Η παρακάτω επιστολή εστάλη χθες από εμένα στην Hellenic Seaways (HSW) και αναφέρεται στο κόστος του εισιτηρίου (25€) στην γραμμή Σαμοθράκη - Αλεξανδρούπολη.
Διαβάστε την:
Καλησπέρα σας, ονομάζομαι Ειρηναίος Παπαντιδης είμαι κάτοικος, επαγγελματίας και διαχειριστής ενός τοπικού «ειδησεογραφικού» blog στην Σαμοθράκη. Καταρχήν οφείλω να σας ευχαριστήσω που προθυμοποιηθήκατε να φύγετε από τις γραμμές σας για να εξυπηρετήσετε το νησί μας που δυστυχώς για μία ακόμη φορά απασχόλησε αρνητικά την επικαιρότητα, μη έχοντας συγκοινωνία. Το εκτιμούμε και σας ευχαριστούμε ως κοινωνία, που εσείς ένα μεγάλο όνομα της ελληνικής ακτοπλοΐας η HSW ήρθατε κοντά μας για πρώτη φορά και ελπίζουμε όχι και τελευταία...
*Τα αναφερόμενα μίλια πιθανόν να μην είναι σωστά, αλλά σίγουρα είναι περισότερα από ότι τα 28 μεταξύ Σαμοθράκης - Αλεξανδρούπολης.
Η παραπάνω επιστολή σήμερα προωθήθηκε στην ΓΣΕΒΕΕ που πρόσφατα επισκέφτηκε το νησί μας και ήδη άρχισε να κοινοποιεί τα προβλήματα του.
Ακολουθεί η απάντηση της HSW, μέλος της Attica Group και τα συμπεράσματα δικά σας...:
Διαβάστε την:
Καλησπέρα σας, ονομάζομαι Ειρηναίος Παπαντιδης είμαι κάτοικος, επαγγελματίας και διαχειριστής ενός τοπικού «ειδησεογραφικού» blog στην Σαμοθράκη. Καταρχήν οφείλω να σας ευχαριστήσω που προθυμοποιηθήκατε να φύγετε από τις γραμμές σας για να εξυπηρετήσετε το νησί μας που δυστυχώς για μία ακόμη φορά απασχόλησε αρνητικά την επικαιρότητα, μη έχοντας συγκοινωνία. Το εκτιμούμε και σας ευχαριστούμε ως κοινωνία, που εσείς ένα μεγάλο όνομα της ελληνικής ακτοπλοΐας η HSW ήρθατε κοντά μας για πρώτη φορά και ελπίζουμε όχι και τελευταία...
Σας μεταφέρω όμως την φωνή δυσαρέσκειας της τοπικής κοινωνίας για την τιμή του εισιτηρίου για την γραμμή Σαμοθράκη - Αλεξανδρούπολη, που για ένα συμβατικό πλοίο τα 25€ είναι (υπερβολικά) ακριβό. Όταν το προηγούμενο διάστημα ένα ταχύπλοο, το Andros Jet που εκτελούσε το δρομολόγιο σε λίγο λιγότερο από 1,5 ώρα, είχε το ίδιο κόστος και όταν το συμβατικό πλοίο της γραμμής ΣΑΟΣ ΙΙ στο μη επιδοτούμενο δρομολόγιο το είχε στα 15,90€.
Προκάλεσε ακόμη περισσότερα ερωτηματικά όταν κάποιοι διαπίστωσαν μπαίνοντας στο online σύστημα σας ότι για το δρομολόγιο Καβάλα - Λήμνος το εισιτήριο είναι 18€, σε ένα ταξίδι απόστασης 70 μιλίων* αν δεν κάνω λάθος. Τα παραπάνω διαπίστωσα και εγώ, πράγμα που ισχύει και για Ι.Χ όχημα 58€ στην εδώ γραμμή, 51€ στη γραμμή Καβάλα - Λήμνος. Εγώ μάλιστα τυχαία επέλεξα και την γραμμή Λαύριο -Σύρος (με στάσεις) με το ίδιο πλοίο, το ΆΡΤΕΜΙΣ που σε απόσταση 45 μιλίων* κοστίζει 19,50.
Σε όλα τα παραπάνω εύλογα ερωτήματα θα θέλαμε μία απάντηση γιατί υπάρχουν αυτές οι διαφορές, αλλά πάνω από όλα θα θέλαμε την έμπρακτη ανταπόκριση σας αναπροσαρμόζοντας την τιμή του εισιτηρίου προς τα κάτω για τις ημέρες που θα βρίσκεται το πλοίο σας στην γραμμή μας, απόστασης 28 μιλίων.
Ευελπιστώ να δείξετε για μία ακόμη φορά το κοινωνικό πρόσωπο της εταιρείας σας προς την τοπική κοινωνία της Σαμοθράκης που τόσο βάναυσα χτυπήθηκε στην καρδιά της τουριστικής περιόδου, δίνοντας την ευκαιρία, όντας ακόμη σχετικά νωρίς να προσελκύσει ακόμη περισσότερους επισκέπτες, για να επουλώσει κάπως της πληγές της πρόσφατης ακτοπλοϊκής κρίσης και των επακόλουθων συνεπειών της.
Με εκτίμηση
Ειρηναίος Παπαντίδης - irineossamothraki.blogspot.com*Τα αναφερόμενα μίλια πιθανόν να μην είναι σωστά, αλλά σίγουρα είναι περισότερα από ότι τα 28 μεταξύ Σαμοθράκης - Αλεξανδρούπολης.
Η παραπάνω επιστολή σήμερα προωθήθηκε στην ΓΣΕΒΕΕ που πρόσφατα επισκέφτηκε το νησί μας και ήδη άρχισε να κοινοποιεί τα προβλήματα του.
Ακολουθεί η απάντηση της HSW, μέλος της Attica Group και τα συμπεράσματα δικά σας...:
Αξιότιμε κύριε Παπαντίδη,
Καταρχάς θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την κάτωθι ηλεκτρονική σας επιστολή αναφορικά στο ναυλολόγιο του πλοίου του Ομίλου μας ΑΡΤΕΜΙΣ στη γραμμή Σαμοθράκη – Αλεξανδρούπολη.
Προκειμένου να έχετε την πλήρη εικόνα της κατάστασης, πρέπει να γνωρίζετε ότι το πλοίο μας δρομολογήθηκε εκτάκτως στη γραμμή Σαμοθράκης – Αλεξανδρούπολης για την κάλυψη συγκοινωνιακών αναγκών με ελεύθερη δρομολόγηση, χωρίς καμία κρατική επιδότηση.
Για την εξυπηρέτηση της γραμμής Σαμοθράκης – Αλεξανδρούπολης το πλοίο μας, μετά από έγκριση του Υπουργείου Ναυτιλίας, διέκοψε τα εγκεκριμένα δρομολόγια που εκτελούσε στις Κυκλάδες στα πλαίσια της σύμβασης δημόσιας υπηρεσίας από τις 26/08/19 έως την 01/09/19, με ταυτόχρονη διακοπή της καταβολής του μισθώματος από το Δημόσιο για το διάστημα αυτό.
Σε ό,τι αφορά στις συγκρίσεις των ναύλων μεταξύ των λιμένων που αναφέρεστε, σας ενημερώνουμε ότι τα πλοία μας εκτελούν τα δρομολόγια Καβάλα –Λήμνος και Λαύριο – Σύρος στα πλαίσια των συμβάσεων δημόσιας υπηρεσίας με τη σχετική επιδότηση και ως εκ τούτου το ναυλολόγιο επιβατών και οχημάτων διαμορφώνεται ανάλογα και εφαρμόζεται το κρατικό ναυλολόγιο.
Είναι επίσης σημαντικό να γνωρίζετε ότι η Εταιρεία μας, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στις τοπικές κοινωνίες των νησιών που εξυπηρετεί, δε θα μπορούσε να μην ανταποκριθεί θετικά στην πρόσκληση του Υπουργείου Ναυτιλίας για την πραγματοποίηση δρομολογίων στη γραμμή Σαμοθράκης-Αλεξανδρούπολης, μετά από το πρόβλημα που δημιουργήθηκε από τη διακοπή των δρομολογίων της εταιρείας ΣΑΟΣ.
Για όλες τις παραπάνω ενέργειες, η Εταιρεία μας ανέλαβε πλήρως το κόστος για τη μεταφορά των επιβατών των Κυκλάδων οι οποίοι είχαν προμηθευτεί εισιτήρια με το πλοίο του Ομίλου μας ΑΡΤΕΜΙΣ για το διάστημα από 26/08/19 έως και 01/09/19 με άλλα πλοία, καθώς και το κόστος για τη λειτουργία των εκδοτηρίων στα λιμάνια Αλεξανδρούπολης και Σαμοθράκης και τη στελέχωση αυτών.
Για άλλη μια φορά θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για τα σχόλια και τις υποδείξεις σας τα οποία προωθήσαμε στα αρμόδια τμήματα της Εταιρείας μας προς ενημέρωσή τους.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε συμπληρωματική πληροφορία ή διευκρίνιση θελήσετε.
Η ανταπάντηση μου:
Με εκτίμηση,
_________________________ _________
Lina Lignou
Lina Lignou
Customer Services Manager
1-7 Lysikratous & Evripidou Street
176 74 – Kallithea
Athens, Greece
Phone No: (+30) 210 89 19 010
Fax No: (+30) 210 89 19 019
E-mail:cs.adriatic@superfast.com
E-mail:cs.domestic@attica-group.com
|
Η ανταπάντηση μου:
Αξιότιμη κυρία Λιγνού σας ευχαριστώ για την απάντηση σας, ομολογώ πως περίμενα κάτι πιο θετικό, αλλά κατανοώ τις απαντήσεις - εξηγήσεις που μου δώσατε, καλόπιστος όντας θέλω να πιστεύω ότι είναι αληθινές, με τις πρακτικές - απραξίες κάποιων... μπήκαμε όλοι σε περιπέτειες, άλλοι μικρότερες και άλλοι μεγαλύτερες, είμαστε υποχρεωμένοι να τις υποστούμε, μέχρι να επιστρέψει πιστεύω πολύ σύντομα η ομαλότητα στο όμορφο και φιλήσυχο νησί μας...
Και πάλι σας ευχαριστούμε
Δύο λόγια για κάποιους που μπορεί να αναρωτηθούν γιατί ο Ειρηναίος, ως τι, ποιον εκπροσωπεί;
Απαντώ:
Τα μέσα έχουν δικαίωμα να κρίνουν, να επικρίνουν, να επικροτούν, να σχολιάζουν κλπ, αλλά πάνω από όλα νομίζω έχουν υποχρέωση να ακούν την κοινή γνώμη και ειδικά των μικρών τοπικών κοινωνιών και όπου χρειάζεται, να παρεμβαίνουν και να βοηθούν αν μπορούν και όσο μπορούν, χωρίς να μπαίνουν στα χωράφια άλλων...
Με αυτόν τον γνώμονα και χθες και άλλες φορές προσπαθώ να βοηθήσω τον τόπο μου σύμφωνα με τις επιταγές και τα θέλω της κοινωνίας.
Δεν εκπροσωπώ και δεν υποκινούμαι από κανέναν, ή μάλλον εκπροσωπώ και υποκινούμαι μόνο από τον Ειρηναίο... Θέλω να πιστεύω αυτό εκτιμάται...
Δύο λόγια για κάποιους που μπορεί να αναρωτηθούν γιατί ο Ειρηναίος, ως τι, ποιον εκπροσωπεί;
Απαντώ:
Τα μέσα έχουν δικαίωμα να κρίνουν, να επικρίνουν, να επικροτούν, να σχολιάζουν κλπ, αλλά πάνω από όλα νομίζω έχουν υποχρέωση να ακούν την κοινή γνώμη και ειδικά των μικρών τοπικών κοινωνιών και όπου χρειάζεται, να παρεμβαίνουν και να βοηθούν αν μπορούν και όσο μπορούν, χωρίς να μπαίνουν στα χωράφια άλλων...
Με αυτόν τον γνώμονα και χθες και άλλες φορές προσπαθώ να βοηθήσω τον τόπο μου σύμφωνα με τις επιταγές και τα θέλω της κοινωνίας.
Δεν εκπροσωπώ και δεν υποκινούμαι από κανέναν, ή μάλλον εκπροσωπώ και υποκινούμαι μόνο από τον Ειρηναίο... Θέλω να πιστεύω αυτό εκτιμάται...