Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Δρομολόγια ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ από 1/3 έως 31/5

Αν και τις επόμενες ημέρες και με μεγάλη καθυστέρηση αναμένεται να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για τις ακτοπλοϊκές γραμμές της περιόδου 1/11)23-31/10/24. Τα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ από 1 Μαρτίου έως 31 Μαϊου έχουν ως εξής από zanteferries.gr: …

Ισχύοντα δρομολόγια ΚΤΕΛ Έβρου από 22/3

«Συνηθίζω στο blog πάντα να έχω αναρτημένα εκτός από τα δρομολόγια των ακτοπλοϊκών μας συνδέσεων και του ΚΤΕΛ Έβρου, για όποιον ενδιαφέρεται. Πάντα υπάρχουν στο πάνω μέρος του blog στο πλαίσιο "ΧΡΗΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ" στην έκδοση ιστού,. Η τελευταία ενημέρωση των δρομολογίων που υπήρχε ήταν αυτά που ίσχυαν από 1 Νοεμβρίου 2021. …

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Οικονομική Υπηρεσία Δήμου Σαμοθράκης: Ημέρες και ώρες που μπορούν οι πολίτες να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

23 Οκτωβρίου, 2018

«Μεταφορικό Ισοδύναμο: Περαιτέρω βελτιώσεις του μέτρου στην καθολική εφαρμογή του με στόχο την ικανοποίηση των αναγκών των νησιωτικών κοινωνιών»

Από την Κω, όπου συμμετείχε σε ανοιχτή ενημερωτική εκδήλωση (Παρασκευή 19/10/18) με θέμα την εφαρμογή του μέτρου του Μεταφορικού Ισοδύναμου, η οποία διοργανώθηκε από κοινού με το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου, ο Νεκτάριος Σαντορινιός, ανέλυσε διεξοδικά το μέτρο του Μεταφορικού Ισοδύναμου. Ο Αναπληρωτής Υπουργός τόνισε την ιδιαίτερη, μέχρι τώρα, αποδοχή που έχει το ΜΙ από τους κατοίκους των νησιών αλλά και την αναπτυξιακή ευκαιρία που δίνεται, μέσω της επιδότησης του κόστους μεταφοράς των εμπορευμάτων, στις νησιωτικές επιχειρήσεις. Ιδιαίτερη μνεία έκανε και στην επικείμενη εφαρμογή του ΜΙ στο κόστος των καυσίμων, όπου αναμένεται να ρίξει τις τιμές στα νησιά. Ενώ, τέλος, ξεκαθάρισε με απόλυτο τρόπο ότι για τα νησιά της Κω, της Λέρου, της Σάμου, της Χίου και της Λέσβου, η εφαρμογή του ΜΙ δεν αποτελεί οιωνό κατάργησης των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ. Αυτοί, για τα νησιά με δομές φιλοξενίας προσφύγων, θα εξακολουθήσουν να ισχύουν.





Το ΜΙ μέρος κοινωνικών πολιτικών που ξεδιπλώνονται στην νέα μετά-μνημονιακή εποχή
«Στην νέα, μετά-μνημονιακή εποχή, όλο και περισσότερες κοινωνικά δίκαιες και αναπτυξιακές πολιτικές αναμένεται να εφαρμοστούν, τώρα που έχουμε φύγει από την σκληρή επιτροπεία και ορίζουμε μόνοι μας την τύχη της χώρας μας. Τώρα πια οι επιλογές είναι αποκλειστικά στα χέρια της εκάστοτε ψηφισμένης από τον λαό Κυβέρνησης και θα κριθούμε όλοι, αν ο νέος αυτός δρόμος αμαυρωθεί και πάλι, από κάποιους, με την επιστροφή σε λογικές κολλητών και κουμπάρων».
«Οι δικές μας επιλογές έγιναν από τώρα σαφείς: Η μη περικοπή των συντάξεων- ένα μέτρο που λυσσαλέα μας επέβαλαν οι δανειστές- η μείωση των ασφαλιστικών εισφορών των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, η αύξηση του κατώτατου μισθού, η κατάργηση του υποκατώτου μισθού αλλά και το Μεταφορικό Ισοδύναμο. Αυτό είναι η δική μας απόδειξη όταν μιλάμε για ανάπτυξη που τα κέρδη της πρέπει να μοιραστούν στους πολλούς».
Ούτε μια κοντυλιά δεν είχαν βάλει για το ΜΙ οι προηγούμενες Κυβερνήσεις
«Κανένας, ποτέ ως τώρα, δεν είχε βάλει σε εφαρμογή το Μεταφορικό Ισοδύναμο, παρόλο που ήταν αίτημα των νησιωτικών κοινωνιών για πάνω από 40 χρόνια. Όταν αυτή η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ξεκίνησε το σχεδιασμό του μέτρου, δεν βρήκαμε καμία σχετική μελέτη, κανένα πλάνο, ούτε μια κοντυλιά, ως παρακαταθήκη από τους προηγούμενους».
ΜΙ: μια πρότυπη, ουσιαστική, στοχευμένη και μόνιμη νησιωτική πολιτική
«Το ΜΙ δεν είναι μια απλή επιδότηση των νησιών. Με έναν έξυπνο και στοχευμένο τρόπο απαντά στις πραγματικές ανάγκες των νησιωτών και στηρίζει στην πράξη τις νησιωτικές κοινωνίες. Είναι ένα σαφές αναπτυξιακό μέτρο, που για πρώτη φορά εφαρμόζεται στην Ευρώπη συμπεριλαμβάνοντας και τη μεταφορά των προϊόντων, αποτελώντας πρότυπο νησιωτικής πολιτικής».
«Μέσα σε αυτές τις δύσκολες δημοσιονομικά συνθήκες, είναι πολιτική επιλογή της Κυβέρνησης να εφαρμόσει και να χρηματοδοτήσει το ΜΙ αποκλειστικά από το εθνικό ΠΔΕ.Είναι η δική μας απάντηση στην απομόνωση που υφίσταντο τα νησιά από τις εφαρμοζόμενες πολιτικές, να εγγράψουμε στον προϋπολογισμό της χώρας 570 εκ για το μέτρο αυτό, μέσα σε διάστημα 4 χρόνων- 60εκ για την πιλοτική εφαρμογή και από 170 εκ για τα επόμενα τρία χρόνια από την ολοκληρωτική εφαρμογή του».

Τρεις Πυλώνες στήριξης των νησιών
Νησιώτες Επιβάτες
  • «Από 1/1/2019 (αυτή τη στιγμή εφαρμόζεται πιλοτικά σε 49 νησιά της χώρας), κάθε πολίτης που έχει φορολογική έδρα σε νησί της επικράτειας- πλην Κρήτης, Ευβοίας και Λευκάδας- μπορεί να μπει στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του μέτρου-www.metaforikoisodynamo.gr- να εγγραφεί αυτός και η οικογένεια του, με μια εξαιρετικά απλή και καθόλου χρονοβόρα διαδικασία και να αποκτήσει τον Μοναδικό Αριθμό Νησιώτη (ΜΑΝ), τον οποίο από τούδε και στο εξής θα τον επιδεικνύει στις συναλλαγές του με τα ακτοπλοϊκά πρακτορεία και θα λαμβάνει την διαφορά του κόστους του εισιτηρίου, στο τέλος του μήνα, στο λογαριασμό του».
  • «Μέχρι τώρα, στην πιλοτική εφαρμογή του μέτρου, υπήρχε πλαφόν στα εισιτήρια που δικαιούται κάποιος κάτοικος νησιού, ανάλογα με συγκεκριμένες παραμέτρους που είχαμε βάλει. Η εμπειρία μας από αυτούς τους έξι μήνες εφαρμογής, μας οδήγησε στο να αλλάξουμε αυτόν τον περιορισμό και έτσι πρόκειται να αυξηθεί κατά πολύ ο αριθμός των εισιτηρίων, μετ’ επιστροφής, που δικαιούται κάποιος».
  • «Μια ακόμη προωθούμενη αλλαγή, για τους κατοίκους που αναγκάζονται να κάνουν πολύωρα ταξίδια είναι ότι πια δε θα επιδοτούμε μόνο εισιτήρια τρίτης θέσης, αλλά και εισιτήριο με καμπίνα».
  • «Πρέπει ακόμη να σημειωθεί, γιατί πολλοί ρωτάνε, πως το ΜΙ καλύπτει όλα τα ταξίδια- με στάση, με μετεπιβίβαση, κα.- που χρειάζεται να κάνει κάποιος νησιώτης μέσα σε ένα 24ωρο, για να φτάσει στον τελικό του προορισμό».
Νησιωτικές Επιχειρήσεις
  • «Οι νησιωτικές επιχειρήσεις επιδοτούνται την διαφορά του κόστους μεταφοράς των προιόντων τους, από και προς τα νησιά, σε σχέση με την ίδια απόσταση που κοστίζει η χερσαία μεταφορά. Οι επιχειρήσεις γράφονται στο μέτρο με τον ίδιο τρόπο όπως οι επιβάτες και περνάνε, στην πλατφόρμα, τα παραστατικά των μεταφορικών, ανά τρίμηνο. Αυτή τη στιγμή λαμβάνει χώρα η διαδικασία αυτή για το τρίμηνο Ιούλιος 2018- Σεπτέμβρης 2018 και σύντομα θα δούνε οι νησιώτες επιχειρηματίες τα χρήματα στους λογαριασμούς τους».
  • «Τα μέχρι τώρα στοιχεία δείχνουν, ότι πάνω από το 50% του μεταφορικού κόστους μιας επιχείρησης επιδοτείται πλήρως από το μέτρο».
  • «Επιλέξιμη δαπάνη είναι η μεταφορά προϊόντων με φορτωτική αλλά ακόμη και με ίδιο μέσο της επιχείρησης, πχ. φορτηγάκι».
  • «Η επιδότηση των επιχειρήσεων ανατρέπει στην πράξη το χωρικό μειονέκτημα που είχαν οι επιχειρήσεις των νησιών, αυξάνει η ρευστότητά τους, ελαφρύνει από το επιπλέον κόστος που τους βάραινε, δίνει κίνητρο μείωσης των τιμών των προϊόντων και κάνει τις ίδιες και τα εμπορεύματά τους πιο ανταγωνιστικά».
Επιδότηση Καυσίμων
  • «Στον σχεδιασμό που έχουμε κάνει για την επιδότηση των καυσίμων, λαμβάνουμε υπόψη τρείς παράγοντες: το μέγεθος της αγοράς, δηλαδή πόσα πρατήρια λειτουργούν στο νησί, η απόσταση και το αν το νησί διαθέτει αποθηκευτικούς χώρους φύλαξης καυσίμων.
  • «Οι υπολογισμοί μας, βάση των παραπάνω παραμέτρων, δείχνουν ότι θα έχουμε μια διαφορά τιμής στην αντλία, σε σχέση με το μέσο όρο τιμής της Αττικής, 10-13 λεπτά στα πρατήρια των νησιών».
  • «Στόχος μας είναι ο εξορθολογισμός της τιμής των καυσίμων, βασικό στοιχείο για την προσέλκυση τουριστών, για την βιωσιμότητα των ίδιων των νησιωτικών κοινωνιών και τελικά στοιχείο βοηθητικό για την ανάπτυξή τους».
Δεν σταματάμε να σχεδιάζουμε νησιωτικές πολιτικές
«Πρόθεσή μας είναι, σε επόμενο στάδιο να επιδοτηθεί η μετακίνηση επισκεπτών προς τα νησιά, ιδιαίτεραστα μικρά».
Αρχηγείο Λιμενικού Σώματος και Ελληνικής Ακτοφυλακής

I. B.: Είπαμε, όλες οι κυβερνήσεις στα χρόνια των κατοχικών μνημονίων έχουν αρπάξει τόσα χρήματα από τις τσέπες μας, οπότε δεν τους χαρίζουμε ούτε ψίχουλο από ψωμί 5 ημερών, όταν μας το <<χαρίζουν>>...

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr