25 Οκτωβρίου, 2018

Ανακοίνωση για την σύσκεψη του Δημάρχου Σαμοθράκης στο Υπ. Υγείας

Image may contain: 5 people, people smiling, people sitting and indoorΣύσκεψη πραγματοποιήθηκε στις 23.10.2018 στο γραφείο του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Υγείας  κου Στ. Βαρδαρού, όπου τέθηκαν τα προβλήματα που αφορούν στο Κέντρο Υγείας Σαμοθράκης. Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο Δήμαρχος Σαμοθράκης Αθανάσιος Βίτσας, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Π. Παπάς, ο δημοτικός σύμβουλος και πρώην Διευθυντής του Κέντρου Υγείας Γ. Βογιατζής, ο Βουλευτής Έβρου Γ. Καΐσας και ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υγείας Στ. Βαρδαρός.
Στον   Γ. Γ. τέθηκε το θέμα της στελέχωσης του Κέντρου Υγείας με ιατρικό προσωπικό και τα προβλήματα που υπάρχουν, το θέμα της γραμματειακής υποστήριξης του Κέντρου Υγείας και η ανακαίνιση – ανακατασκευή του κτιρίου ή η δυνατότητα ανέγερσης νέου κατά προτεραιότητα.

Από τη σύσκεψη προέκυψαν:
  1. Για το κτιριακό τόνισε ότι η δημιουργία νέου Κέντρου Υγείας είναι αδύνατη λόγω του ότι το Υπουργείο δεν είναι σε θέση να διαθέσει 4 – 5 εκατομμύρια που θα χρειαστούν, αλλά ούτε και ο απαιτούμενος χρόνος ωρίμανσης και κατασκευής θα ήταν σύντομος αφού υπολογίζεται τουλάχιστον σε πενταετία. Για αυτό τον λόγο, δεσμεύτηκε να προχωρήσουν άμεσα οι εγκρίσεις των μελετών της εκ βάθρων ανακαίνισης του υπάρχοντος κτιρίου από τις τεχνικές υπηρεσίες του Υπουργείου και να επισπευσθούν οι γραφειοκρατικές διαδικασίες κατά το δυνατόν, ώστε να ξεκινήσει η ανακατασκευή. Μάλιστα, η χρηματοδότηση του έργου από το ΕΣΠΑ διευκολύνει την εκτέλεσή του.   
  2. Στην προώθηση της ανακήρυξης του Κέντρου Υγείας ως άγονο Α’ κατηγορίας προκειμένου να δοθούν επιπλέον κίνητρα στους γιατρούς που υπηρετούν σ’ αυτό. Επίσης, για την κάλυψη θέσεων που προκηρύσσονται να εξεταστεί η δυνατότητα προκήρυξης τους χωρίς προηγούμενη παραίτηση από τη θέση μετά από προηγούμενες άγονες προκηρύξεις.
  3. Στην άμεση προκήρυξη θέσης γραμματειακής υποστήριξης, έστω με την έννοια της επικουρικής ή προσωρινής σύμβασης.

Τα αποτελέσματα της σύσκεψης είναι ικανοποιητικά και ξεκαθαρίζουν τον ορίζοντα των επόμενων κινήσεων της δημοτικής αρχής.