19 Νοεμβρίου, 2020

Απορρίφθηκαν στην αξιολόγηση οι προσφορές της ZANTE FERRIES με το Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ για τις γραμμές Αλεξανδρούπολης και Λημνού. - Πιθανόν με μία ένσταση λύνεται το πρόβλημα - Ξεκάθαρη απάντηση του καπετάνιου - Πήρε γραμμές το «ανανεωμένο» Ε/Γ-Ο/Γ ΣΑΟΝΗΣΟΣ

Από την Διεύθυνση Θαλλασίων Συγκοινωνιών του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής έγινε Αξιολόγηση δικαιολογητικών συμμετοχής της υπ’ αριθμ.2252.1.1/53239/20/17-08-2020 Προκήρυξης Αρχικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας από 01/11/2020 μέχρι 31/10/2021 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις τριετούς διάρκειας (Διαύγεια με ΑΔΑ: 62ΥΟ4653ΠΩ-ΞΟ3). Μεταξύ άλλων απορρίφθηκαν οι προσφορές για τις γραμμές Αλεξανδρούπολη Σαμοθράκη και επιστροφή (α/α.46) και Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη - Λήμνος και επιστροφή (α/α.47) από την εταιρεία ΑΝΜΕΖ ΑΕ (ZANTE FERRIES) με το Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ.

Ακολουθεί ολόκληρη η απόφαση της Αξιολόγησης:


Σύμφωνα με μία μικρή και πρόχειρη έρευνα που έκανα στο διαδίκτυο αυτό σημαίνει ότι: Εάν υπάρχουν ενστάσεις εκδικάζονται. Εάν πάλι ο φάκελος τους δεν είναι συμφώνα με τη προκήρυξη τότε μέχρι να γίνει νέος διαγωνισμός, συνεχίζει το υπάρχον πλοίο (εάν επιθυμεί η πλοιοκτήτρια εταιρεία του) μέχρι να βρεθεί ανάδοχος από τη νέα προκήρυξη. Αυτό βέβαια δεν αποκλείει την ίδια εταιρεία με το ίδιο πλοίο να συμμετέχει στον νέο διαγωνισμό με συμπληρωμένο τον φάκελο της. Από όσο φαντάζομαι, επειδή ο φάκελος κατατέθηκε νωρίτερα, δεν ήταν συμπληρωμένος επειδή μεσολαβούσαν ο πρόσφατος δεξαμενισμός, η συντήρηση και η έκδοση σχετικών πιστοποιητικών, οπότε με μία ένσταση, το πιθανότερο είναι ότι το πρόβλημα λύνεται και δεν θα επηρεαστεί η συγκοινωνία της Σαμοθράκης και τα σενάρια κάποιων, ανεκτέλεστα θα μείνουν... 
Απορρίφθηκαν επίσης και οι προσφορές της εταιρείας ZANTE FERRIES για το Ε/Γ-Ο/Γ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ για τις γραμμές με α/α 18-19.

Σε αναδημοσίευση άλλης ανάρτησης για το θέμα στο "Σαμοθράκης Ενημέρωση" (facebook) παρενέβη με ξεκάθαρη απάντηση του ο καπετάνιος του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ κύριος Κυριάκος Μουζάκης, αποστομώνοντας όπως αποκάλεσε τους "αμετανόητους υποστηρικτές του μαύρου παρελθόντος". Συγκεκριμένα το σχόλιο αναφέρει:
  • Οι φίλοι του Αδαμάντιος Κοραής και της Zante Ferries να μην ανησυχούν καθόλου το πλοίο θα συνεχίσει να παρέχει ποιοτική υπηρεσία στο νησί της Σαμοθράκης. Οι Αμετανόητοι υποστηρικτές του μαύρου παρελθόντος θα εκτίθενται ανεπανόρθωτα. Η λάσπη που δημοσιεύουν θα πέφτει επάνω τους. Ακομα θα πρέπει να ξέρουν ότι πλοίο με ληγμένο πιστοποιητικό ασφαλείας δεν ταξιδεύει ουτε ώρα και μαλιστα σε δρομολόγιακή γραμμή. Έλεος!!!!!
Επειδή όμως κάποιοι συνέχισαν να επιμένουν, ο καπετάνιος απάντησε εκ νέου δίνοντας περισότερες απαντήσεις, ξεκαθαρίζοντας εντελώς το τοπίο:
  • Είμαι και πάλι αναγκασμένος να απαντήσω αφού κάποιοι εμμένουν. Χθες η επιτροπή αποφάνθηκε και το πόρισμα ήταν για αρκετές γραμμές "απορρίπτεται". Αυτό έγινε και στις δύο γραμμές που αφορούσαν τα πλοία της Ζante ferries όπως και για πολλές άλλες γραμμές. Οι ενδιαφερόμενες εταιρείες μεσα στις επόμενες 10 ημέρες κάνουν ένσταση και όπου έχει γίνει εκ παραδρομής κάποια παράληψη οπως στην περίπτωση μας το θέμα διευθετήται άμεσα. Για όσους με ενα ...συνεπώς ... έγραψαν ότι ο διαγωνισμός θα επαναληφθεί... αυτό ήταν μεγάλη παραπληροφόρηση και λάσπη. Όλα τα πλοία τα ακτοπλοϊκά δεν ταξιδεύουν ουτε λεπτό με ληγμένο πιστοποιητικό ασφαλείας. Το κάθε πιστοποιητικό ασφαλείας έχει ημερομηνία έκδοσης και λήξης και μόνο πριν την ημερομηνία αυτήν ανανεώνεται. Όταν η Ζαnte ferries κατάθεσε τις αιτήσεις έβαλε στα δικαιολογητικά τα πιστοποιητικά οπου είχε εν ισχύ εκείνη την ημερομηνία και πριν την λήξη τους κανονικά ανανεώθηκαν. Όταν η επιτροπή εξέτασε το αίτημα θεώρησε ορθά αλλά παράλογα οτι τα πιστοποιητικά ηταν ληγμένα. Στην ενσταση θα προσκομισθούν τα εν ισχύ και το θέμα διευθετήται. Αυτή είναι η πραγματικότητα και τα συμπεράσματα δικά σας. Πάντως η ουσία είναι ότι και οι κρίνωντες κρίνωνται!!
Πιστεύω το θέμα να έκλεισε εδώ...

ΣΑΟΝΗΣΟΣ
Αντίθετα στην σελίδα 8 και στον α/α 16 φαίνεται ότι έγινε δεκτή η προσφορά της ΑΞΙΟΚΕΡΣΑ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ με το «ανανεωμένο» ΣΑΟΝΗΣΟΣ (με καμπίνες*) και της κατακύρωθηκαν οι γραμμές α) Σύρος - Τήνος - Άνδρος - Κάρυστος και επιστροφή, β) Σύρος - Κύθνος - Κέα - Λαύριο και επιστροφή, γ) Σύρος - Πάρος - Νάξος - Δονούσα - Αιγιάλη - Κατάπολα - Κουφονήσι - Σχοινούσα - Ηρακλειά - Νάξος - Πάρος - Σύρος και δ) Σύρος - Πάρος - Νάξος - Φολέγανδρος - Σίκινος - Ίος - Θηρασιά - Θήρα - Ανάφη και επιστροφή. 
Από καρδιάς εύχομαι να είναι καλοτάξιδο σε καλές και μακρινές θάλασσες...