Το καλύτερο πολίτευμα είναι αυτό που εξασφαλίζει την κοινωνική δικαιοσύνη και την εθνική ανάπτυξη. Είναι το πολίτευμα που διασφαλίζει ότι οι ανάγκες και οι επιθυμίες Πολιτείας και πολιτών ταυτίζονται. Κατά συνέπεια, το καλύτερο πολίτευμα δεν είναι αυτό που επικαλείται τον πολίτη, αλλά εκείνο στο οποίο το κράτος δομείται και εξουσιάζεται από τον ίδιο τον πολίτη. Είναι η αυτεξούσια, ενωμένη και ισχυρή Ελλάς.
Το Έθνος μας έχει αναπτύξει τη φιλοσοφία ως συνεργασία νου και εργασίας, ως άσκηση σώματος και πνεύματος στην κατεύθυνση τής χρηστής διοίκησης και τής ευνομίας μεταξύ των παραγωγικών δυνάμεων τής Πατρίδος.
Έχει αναπτύξει όλων των ειδών τα πολιτεύματα, όλων των ειδών τούς πολιτειακούς κανόνες, προκειμένου να προαχθεί το κοινό συμφέρον εν πνεύματι δικαίου, συχνάκις και κάτω από την πίεση συντεχνιακών ομάδων, μηδέποτε όμως άνευ τιμωρίας των επίορκων.
Έχει αναπτύξει όλων των ειδών τα πολιτεύματα, όλων των ειδών τούς πολιτειακούς κανόνες, προκειμένου να προαχθεί το κοινό συμφέρον εν πνεύματι δικαίου, συχνάκις και κάτω από την πίεση συντεχνιακών ομάδων, μηδέποτε όμως άνευ τιμωρίας των επίορκων.
Σ’ αυτήν την ευλογημένη γη έλαβαν σχήμα διοικήσεως τού Έθνους η δημοκρατία, η ολιγαρχία, η τυραννία, η αριστοκρατία, η μοναρχία. Πολλά από αυτά τα πολιτειακά σχήματα ταξίδεψαν μέσα από την μεταλαμπάδευση τού ελληνικού πολιτισμού στις ξένες πατρίδες, άλλοτε στην αληθινή τους μορφή, άλλοτε όμως υποκείμενα σε φρικτή παραμόρφωση από αδίστακτους βαρβάρους και καιροσκόπους τού ματωμένου χρήματος. Τα περισσότερα άλλωστε εγκλήματα γίνανε στο όνομα τού λαού, παραδίδοντας τον κόπο και την ελευθερία του σε κείνους που κάμανε την ψήφο βατήρα λαϊκής φτωχοποίησης και εθνικής αιχμαλωσίας.
Οι σωστές αποφάσεις μέσα σ’ ένα κράτος λαμβάνονται από τούς πολίτες που διαθέτουν πίστη και ιδανικά. Είναι οι πολίτες που πιστεύουν στις δυνάμεις και τις ικανότητές τους, οι πολίτες που διαθέτουν εθνικό όραμα και σύμπνοια, οι πολίτες που συλλογιούνται ελεύθερα και για λογαριασμό τής εθνικής τους κοινότητας και τής Φυλής τους. Η ανέλιξη τής κοινότητας είναι το προϊόν τής ικανότητας και τής ομαδικότητας τού λαού και όχι τής στήριξης των κομμάτων και των ισχυρών τού χρήματος. Δουλεύεις, προκόβεις, πολεμάς και νικάς. Τότε οδηγούν το Έθνος οι Άριστοι πολίτες ως ίσοι μεταξύ των δίκαιων.
Το πολίτευμα που εκφράζω ως Έλλην Εθνικοκοινωνιστής είναι η Αριστοκρατία τού Έθνους. Το κράτος που εκφράζω είναι το πολιτικό διοικητήριο που μετουσιώνει την ευρωστία τού Ελληνικού Έθνους, δηλαδή την ευρωστία τής όμαιμης λαϊκής κοινότητας. Διότι η κινητήριος δύναμη τής Πολιτείας δεν είναι το κράτος αλλά το Έθνος, δηλαδή ο λαός. Ένα κράτος έχει νομική υπόσταση και λαϊκή έκφραση μονάχα όταν ο λαός του είναι ελεύθερος από στρατιωτικές και οικονομικές κατοχές ξένων δυνάμεων. Και ακόμη λαϊκή έκφραση υπάρχει όταν το σύνολο των πολιτών του εργάζεται για την ευημερία και την υπεροχή τού Έθνους, άνευ υπάρξεως ανήθικων και προδοτικών παρασίτων.
Οι πολίτες τού κράτους οφείλουν να εκφράζουν τις δικές τους Παραδόσεις και επιθυμίες στην κοινή τους ζωή. Δεν νοείται λαός με πλειοψηφική έκφραση να υπηρετεί πρόσωπα που ενθυλακώνουν άκοπο πλούτο μήτε διεκδικήσεις εχθρικών ή ανταγωνιστικών προς την Πατρίδα τους συλλογικοτήτων και κρατών. Σκοπός είναι η άμιλλα και ο συναγωνισμός στο πεδίο τής έντιμης εργασίας μέσα σε καθεστώς εθνικής ασφάλειας. Να ξεπερνούν στις επιδόσεις οι νέες γενιές Ελλήνων τις περασμένες μέσα στα πλαίσια τού ήθους και τής φρέσκιας πολιτισμικής έκφρασης. Να παραδίδεται στις επόμενες γενιές καλύτερη, περισσότερη και ελεύθερη Ελλάδα.
Στις σύγχρονες δημοκρατίες τα εξουσιαστικά καθεστώτα είναι άπαντα δοτά και εξαρτώμενα. Είναι προϊόν συναλλαγής μιας στυγνής ολιγαρχίας άνομων συμφερόντων, αποτελούμενα από ξένα οικονομικά κέντρα και διεφθαρμένους πολιτικάντηδες. Πολιτικάντηδες οι οποίοι είναι οι ξεπεσμένοι δωσίλογοι παλαιών και διαρκώς ανανεούμενων κατοχών. Δίπλα τους είναι οι δανειστές ενός ψευδοκράτους μηδέποτε απελευθερωμένου σε πόρους, ψυχές και ελεύθερη σκέψη. Ψευτοεξουσιαστές και παρακρατικοί πουλήσανε τον ιδρώτα τού εργαζόμενου λαού και το αίμα των ηρώων και των πολεμιστών τού Έθνους στους Σταυρωτήδες εμπόρους των εθνών. .
Μιλάμε λοιπόν για δημοκρατίες που επικαλούνται τον ελληνικό λαό μια φορά και μόνον σε κάθε εκλογική αναμέτρηση. Μιλάμε για δημοκρατίες που συντηρούν ένα παρασιτικό κομματικό κράτος επάνω σε οικονομικά μεγέθη που οδηγούν στην υπερχρέωση τού κράτους. Μιλάμε για δημοκρατίες που συναλλάσσονται με οργανισμούς και λέσχες μυστικές και με ψευτοσυμμαχίες μέσω σκοτεινών προσώπων που ουδέποτε ενέκρινε ο ελληνικός λαός. Μιλάμε για δημοκρατίες που πουλάνε σάρκα και σκλαβωμένες ελληνικές πατρίδες, που μειώνουν ακόμη περισσότερο την εθνική κυριαρχία, που κλέβουν σπίτια και ζωές παραδίδοντάς τες εις χείρας αντίχριστων ανθελλήνων.
Αυτές οι δημοκρατίες οι σπάταλες, οι ανήθικες τής σαρκικής ηδονής, οι ακριβές στο κόστος τους, δεν ανήκουν στο λαό, διότι ο λαός έχει μετατραπεί σε σκλάβο δικό τους και των σιωνιστών αφεντικών τους. Αλλά οι Έλληνες είναι λαός ελεύθερων και κατακτητών τής ζωής που σπάνε τα δεσμά τής κατοχής. Οι Έλληνες διοικούν και δεν διοικούνται. Άρχουν και δεν άρχονται. Δημιουργούν νέους πολιτισμούς και επεκτείνουν την κυριαρχία τους όπου υπάρχουν ελληνικές κοινότητες. Στηρίζονται στην Πίστη τους και στην Εθνική τους Φιλοδοξία.
Το πολίτευμά μου λοιπόν λέγεται Ελλάς. Είναι η Ελλάς που στηρίζει όλα τα παιδιά της και στηρίζεται στην φροντίδα των δικών της παιδιών. Είναι η Ελλάς που πιστεύει στον Ζώντα και Αληθινό Θεό που μάς έδωσε το χρίσμα τής Αλήθειας. Είναι η Ελλάς που έχει σπίτι της την Γη των Πατέρων, την Πατρίδα και σώμα της το βιολογικό ποτάμι τής Ελληνικής Φυλής.
Πολίτευμά μου είναι η Ελλάς που στηρίζεται στην ελληνική οικογένεια και την ανανέωση τής Φυλής. Είναι η Ελλάς που κτίζεται από τούς Εργάτες, τούς Φιλοσόφους, τούς Πιστούς και τούς Πολεμιστές που δίδουν ιερό όρκο στο όνομά της. Στην Εθνικοκοινωνική Ελλάδα τής Αριστοκρατίας τού Έθνους μονάχα αυτοί οι Έλληνες έχουν θέση. Οι υπόλοιποι θα ξεκουμπιστούν.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ