13 Μαΐου, 2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ SAOS FERRIES ΓΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΓΡΑΜΜΗΣ ΛΑΥΡΙΟΥ



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Δόθηκαν στη δημοσιότητα, εκ μέρους της Επιτροπής Διενέργειας Μειοδοτικού Διαγωνισμού του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, τα αποτελέσματα ελέγχου των δικαιολογητικών και λοιπών στοιχείων δρομολογιακών γραμμών, μεταξύ αυτών και τα δικαιολογητικά της πλοιοκτήτριας του Ε/Γ – Ο/Γ ΣΑΟΣ ΙΙ εταιρείας μας, η οποία ήταν η μοναδική που κατέθεσε, στον διεξαχθέντα διαγωνισμό της 18ης Απριλίου 2016, προσφορά για την ανάληψη της δρομολογιακής γραμμής Λαύριο – Λήμνος – Σαμοθράκη και επιστροφή.

 Με αγανάκτηση ενημερωθήκαμε πως η εν λόγω συμμετοχή μας στο διαγωνισμό απορρίπτεται με την αιτιολογία ότι το προσφερόμενο πλοίο δεν δύναται να εκτελέσει τη συγκεκριμένη δρομολογιακή γραμμή σύμφωνα με το κατατεθέν Πιστοποιητικό Ασφαλείας του.
 Στην ουσία η επιτροπή του διαγωνισμού του Υ.ΝΑ.Ν.Π. απέρριψε το ίδιο πλοίο, το οποίο επί σειρά ετών ήταν δρομολογημένο στην γραμμή Σαμοθράκης – Λαυρίου. Το επίμαχο Πιστοποιητικό Ασφαλείας του πλοίου, εκδοθέν από την Επιθεώρηση Πλοίων (ΚΕΠ) του Υ.ΝΑ.Ν.Π., τροποποιείται και προσαρμόζεται κάθε φορά που το πλοίο πρόκειται να εκτελέσει διαφορετικούς από τους ήδη πραγματοποιούμενους πλόες. Και στη περίπτωση του Ε/Γ – Ο/Γ ΣΑΟΣ ΙΙ, η τροποποίησή του αφορά αποκλειστικά και μόνο την μεταφορική του ικανότητα σε επιβάτες για την προς ανάληψη γραμμή. Η Επιθεώρηση Πλοίων έλαβε εγκαίρως και πριν την διενέργεια του διαγωνισμού όλες τις νέες μελέτες που απαίτησε, βάσει των σύγχρονων απαιτήσεων και κανονισμών της ακτοπλοΐας, προς επιβεβαίωσή της πως το Ε/Γ – Ο/Γ ΣΑΟΣ ΙΙ εξακολουθεί να διαθέτει όλα τα προσόντα και να καλύπτει όλες τις απαιτούμενες προδιαγραφές για την εκτέλεση κάθε δρομολογιακής γραμμής.
 Η κωλυσιεργία και η γραφειοκρατία των αρμόδιων Υπηρεσιών για ακόμη μία φορά έλαμψε με την παρουσία της. Και αυτή τη φορά εις βάρος της ακριτικής Σαμοθράκης. Η Επιθεώρηση Πλοίων έκρινε πως το τοπικό κλιμάκιο του Κεντρικού Λιμεναρχείου Αλεξανδρούπολης είναι αρμόδιο να επιθεωρήσει τις κατατεθείσες μελέτες & σχέδια του πλοίου. Με αποτέλεσμα μέχρι και σήμερα, και ενώ η συμμετοχή μας στο διαγωνισμό απορρίφθηκε, να μην έχει λάβει χώρα καμία επιθεώρηση επί του πλοίου και θεώρηση των υποβληθέντων σχεδίων και μελετών.
 Είναι άξιο αναφοράς πως σύμφωνα με τους όρους της Προκήρυξης του Διαγωνισμού, εδύνατο να συμμετάσχει σε αυτόν ακόμη και πλοιοκτήτης του οποίου το πλοίο τελούσε σε αποδεικνυόμενη ακινησία ή μετασκευή, με την υποχρέωσή του να προσκομίσει το Πιστοποιητικό Ασφαλείας αυτού το αργότερο μέχρι πέντε μέρες πριν την έκδοση σχετικής κατακυρωτικής απόφασης, προκειμένου να προκύψει η μεταφορική ικανότητα του προσφερόμενου πλοίου σε επιβάτες.
 Η ματαιοπονία στην Ελλάδα συνεχίζεται…

    
Σαμοθράκη, 13 Μαΐου 2016