13 Απριλίου, 2020

Το θέμα των στιγμιαίων διακοπών του ρεύματος από απλή ερώτηση στον Συνήγορο του Καταναλωτή ήταν αρκετή για αναφορά στον ΔΕΔΔΗΕ

Προχθες και μετά την δημοσίευση του άρθρου με τίτλο Άντε πάλι τα ίδια: Πάρτε όλοι στον ΔΕΔΔΗΕ για τις στιγμιαίες διακοπές ρεύματος - Το τοπικό συνεργείο ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ, κάνουν ότι μπορούν..., απέστειλα σχετική ερώτηση προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή (είχα προσθέσει στοιχεία επικοινωνίας), πως θα μπορούσαμε να κινηθούμε, για αυτό μάλιστα προς το τέλος του άρθρου έγραφα, ότι κάνω έρευνα και θα επανέλθω. Σήμερα λοιπόν έλαβα απάντηση από την συγκεκριμένη ανεξάρτητη αρχή, με την οποία μου κοινοποιεί την αναφορά που διαβιβάστηκε στον ΔΕΔΔΗΕ. Στην οποία υποχρεούται να απαντήσει εντός 10 ημερών από την λήψη της.
Οπότε ποιο είναι το συμπέρασμα; Πρέπει να δραστηριοποιούμαστε και όχι να καθόμαστε από μία οθόνη ως διαμαρτυρόμενοι ωχαδελφιστές, θα ήταν καλό ΤΩΡΑ να αποστείλετε κι άλλοι αναφορές για το ίδιο θέμα, γιατί το πρόβλημα δεν είναι τωρινό.
Επαναλαμβάνω πως εγώ γνωρίζοντας πως οι Συνήγοροι του Πολίτης και του Καταναλωτή για να προχωρήσουν σε αναφορές χρειάζονται αποδεικτικά έγγραφα, απλώς έκανα μία ερώτηση, την οποία ο ΣτΚ έκρινε σοβαρή και με επαρκή στοιχεία και προχώρησε σε αναφορά. Δεν είναι κακό, απλά θα ήθελα κάτι πιο μαζικό...

Παραθέτω
Α) την ερώτηση μου:
Καλημέρα σας, ονομάζομαι Ειρηναίος Παπαντίδης, είμαι κάτοικος, επαγγελματίας και blogger (irineossamothraki.blogspot.com) από την Σαμοθράκη.
Εδώ και χρόνια αντιμετωπίζουμε σοβαρό πρόβλημα με τις στιγμιαίες διακοπές ρεύματος στην Σαμοθράκη. Κατά περιόδους το πρόβλημα γίνεται εντονότερο. Όπως παράδειγμα χθες Παρασκευή 10 και σήμερα 11 Απριλίου 2020, όπως έγραψα και σε σχετικό άρθρο μου: και τις 2 μέρες τα ξημερώματα, οι διακοπές ήταν δεκάδες για να μην γράψω εκατοντάδες, με συνέπεια από τα τσακ , τσούκ (συγγνώμη για τον αδόκιμο όρο) να χάνουμε τον ύπνο μας από τις διάφορες συσκευές που σβήνουν - ανάβουν και σημαντικότερο, να κινδυνεύουν οι ίδιες συσκευές.
Θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω. Πως μπορούμε μέσω του φορέα - θεσμού σας να παρέμβουμε στον ΔΕΔΔΗΕ είτε ιδιωτικά είτε μαζικά (από πολλούς καταναλωτές); 
Η κατάσταση απλά δεν πάει άλλο...
Ευχαριστώ, με εκτίμηση.
Ειρηναίος Παπαντίδης

Β) την διαβίβαση της αναφοράς από τονΣτΚ στον ΔΕΔΔΗΕ


Ας ελπίσουμε ότι η απάντηση του ΔΕΔΔΗΕ θα είναι ουσιαστική και θα δεσμεύεται για την επαρκή συντήρηση του δικτύου ηλεκτροδότησης ώστε τουλάχιστον να ελαχιστοποιηθούν οι στιγμιαίες διακοπές ρεύματος.