Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Δρομολόγια ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ από 1/3 έως 31/5

Αν και τις επόμενες ημέρες και με μεγάλη καθυστέρηση αναμένεται να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για τις ακτοπλοϊκές γραμμές της περιόδου 1/11)23-31/10/24. Τα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ από 1 Μαρτίου έως 31 Μαϊου έχουν ως εξής από zanteferries.gr: …

Ισχύοντα δρομολόγια ΚΤΕΛ Έβρου από 22/3

«Συνηθίζω στο blog πάντα να έχω αναρτημένα εκτός από τα δρομολόγια των ακτοπλοϊκών μας συνδέσεων και του ΚΤΕΛ Έβρου, για όποιον ενδιαφέρεται. Πάντα υπάρχουν στο πάνω μέρος του blog στο πλαίσιο "ΧΡΗΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ" στην έκδοση ιστού,. Η τελευταία ενημέρωση των δρομολογίων που υπήρχε ήταν αυτά που ίσχυαν από 1 Νοεμβρίου 2021. …

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Δήμος Σαμοθράκης: Οι Κινητές Ιατρικές Μονάδες του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος στη Σαμοθράκη 14-16/4

«ΚΙΝΗΤΕΣ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΣΤΗ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 14 ΜΕ 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ - ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΑΡΧΟΣ Ο Δήμος Σαμοθράκης ανακοινώνει ότι οι Κινητές Μονάδες από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος θα είναι στο νησί μας από την Κυριακή 14-04-2024 έως την Τρίτη 16-04-2024. …

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Οικονομική Υπηρεσία Δήμου Σαμοθράκης: Ημέρες και ώρες που μπορούν οι πολίτες να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

06 Σεπτεμβρίου, 2018

Χρ. Δούκας: Δελτίο Τύπου - Απαιτείται ψυχραιμία και νηφαλιότητα αντί κραυγών και αναθεμάτων

Οργανισμός Λιμένος Αλεξανδρούπολης
Αλεξανδρούπολη, 20 Ιουλίου 2018

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

«ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΚΑΙ ΝΗΦΑΛΙΟΤΗΤΑ
ΑΝΤΙ ΚΡΑΥΓΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΩΝ»

Οι νέες δηλώσεις του κ. Μανούση στα τοπικά Μ.Μ.Ε. αποτελούν μία ακόμη συστηματική επιχείρηση απόσεισης των μεγάλων ευθυνών που έχει ο ίδιος και οι ακτοπλοϊκές εταιρίες του για την πολυετή  «ομηρία» ενός νησιού,  στην υπηρέτηση των μονοπωλιακού χαρακτήρα «επιχειρηματικών» συμφερόντων. Παράλληλα προσπαθεί να μεταθέσει την ευθύνη  για τις αδιέξοδες επιλογές του σε τρίτους (Δήμος Σαμοθράκης, ΟΛΑ).
Θα μπορούσαμε να αντικρούσουμε και να ανατρέψουμε ένα προς ένα  και με ατράνταχτα ντοκουμέντα  όλα όσα ισχυρίσθηκε. Δεν είναι αυτός ο σκοπός μας. Άλλωστε, τα στοιχεία βρίσκονται στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου.

Πολύ λίγο ενδιαφέρει τον πολίτη η προσπάθεια από την πλευρά του κ. Μανούση  μετάθεσης σε τρίτους των ευθυνών που ο ίδιος έχει, και  που τον αναγκάζουν  στην «απόσυρση» των πλοίων  του από την ακτοπλοϊκή γραμμή της Σαμοθράκης. Πρέπει να συμφιλιωθεί με την άποψη ότι «μπορείς να ξεγελάς κάποιους  για λίγο  διάστημα, αλλά ποτέ πολλούς και για πάντα…» 

Δεν χρειάζεται πολύ μυαλό για να εξηγήσει και να κατανοήσει κανείς  γιατί ο κ. Μανούσης  τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή «αποσύρει» τα πλοία του από την ακτοπλοϊκή γραμμή της Σαμοθράκης. Η αιτία δεν είναι οι δήθεν «υπερβολικές» χρεώσεις του ΟΛΑ, οι οποίες είναι σταθερές για χρόνια και καθορίζονται με βάση τη νομοθεσία που ισχύει σε όλα τα λιμάνια της χώρας. Αν ήταν  επομένως οι χρεώσεις η αιτία των «αποσύρσεων» θα έπρεπε αυτές τις «αποσύρσεις» να τις κάνει εδώ και πολλά χρόνια. ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ;

Ο κ. Μανούσης  συνηθίζει να κατασκευάζει  εχθρούς και προσπαθεί να πείσει την τοπική κοινωνία ότι οι «κατά φαντασία εχθροί» που δημιούργησε  είναι πραγματικοί και μάλιστα είναι εχθροί όχι μόνο δικοί του αλλά και της κοινωνίας.

Η ΑΠΟΣΥΡΣΗ των πλοίων του κ. Μανούση αποτελεί μία προμελετημένη επιλογή  στα αδιέξοδα  που ο ίδιος δημιούργησε:

- Αποτελεί προμελετημένη επιλογή η απόσυρση του «ταχύπλοου» ΖΕΦΥΡΟΣ  και μάλιστα, κατά σύμπτωση (!) την ημερομηνία που έληξαν τα εγκεκριμένα από το Υπουργείο δρομολόγια. Διαφορετικά, αν δηλαδή είχε πρόθεση και συμφέρον να συνεχίσει τα δρομολόγια του ΖΕΦΥΡΟΣ και τον οικονομικά επιζήμιο χειμώνα, θα έπρεπε από καιρό να υποβάλει προς έγκριση στο ΥΝΑΝΠ νέο πρόγραμμα δρομολογίων.

- Αποτελεί προμελετημένη και μονόδρομη επιλογή η απόσυρση του ΣΑΟΝΗΣΟΣ στις 9 Σεπτεμβρίου, την ημέρα δηλαδή που τελειώνει η παράταση που του δόθηκε να έχει τη δυνατότητα να  διαθέτει χαρτιά αξιοπλοϊας, δηλαδή να μπορεί να πραγματοποιεί ακτοπλοϊκά δρομολόγια με την προϋπόθεση να πραγματοποιήσει τις εκκρεμείς εργασίες και να προμηθευτεί τον απαιτούμενο εξοπλισμό  που να το καθιστούν αξιόπλοο, τα οποία δεν έκανε και επομένως από την ημερομηνία αυτή και ύστερα δεν μπορεί να πραγματοποιεί κανένα ακτοπλοϊκό δρομολόγιο.
- Όσο για την αόριστη απειλή για την τύχη του ΣΑΟΣ , το ίδιο έργο το έχουμε ξαναζήσει όλα τα προηγούμενα χρόνια. Μία γραμμή που εξυπηρετεί το πλοίο του κ. Μανούση με σύμβαση με το Δημόσιο, αλλά και επιδοτούμενη με περίπου 1 εκ. ευρώ ετησίως.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ: 

Γνωρίζουμε και κατανοούμε τα  αδιέξοδα που δημιούργησε ο κ. Μανούσης στις επιχειρηματικές – και όχι μόνο - επιλογές του.  Τους πολίτες ενδιαφέρουν οι  επιπτώσεις  στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της Σαμοθράκης με την Αλεξανδρούπολη, οι οποίες είναι ιδιαίτερα σημαντικές … Τονίζαμε εδώ και χρόνια ότι η θωράκιση της γραμμής αυτής αποτελεί την ΠΡΩΤΗ  αναγκαιότητα που πρέπει να διασφαλισθεί. 

Και, σε αντίθεση με τον κ. Μανούση, που  το ζήτημα αυτό δεν τον ενδιαφέρει καθόλου (κι ας κόπτεται περί του αντιθέτου), ο Οργανισμός θα πάρει άμεσα τις πρωτοβουλίες, και θα προκαλέσει εκείνες τις επαφές και συνεργασίες  με την τοπική κοινωνία και τα αρμόδια Υπουργεία,  με στόχο να σταματήσει με οριστικό τρόπο αυτή η απαράδεκτη  κατάσταση, που εκτός των άλλων, αποτελεί βαθειά υποτίμηση μιας κοινωνίας που έχει αγανακτήσει από τα «καμώματα» του συγκεκριμένου ακτοπλόου.

Για την ΟΛΑ Α.Ε.
ΧΡΗΣΤΟΣ Π. ΔΟΥΚΑΣ
Πρόεδρος - Δ/νων Σύμβουλος
ΟΛΑ Α.Ε

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr