17 Δεκεμβρίου, 2020

Καθυστέρησε ο κούριερ; Αποζημίωση 6 ευρώ για κάθε μέρα λέει το ΚΕΠΚΑ - Σχόλιο

Οι καθυστερήσεις των κούριερ δίνουν το δικαίωμα στους καταναλωτές να λάβουν αποζημιώσεις, επισημαίνει η Γενική Γραμματέας του ΚΕΠΚΑ, Ευαγγελία Κεκελέκη.

Το τελευταίο χρονικό διάστημα υπάρχει σημαντικό πρόβλημα με τις υπηρεσίες κούριερ, εξαιτίας του μεγάλου όγκου των παραγγελιών που γίνονται εκ μέρους των καταναλωτών.  

Οι καθυστερήσεις των κούριερ, όμως, δίνουν το δικαίωμα στους πολίτες να λάβουν αποζημιώσεις, επισημαίνει η Γενική Γραμματέας του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), Ευαγγελία Κεκελέκη.

Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο Ειδήσεων της ΕΡΤ3, η κ. Κεκελέκη έκανε λόγο για απαράδεκτη κατάσταση στις ταχυμεταφορές και υπογράμμισε πως, για κάθε ημέρα καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας του, ο καταναλωτής δικαιούται αποζημίωση ύψους 6 ευρώ.

Όπως είπε χαρακτηριστικά για τις καθυστερήσεις, «εμείς στο ΚΕΠΚΑ δεν τις δικαιολογούμε καθόλου. Οι καθυστερήσεις στις ταχυμεταφορές είχαν παρουσιαστεί στο προηγούμενο lockdown από το Μάρτιο. Είχανε το χρόνο να διορθώσουνε τα πράγματα, να προσλάβουν προσωπικό , να κάνουν τις υποδομές τους καλύτερες. Αυτό που αντιμετωπίζουμε τώρα στο δεύτερο lockdown είναι απαράδεκτο».

Η κ. Κεκελέκη σημείωσε πως οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα, ωστόσο, το πρόβλημα είναι πώς θα τα διεκδικήσουν υπογραμμίζοντας ότι τόσο κυβέρνηση όσο και η εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων δεν κάνουν τίποτα για να εφαρμοστούν στην πράξη τα δικαιώματα των καταναλωτών.

«Υπάρχει μία οδηγία προς τους καταναλωτές από την ΕΕΤΤ η οποία λέει ξεκάθαρα πως κάθε ημέρα καθυστέρησης δικαιούται ο καταναλωτής έξι ευρώ αποζημίωση» δήλωσε.

ieidiseis.gr


 Αυτό είναι πολύ χρήσιμο για την Σαμοθράκη, όχι μόνο την περίοδο της πανδημίας... Είναι "τακτική" συγκεκριμένων εταιριών ταχυμεταφοράς να έχουν σε Β, Γ, Δ προτεραιότητα και τα δέματα μας να καθυστερούν να παραδοθούν, χωρίς την παραμικρή ευθύνη των εδώ αρμοδίων. Ας το έχουμε στο μυαλό μας και οι τολμηροί... ας διεκδικήσουν ότι δικαιούνται...