04 Μαΐου, 2020

Απάντηση ΔΕΔΔΗΕ, στην αναφορά του Συνηγόρου του Καταναλωτή: Όλα είναι σωστά...!!!

Κατόπιν της αναφοράς που έκανε ο Συνήγορος του Καταναλωτή (ΣτΚ) προς τον ΔΕΔΔΗΕ στις 13 Απριλίου μετά από μία απλή δική μου ερώτηση (δείτε ΕΔΏ), σήμερα μου εστάλη η απάντηση των υπηρεσιών του ΔΕΔΔΗΕ μέσω του ΣτΚ.
Μέσα στην μακροσκελέστατη απάντηση το ουσιαστικό που λένε είναι ότι όλα λειτουργούν σωστά (...!!!;;;) στο δίκτυο ηλεκτροδότησης και είναι σε διάφορες περιπτώσεις λογικό (...!!!;;;) να γίνονται αυτές οι στιγμιαίες διακοπές και πως μέσα από τους λογαριασμούς μας, μας έχουν ενημερώσει πως να προφυλάξουμε τις συσκευές μας...
Είναι αλήθεια, ότι δεν περίμενα κάτι διαφορετικό και όπως είχα γράψει, δεν ήθελα μία ατομική αναφορά, η ερώτηση μου στον ΣτΚ ήταν πως θα μπορούσαμε να προσφύγουμε ΜΑΖΙΚΑ προς τον ΔΕΔΔΗΕ.
Ο ΣτΚ από την πλευρά του το μόνο που μας συμβουλεύει είναι:
"Για τον έλεγχο τήρησης της κείμενης νομοθεσίας η οποία διέπει την Αγορά Ηλεκτρικής Ενέργειας 
και την επιβολή διοικητικών κυρώσεων , μπορείτε να υποβάλετε αναφορά στη Ρυθμιστική Αρχή 
Ενέργειας.
Για τη συμβιβαστική επίλυση της διαφοράς σας σε περίπτωση βλάβης οικιακού σας εξοπλισμού ,
μπορείτε να υποβάλετε αναφορά στην Αρχή μας"
Δεν ξέρω αν οφείλεται στην βελτίωση των καιρικών συνθηκών (το πιθανότερο) ή αν ο ΔΕΔΔΗΕ έκανε κάποιες εργασίες επιδιόρθωσης και το τελευταίο διάστημα δεν παρατηρούνται αυτές οι πολύ ενοχλητικές στιγμιαίες διακοπές ρεύματος.
Ακολουθούν
η απάντηση του ΔΕΔΔΗΕ:
Και του Συνηγόρου του Καταναλωτή: