10 Απριλίου, 2020

Δήμος Σαμοθράκης: Ανακοίνωση για το χαλασμένο ΑΤΜ της Εθνικής - Σχόλιο / προσωπικές ενέργειες

 
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΑΤΜ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ
Σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 13/4/2020 θα μεταβεί στο νησί τεχνικό συνεργείο προκειμένου να αποκατασταθεί το πρόβλημα του ΑΤΜ της Εθνικής Τράπεζας.
ΔΗΜΟΣ Σαμοθράκης (facebook)


Προσωπικά επικοινώνησα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την Εθνκή Τράπεζα στην διεύθυνση: contact.center@nbg.gr, το απόγευμα του Σαββάτου μετά από οχλήσεις αναγνωστών και μεγάλης συζήτησης που είχε ανοίξει στην σελίδα "Σαμοθράκης Ενημέρωση" στο facebook.


Όπως του έγραψα, είχα επικοινωνήσει και παλιότερα μαζί τους τηλεφωνικά στο 181818 για άλλο θέμα που είχε προκύψει με το μηχάνημα και αφορούσε την καθαριότητα του. Είχα προσπαθήσει να επικοινωνήσω με το κατάστημα της Αλεξανδρούπολης, αλλά δεν τα κατάφερα, οπότε κοιτώντας στην κάρτα μου, βρήκα τον συγκεκριμένο εξαψήφιο αριθμό, όπου μου είπαν πως όποτε υπάρχει πρόβλημα να καλούμε εκεί. Η αλήθεια είναι πως η ανταπόκριση ήταν άμεση τότε και το μηχάνημα δεν έφτασε άλλη φορά στην κατάσταση που ήταν πριν το τηλεφώνημα μου.
Αυτήν την φορά βέβαια δεν υπήρξε ανταπόκριση, δείτε το κείμενο του email που τους έστειλα:
" Καλησπέρα σας, ονομάζομαι Ειρηναίος Παπαντίδης, είμαι επαγγελματίας και blogger (irineossamothraki.blogspot.com) από την Σαμοθράκη, έχω επικοινωνήσει μαζί σας και παλιότερα για θέμα που αφορούσε το ΑΤΜ του νησιού και εντός ολίγων ημερών επιλύθηκε.
Αυτές τις ημέρες προσωπικά δεν έτυχε να χρησιμοποιήσω το ΑΤΜ, αλλά έχω γίνει παραλήπτης παραπόνων ότι το μηχάνημα δεν δέχεται καταθέσεις. Γεγονός το οποίο έχει γίνει θέμα συζήτησης και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αφήσατε το νησί χωρίς κατάστημα, έχετε υποχρέωση να ελέγχεται το μηχάνημα να βρίσκεται σε άριστη λειτουργία. Δεν γνωρίζω αν μπορείτε να το ελέγξετε ηλεκτρονικά, αλλά θα έπρεπε.
Ευχαριστώ "

Σήμερα λοιπόν και πριν δω την ανακοίνωση του Δήμου, προσπάθησα να επικοινωνήσω τηλεφωνικά μαζί τους, όπου ο αυτόματος με ενημέρωσε πως λόγω φόρτου εργασίας θα με καλέσουν στον αριθμό από τον οποίο τους κάλεσα. Τελικά μόλις με κάλεσαν και προφανώς η υπάλληλος δεν γνώριζε τις εξελίξεις και απλώς με διαβεβαίωσε πως θα προωθήσει το θέμα στο αρμόδιο τμήμα για την όσο το δυνατόν γρηγορότερη αποκατάσταση της βλάβης.

Να γνωρίζετε για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύπτει στο εν λόγω μηχάνημα μπορείτε να καλείτε στο 181818 ή στο email: contact.center@nbg.gr (καλύτερα τηλεφωνικά...