Στο μικροσκόπιο των διωκτικών αρχών έχει μπει κάθε λεπτομέρεια για τη ζωή του συγκυβερνήτη του μοιραίου Airbus A320, το οποίο συνετρίβη το πρωί της Τρίτης στις γαλλικές Άλπεις. Τρόπος συμπεριφοράς και καθημερινές συνήθειες του Αντρέας Λούμπιτς εξετάζονται από τους ερευνητές, οι οποίοι προσπαθούν να ρίξουν φως στην απίστευτη υπόθεση που έχει βυθίσει στο πένθος Γαλλία, Γερμανία και Ισπανία.
Τρόπος συμπεριφοράς και καθημερινές συνήθειες του Αντρέας Λούμπιτς εξετάζονται με λεπτομέρεια από τους ερευνητές, οι οποίοι προσπαθούν να ρίξουν φως στα αίτια της απίστευτης τραγωδίας που έχει βυθίσει στο πένθος Γαλλία, Γερμανία και ΙσπανίαΤα μέχρι στιγμής στοιχεία δείχνουν αυτο-αεροπειρατεία, ωστόσο αναπάντητο παραμένει το ερώτημα για ποιον λόγο ο συγκυβερνήτης επέλεξε να βάλει τέλος στη ζωή του, παίρνοντας μαζί του στον θάνατο τους υπόλοιπους επιβάτες και το πλήρωμα. Υπήρχαν πληροφορίες ότιοι εξονυχιστικές έρευνες τόσο στην κύρια κατοικία (Ντύσελντορφ) όσο και στο πατρικό του (Μονταμπούρ) Αντρέας Λούμπιτς είχαν οδηγήσει στον εντοπισμό ενός σημαντικού ευρήματος, ωστόσο κάτι τέτοιο διαψεύστηκε στη συνέχεια από αστυνομικές πηγές, οι οποίες ξεκαθάρισαν πως δεν έχει βρεθεί σημείωμα αυτοκτονίας.
Οι έρευνες στρέφονται και προς την κατεύθυνση του τρομοκρατικού χτυπήματος. Η ηλεκτρονική αλληλογραφία και οι τηλεφωνικές κλήσεις του νεαρού άνδρα εξετάζονται εξονυχιστικά, προκειμένου να διαπιστωθεί αν ο συγκυβερνήτης είχε κάποια διασύνδεση με εξτρεμιστικές ομάδες.
Οι έρευνες συνεχίστηκαν καθ' όλη τη διάρκεια της νύχτας. Τα ευρήματα μεταφέρθηκαν μέσα σε πλαστικές σακούλες και κουτιά, ενώ εικόνες που μετέδωσαν διεθνή ΜΜΕ δείχνουν εμπειρογνώμονες να κρατούν τον ηλεκτρονικό υπολογιστή του Λούμπιτς.
Επιπλέον, δεν αποκλείεται να αποδοθούν ευθύνες για την τραγωδία και στο εσωτερικό της Lufthansa, καθώςβάσει πρωτοκόλλου αρκετών αεροπορικών εταιρειών, όταν ένας από τους δύο πιλότους φεύγει για κάποιον λόγο από το πιλοτήριο, πρέπει να αντικαθίσταται από άλλο μέλος του πληρώματος.
Μοναξιά και βαριά κατάθλιψηΟι έρευνες συνεχίστηκαν καθ' όλη τη διάρκεια της νύχτας. Τα ευρήματα μεταφέρθηκαν μέσα σε πλαστικές σακούλες και κουτιά, ενώ εικόνες που μετέδωσαν διεθνή ΜΜΕ δείχνουν εμπειρογνώμονες να κρατούν τον ηλεκτρονικό υπολογιστή του Λούμπιτς.
Επιπλέον, δεν αποκλείεται να αποδοθούν ευθύνες για την τραγωδία και στο εσωτερικό της Lufthansa, καθώςβάσει πρωτοκόλλου αρκετών αεροπορικών εταιρειών, όταν ένας από τους δύο πιλότους φεύγει για κάποιον λόγο από το πιλοτήριο, πρέπει να αντικαθίσταται από άλλο μέλος του πληρώματος.
Μετά το αρχικό σοκ από τις αποκαλύψεις του εισαγγελέα Μασσαλίας για τα αίτια της συντριβής της μοιραίας πτήσης, ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ανασύνθεση του ψυχολογικού προφίλ του Αντρέας Λούμπιτς, ο οποίος κλειδώθηκε μέσα στο πιλοτήριο, ξεκίνησε ηθελημένα τη διαδικασία καθόδου του αεροσκάφους και δεν απάντησε ποτέ στις απεγνωσμένες εκκλήσεις του πύργου ελέγχου για αλλαγή πορείας του, προκαλώντας έτσι μια από τις χειρότερες αεροπορικές τραγωδίες στην ευρωπαϊκή ιστορία.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Bild», ο Αντρέας Λούπιτς υπέφερε από βαριά κατάθλιψη πριν από έξι χρόνια και έκτοτε βρισκόταν υπό τακτική ιατρική παρακολούθηση
Η γερμανική εφημερίδα «Bild» φέρνει στο φως νέα στοιχεία τόσο για την ψυχολογική κατάσταση στην οποία βρισκόταν ο συγκυβερνήτης όσο και για τα τελευταία δραματικά λεπτά πριν το Airbus της Germanwings «καρφωθεί» με 700 χλμ./ ώρα σε δύσβατη πλαγιά των γαλλικών Άλπεων. Ειδικότερα, ο Αντρέας Λούμπιτς υπέφερε από βαριά κατάθλιψη πριν από έξι χρόνια και έκτοτε βρισκόταν υπό τακτική ιατρική παρακολούθηση. Βάσει εγγράφων της γερμανικής αρχής επίβλεψης των αερομεταφορών (Luftfahrtbundesamt, LBA), που έχει στην κατοχή της η «Bild», το «βαρύ καταθλιπτικό επεισόδιο είχε εκδηλωθεί το 2009 και κρίθηκε απαραίτητη η ψυχιατρική θεραπεία και η τακτική ιατρική παρακολούθηση».
Η γερμανική εφημερίδα υποστηρίζει ακόμη πως οι «ευαίσθητες» αυτές πληροφορίες από τον ιατρικό φάκελο του Αντρέας Λούμπιτς είχαν διαβιβαστεί στη LBA από τη Lufthansa, θυγατρική της οποίας είναι η Germanwings.
Από τη μεριά του, ο επικεφαλής της Lufthansa Κάρστεν Σπορ δήλωσε την Πέμπτη, χωρίς να δώσει περισσότερες εξηγήσεις, πως ο Αντρέας Λούμπιτς είχε διακόψει «για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα» την εκπαίδευσή του ως πιλότος, η οποία είχε ξεκινήσει το 2008. Στη συνέχεια είχε επαναλάβει και ολοκληρώσει κανονικά τα μαθήματα που προβλέπονταν από τη διαδικασία, πριν αρχίσει τις πτήσεις με αεροσκάφη, τύπου Airbus A320, το 2013.
Σύμφωνα με την «Bild», την εποχή που είχε διακόψει την εκπαίδευσή του, ο συγκυβερνήτης έπασχε «από κατάθλιψη και κρίσεις άγχους». Όπως μετέδωσε το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων (AFP), ψυχολόγος θα εξετάσει σήμερα τα ντοκουμέντα της αρχής επίβλεψης των αερομεταφορών, τα οποία στη συνέχεια θα παραλάβουν οι δικαστικές αρχές της Γερμανίας και θα τα διαβιβάσουν σε Γάλλους ερευνητές.
Η αποκαλυπτική συνέντευξη του εισαγγελέα Μασσαλίας...
Ο κυβερνήτης χτυπούσε με τσεκούρι την πόρτα
Επιπλέον, η «Bild» αναφέρει, επικαλούμενη πηγές στις υπηρεσίες ασφαλείας, πως την ώρα που ο Αντρέας Λούμπιτς οδηγούσε το αεροσκάφος προς το έδαφος ο κυβερνήτης της πτήσης χρησιμοποίησε ένα τσεκούρι που βρισκόταν μέσα στο αεροπλάνο για να παραβιάσει τη θωρακισμένη πόρτα του πιλοτηρίου και να αποτρέψει έστω και την ύστατη στιγμή την καταστροφή.
Εκπρόσωπος της Germanwings επιβεβαίωσε στην «Bild» την παρουσία του αιχμηρού αντικειμένου στο εσωτερικό του Airbus 320, υπογραμμίζοντας πως αποτελεί «μέρος του εξοπλισμού ασφαλείας».
Επιμέλεια: Μυρτώ Τσάβαλου, Μάριος Βελέντζας
zougla.gr
irineossamothraki Blog
Τι να πούμε; Άδικα πάλι χάθηκαν τόσες ζωές, αθώες ψυχές, εξαιτίας ενός ψυχικά ασθενούς και κάποιων που δεν έκαναν καλά την δουλειά τους, ώστε να του απαγορεύσουν να οδηγήσει ξανά αυτοκίνητο, πόσο μάλλον αεροπλάνο. Να σημειώσω ότι το σχολείο των πρόωρα αδικοχαμένων παιδιών απέχει μόλις 85 χιλιόμετρα από το Hemer που γεννήθηκα και έζησα μέχρι τα 6 μου. Γιατί αυτός και αυτοκίνητο να οδηγούσε θα έκανε ζημιά. Εγώ όμως θα σταθώ σε 2 άλλα σημεία.:
- Στο γεγονός ότι γερμανικές υπηρεσίες δεν έκανα καλά την δουλειά τους, τις οποίες οι Έλληνες που έζησαν ή ζουν στην Γερμανία ξέρουν μόνο να τις εκθιάζουν, μεταξύ αυτών και οι γονείς μου. Ορίστε λοιπόν που και αυτοί κάνουν λάθη και μάλιστα λάθη τραγικά, που στοίχισαν δεκάδες ανθρώπινες ζωές. Φανταστείτε τι είχαν να πουν αν αυτό το έκανε Έλληνας που εργάζονταν σε ελληνική αερ. εταιρεία και ελέγχονταν από ελληνικές υπηρεσίες...
- Δεύτερον, είναι τέταρτη μέρα νομίζω που τα ελληνικά ΜΜΕ το έχουν ως πρώτο και βασικό, αν όχι μοναδικό θέμα και ποιός ξέρει πόσες μέρες θα έχουν να ασχολούνται ακόμη. Και αυτό όλο χωρίς να υπάρχει ούτε ένας Έλληνας εμπλεκόμενος στην υπόθεση. ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟ ΘΕΜΑ, ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΕ ΤΟ, ΟΧΙ ΚΙ ΕΤΣΙ, ΓΙΝΑΤΕ ΣΙΧΑΜΕΡΟΙ, ΟΤΙ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΔΕ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΜΕΡΕΣ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΤΟ ΛΙΒΑΝΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ. Εν τω μεταξύ υπάρχει ένα πλοίο εδώ και 48 περίπου ώρες με 227 επιβάτες, σφηνωμένο κοντά στο λιμάνι της Κάσου και σχεδόν δεν ασχολείστε με αυτό. Γιατί; Τι συμφέροντα άραγε εξυπηρετούνται; Μήπως της ΝΤΠ;