16 Μαΐου, 2018

Επικοινωνία με COSMOTE: Οι εργασίες αναβάθμισης ολοκληρώθηκαν, αναμένουμε την ηλεκτροδότηση...

Σχετική εικόνα28 Μαρτίου 2017 δημοσίευσα στο παρόν blog ανοιχτή επιστολή προς Cosmote από εμένα με κοινοποίηση προς τους φορελις του νησιού και του Έβρου, Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) και Συνήγορο του Καταναλωτή, στην οποία παρέθετα την κατάσταση με τις ταχύτητες του ίντερνετ στο νησί, τις οποίες τότε χαρακτήριζα άθλιες (παραμένουν ακόμη το ίδιο) και ρωτούσα την εταιρεία, αν ήταν αλήθεια: ότι στο μεγαλύτερο τμήμα της Σαμοθράκης και το πλέον τουριστικό, το δίκτυο των οπτικών ινών που ενώ σαν έργο έχει ολοκληρωθεί θα συνδεθεί από Σεπτέμβριο (2017); Αν ναι ποιοι είναι οι λόγοι;

Ο μόνος που σήκωσε το θέμα και ασχολήθηκε με αυτό ήταν ο Βουλευτής Έβρου ΝΔ κύριος Αν. Δημοσχάκης, ο οποίος κατέθεσε αναφορά στην Βουλή προς τον Υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης με θέμα: Τουριστική περίοδος χωρίς επαρκείς τηλεπικοινωνίες και διαδίκτυο στην ακριτική Σαμοθράκη. Το Υπουργείο απάντησε κάποιες μέρες αργότερα: "Καλημέρα Γιάννη, - Κουκιά σπέρνω", τουτέστην: 
"Στην απάντησή του το Υπουργείο αναφέρει ότι προωθείται η υλοποίηση της δράσης ‘Παροχή Δωρεάν Κινητής Ευρυζωνικής Σύνδεσης στους Μόνιμους Κατοίκους των Απομακρυσμένων Νησιών της Ελλάδας’ επιχορηγώντας κατοίκους απομακρυσμένων νησιών, που πληρούν εισοδηματικά κριτήρια,  προκειμένου να αποκτήσουν δωρεάν την κινητή ευρυζωνική σύνδεσή τους στο διαδίκτυο"


Φτάσαμε αισίως στα μέσα Μαΐου 2018 και η κατάσταση παραμένει η ίδια, έτσι μετά από 2 συνεχόμενες επισκέψεις μου στις 11/5 στο Ιατρείο Καμαριώτισσας και σε ένα κατάστημα τράπεζας, όπου και η γιατρός και η τραπεζική υπάλληλος διαμαρτύρονταν για το κακό ίντερνετ, αποφάσισα να ασχοληθώ για μία ακόμη φορά με το θέμα.
Απέστειλα μέσω ηλ. ταχυδρομείου το παρακάτω κείμενο στην ΕΕΤΤ με κοινοποίηση στον Συνήγορο του Καταναλωτή και την COSMOTE:
Καλησπέρα σας, ονομαζομαι Ειρηναίος Παπαντίδης και είμαι διαχειριστής blog από την Σαμοθράκη, του: irineossamothraki.blogspot.gr
Θα ήθελα να ρωτήσω, τι γίνεται με το έργο οπτικών ινών στην Σαμοθράκη;
Οι ταχύτητες ιντερνέτ είναι στην κυριολεξία τριτοκοσμικές (υποσαχάριας Αφρικής) εν έτει 2018. Το έργο ήταν να παραδοθεί αρχές 2017, μετά κάποια στιγμή μετατέθηκε για τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους και από εκεί και πέρα άκρα του τάφου σιωπή...
Πηγαίνουμε στις τράπεζες και μας λένε οι υπάλληλοι: λίγο υπομονή γιατί έχουμε πρόβλημα με το δίκτυο, πάμε για συνταγογράφηση στο Κέντρο Υγείας το ίδιο κλπ, κλπ.
Από την άλλη πέρσι τελείωσε το πρόγραμμα double play που είχα, πήρα το 13888* για ανανέωση, δέχτηκα την προσφορά για 24mbps ενώ δεν έχουμε ούτε 4. Το δέχτηκα εις γνώση μου, νομίζοντας ο δυστυχής πως σύντομα θα υλοποιούνταν το έργο των οπτικών ινών...
* Η Cosmote (- κλεφτοτε) είναι επίσης εν έτει 2018 η μοναδική εταιρεία τηλεφωνίας με ιδιόκτητο δίκτυο στην Σαμοθράκη.
Μετά την απάντηση σας, εκείνη μαζί με το ανωτέρω κείμενο θα δημοσιευθεί στο blog μου, ευχαριστώ.

Την Τρίτη 15/5 έλαβα μία τηλεφωνική κλήση, στην άλλη πλευρά της γραμμής ήταν η κυρία Αλ. Αλμπάνη όπως μου συστήθηκε η οποία με καλούσε από την COSMOTE για το mail που έλαβαν, μου ζήτησε να της εξηγήσω το πρόβλημα και αφού έτσι έγινε, ευγενέστατα μπορώ να πω μου είπε πως θα προωθήσει το θέμα προς διερεύνηση και μόλις έχει κάποια απάντηση θα επικοινωνήσει και πάλι μαζί μου. Δεν άργησε, σήμερα Τετάρτη 16/5 μου τηλεφώνησε και μου είπε πως το μόνο που απομένει είναι η ηλεκτροδότηση των καμπινών για να ολοκληρωθεί το έργο. Αφού την ευχαρίστησα της ζήτησα όσα μου ανέφερε αν θα μπορούσε να μου τα στείλει και γραπτώς. Με διαβεβαίωσε πως γίνεται.
Παρακάτω σας παραθέτω την αναλυτική απάντηση.

Αγαπητέ κύριε Παπαντίδη,

Σε απάντηση του αιτήματός σας και σε συνέχεια της τηλεφωνικής μας  επικοινωνίας αναφορικά με τη λειτουργία της υπηρεσίας ADSL στην περιοχή Καμαριώτισσα Σαμοθράκης ,  θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα εξής :
Σύμφωνα με πληροφορίες αρμόδιου τμήματος της εταιρίας μας, οι  εργασίες  αναβάθμισης του δικτύου μας στην περιοχή σας έχουν ολοκληρωθεί  και αναμένονται ενέργειες ηλεκτροδότησης προκειμένου να ισχύσει  διαδικασία εμπορικής διάθεσης ώστε  να καλύψουμε  με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις τηλεπικοινωνιακές σας ανάγκες.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας και δεσμευόμαστε για τη συνέχιση των προσπαθειών μας στην κατεύθυνση παροχής υπηρεσιών υψηλής ποιότητας.
Για οποιαδήποτε επιπρόσθετη πληροφορία ή διευκρίνιση χρειαστείτε παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 21063#####.

Για τη Δ/νση Εξυπηρέτησης Πελατών
Με εκτίμηση,
Αλμπάνη Αλεξάνδρα

Ας ελπίσουμε ότι σύντομα τουλάχιστον αυτό το πρόβλημα της Σαμοθράκης θα αποκατασταθεί...