20 Νοεμβρίου, 2019

Ανάλυση πιθανοτήτων υποψηφίων πλοίων για την γραμμή Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη - Αλλά παραμένουν σενάρια

Επειδή από χθες που δημοσιεύτηκε η προκήρυξη του διαγωνισμού για την γραμμή Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη, πολλά γράφονται και λέγονται θα ήθελα να αναλύσουμε κάποια πράγματα σχετικά με τις πιθανότητες των πλοίων:
  • Το ΑΔΑΜΆΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΉΣ έχει πιθανότητες να πάρει την γραμμή μόνο αν είναι μόνο του ή αν το δεύτερο πλοίο είναι παλαιότερο του (1987). Έχει βέβαια και την δυσκολία ότι δεν έχει πλοίο αντικατάστασης μέχρι στιγμής.
  • Το Σταυρός [έχει δικαίωμα συμμετοχής (;;;)] αν συμμετάσχει, με το ΑΔΑΜΆΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΉΣ η με οποιοδήποτε παλαιότερο του 2001, παίρνει την γραμμή με κλειστά μάτια.......
  • Αν το AQUA JEWEL συμμετάσχει που ακούστηκε - γράφτηκε κάποια στιγμή, το οποίο είναι της SEAJETS, εταιρείας του AΝDROS JET, σίγουρα παίρνει την γραμμή από το ΑΔΑΜΆΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΉΣ και θεωρητικά έχει περισσότερες πιθανότητες από το Σταυρός κυρίως λόγω μεγέθους. Ηλικιακά είναι και ένα χρόνο νεότερο (2002). Κουβαλάει και ολόκληρο στόλο τύπου ANDROS JET από πίσω του...
Όλα αυτά βέβαια αν δεν προκύψει κάτι άλλο μέχρι και την τελευταία στιγμή του διαγωνισμού, για να μην τον βγάζουμε τελειωμένο μόλις προκηρύχθηκε...
Προσωπικά πιστεύω ότι θα υπάρχει ενδιαφέρον μετά την κρίση - φιάσκο του καλοκαιριού και δεν θα είναι παιχνίδι για έναν παίκτη.

Σε αυτό το σημείο θα προσθέσω μία παράγραφο από κάποιον προφανώς πιο έμπειρο από εμένα, ο οποίος έγραψε στο forum shipfriends.gr και για το θέμα της γραμμής Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη:
"Επειδή είναι διαγωνισμός, και πιο συγκεκριμένα μειοδοτικός, μόνο σενάρια μπορούμε να κάνουμε και γι'αυτές τις γραμμές. Μπορεί να βρεθεί κάποιος να δώσει 1 ευρώ κάτω από το ανώτατο μίσθωμα και να μη χρειαστεί να φτάσουμε σε βαθμολογίες πλοίων. Μπορεί όταν εξετάζουν τα χαρτιά να διαπιστώσει η επιτροπή ότι λείπει το πιστοποιητικό του χυτροκαθαριστή του πλοίου και να πετάξουν έξω τη συμμετοχή. ..."