Σερφάροντας ξαπλωμένος ένα Απριλιάτικο συννεφιασμένο - βροχερό απομεσήμερο, βρισκόμενος στην Καβάλα, διαβάζω τίτλο άρθρου από το limnosreport.gr: "Η Λήμνος και άλλα νησιά συνδέονται με Παρίσι και Άμστερνταμ!" Πριν διαβάσω το άρθρο, η πρώτη μου σκέψη ήταν: "και η Σαμοθράκη ακόμη ψάχνεται... να βρει «αγωνιωδώς» (;;;) 1-2 επιδοτούμενες ακτοπλοϊκές γραμμές με τα κοντινά λιμάνια". Πράγμα δηλαδή που για άλλους τόπους η σύνδεση με 2, 3, 4 ή 5 γύρω λιμάνια είναι αυτονόητο εδώ και δεκαετίες, αποτελεί κεκτημένο, που αρχίζουν και ψάχνουν νέους προορισμούς πιο ή/και πολύ πιο μακρινούς. Και αναρωτιέμαι και λέω γιατί ρε γ..... η Σαμοθράκη δεν το έχει καταφέρει ή αν θέλετε πιο σωστά το είχε και το έχασε;
Δεν με απασχολεί που η Σαμοθράκη δεν έχει αεροδρόμιο, σίγουρα θα ήταν καλό αν είχε, αλλά αν είχε ένα καλά οργανωμένο δίκτυο ακτοπλοϊκών συνδέσεων, πιστεύω θα ήταν η τουριστική αρχόντισσα του Θρακικού Πελάγους και της Βορείου Ελλάδος. Αλεξανδρούπολη, Καβάλα, Λήμνος τρεις γύρω τουριστικοί προορισμοί με αεροδρόμια, ο πιο μακρινός από την Σαμοθράκη απέχει περίπου 3,5 ώρες (η Καβάλα). Αν λοιπόν αυτά τα τρία λιμάνια, συμπεριλαμβανομένης της Θάσου συνδέονταν σε τακτική βάση με την Σαμοθράκη, είμαι πλήρως πεπεισμένος ότι εν προκειμένω και το Παρίσι και το Άμστερνταμ εκτός από την Αλεξανδρούπολη και την Λήμνο θα συνδέονταν έμμεσα και με την Σαμοθράκη.
Είμαστε στον Απρίλιο και ακόμη δεν ξέρουμε αν για τρεις μήνες και με 1-2 δρομολόγια την εβδομάδα θα συνδεθούμε με Καβάλα και Λήμνο. Ας υποθέσουμε, το απίθανο για εμένα σύμφωνα με τα δεδομένα, ότι θα γίνουν αυτά τα δρομολόγια, δεν θα διαφημιστούν επαρκώς και καταλλήλως, δεν θα έχουν κίνηση που να είναι κερδοφόρα για την όποια εταιρεία, θα χαρακτηριστούν ασύμφορα, δεν θα επαναπροκηρυχθούν για κάποια χρόνια και η Σαμοθράκη θα βουλιάζει τουριστικά ενώ άλλοι τόποι αντίστοιχοι της, τραβούν και θα συνεχίσουν να τραβούν τον τουριστικό ανήφορο. Μπράβο τους...!!!
Δεν με απασχολεί που η Σαμοθράκη δεν έχει αεροδρόμιο, σίγουρα θα ήταν καλό αν είχε, αλλά αν είχε ένα καλά οργανωμένο δίκτυο ακτοπλοϊκών συνδέσεων, πιστεύω θα ήταν η τουριστική αρχόντισσα του Θρακικού Πελάγους και της Βορείου Ελλάδος. Αλεξανδρούπολη, Καβάλα, Λήμνος τρεις γύρω τουριστικοί προορισμοί με αεροδρόμια, ο πιο μακρινός από την Σαμοθράκη απέχει περίπου 3,5 ώρες (η Καβάλα). Αν λοιπόν αυτά τα τρία λιμάνια, συμπεριλαμβανομένης της Θάσου συνδέονταν σε τακτική βάση με την Σαμοθράκη, είμαι πλήρως πεπεισμένος ότι εν προκειμένω και το Παρίσι και το Άμστερνταμ εκτός από την Αλεξανδρούπολη και την Λήμνο θα συνδέονταν έμμεσα και με την Σαμοθράκη.
Είμαστε στον Απρίλιο και ακόμη δεν ξέρουμε αν για τρεις μήνες και με 1-2 δρομολόγια την εβδομάδα θα συνδεθούμε με Καβάλα και Λήμνο. Ας υποθέσουμε, το απίθανο για εμένα σύμφωνα με τα δεδομένα, ότι θα γίνουν αυτά τα δρομολόγια, δεν θα διαφημιστούν επαρκώς και καταλλήλως, δεν θα έχουν κίνηση που να είναι κερδοφόρα για την όποια εταιρεία, θα χαρακτηριστούν ασύμφορα, δεν θα επαναπροκηρυχθούν για κάποια χρόνια και η Σαμοθράκη θα βουλιάζει τουριστικά ενώ άλλοι τόποι αντίστοιχοι της, τραβούν και θα συνεχίσουν να τραβούν τον τουριστικό ανήφορο. Μπράβο τους...!!!