής.
Ο Υφυπουργός υπογράμμισε, ακόμη, πως είναι μια ιδέα που ξεκίνησε εδώ και ενάμιση χρόνο η οποία χρηματοδοτείται από το «Ερευνώ – Δημιουργώ – Καινοτομώ» και την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης και Εφαρμογής Δράσεων στους τομείς Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Σκοπός της, συμπλήρωσε, είναι η εργαλειοποίηση και ψηφιοποίηση του τρόπου με τον οποίο θα έχουμε πιο αποτελεσματικές ακτοπλοϊκές μεταφορές με βάσεις δεδομένων που παρέχει το Υπουργείο μας στο σύστημα, προκειμένου να ελεγχθούν οι εναλλακτικές λύσεις.
Είναι σημαντικό, τόνισε, να διευκρινίσουμε ότι είναι ένα εργαλείο μελέτης το οποίο μπορεί να φανεί χρήσιμο στην λήψη αποφάσεων. Βρισκόμαστε σε μια πρώτη φάση της προόδου και είναι ευκαιρία να τοποθετηθούν όλοι οι φορείς με παρατηρήσεις για να υπάρξει μια θετική εξέλιξη του έργου και να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Ενώ ο Υφυπουργός κατέληξε πως η ακτοπλοϊκή συγκοινωνία είναι πολυσύνθετη με πολλές διαφορετικές παραμέτρους, όμως το χρονοδιάγραμμα των 3 χρόνων και η στενή συνεργασία των ερευνητών του Προγράμματος, της Διεύθυνσης Θαλασσίων Συγκοινωνιών και του ΣΕΕΝ, θα μας δώσει τη δυνατότητα να αποκτήσουμε εκτενή δεδομένα ώστε να εξάγουμε ένα επιθυμητό και χρήσιμο αποτέλεσμα για όλους μας.Στόχος μας πρέπει να είναι να δημιουργήσουμε μια αποτελεσματική συγκοινωνία μεταξύ των νησιών μας καθώς και με την ηπειρωτική χώρα, ώστε να υπάρχει υψηλό επίπεδο ακτοπλοϊκής σύνδεσης, παρέχοντας έγκαιρες και αξιόπιστες μετακινήσεις σε κατοίκους και επισκέπτες των νησιών.
Ο καθηγητής κ. Λυρίδης ανέπτυξε το σκοπό του έργου αναφέροντας ότι τo OPTINET (με βάση τα δεδομένα εισόδου που θα του διατίθενται) θα είναι σε θέση να απαντάει σε ερωτήματα όπως: Ποια θα είναι η μορφή του δικτύου; Ποια δρομολόγια; Και ποια η συχνότητα των αφιξοαναχωρήσεών τους; Από ποιους τύπους πλοίων θα εκτελούνται; Και με αυτό τον τρόπο ευελπιστούμε να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα θαλάσσιας διασύνδεσης και εξυπηρέτησης που αντιμετωπίζουν πολλά νησιά, ειδικά στις λεγόμενες «άγονες γραμμές».
Εκ μέρους της SAROSIS, ο κ. Παππάςανέλυσε το έργο και συγκεκριμένα τους στόχους του που είναι η ικανοποίηση της ζήτησης στο σύνολό της αλλά και η ελαχιστοποίηση του χρόνου αναμονής των επιβατών καθώς και του χρόνου ταξιδιού τους.Ανέφερε επίσης πως προκλήσεις αποτελούν η αξιοπιστία της λύσης η οποία συναρτάται ευθέως αυτής των δεδομένων, η δυσκολία στην εξόρυξη και ταυτοποίηση των δεδομένων η οποία παρακάμπτεται με εκτενείς παραδοχές αλλά και οι πιθανοί εξωγενείς παράγοντες που δεν έχουν παραγοντοποιηθεί, όμως μεταβάλλουν το αποτέλεσμα.
Το OPTINET υποβλήθηκε στο πλαίσιο της παρέμβαση ΙΙ «Συμπράξεις επιχειρήσεων με ερευνητικούς οργανισμούς», του ‘Α κύκλου δράσης «Ερευνώ – Δημιουργώ – Καινοτομώ» που χρηματοδοτείται από το επιχειρησιακό πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα, Καινοτομία» στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr