25 Νοεμβρίου, 2021

ΕΦΚΑ: Έκδοση ειδοποιητηρίων πληρωμής μηνός Οκτωβρίου 2021 - Το myEFKAlive σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης (και στην Σαμοθράκη) και Θεσσαλίας με 16 υπηρεσίες

Αθήνα, 24/11/2021

Έκδοση ειδοποιητηρίων πληρωμής μηνός Οκτωβρίου 2021

Αναρτήθηκαν στο διαδικτυακό τόπο του e-ΕΦΚΑ τα ενιαία ειδοποιητήρια των ασφαλιστικών εισφορών (κύριας, επικουρικής ασφάλισης και εφάπαξ παροχών) του μηνός Οκτωβρίου 2021 για ελεύθερους επαγγελματίες, αυτοτελώς απασχολούμενους και αγρότες με καταληκτική ημερομηνία πληρωμής την 30ή Νοεμβρίου 2021.

Την ίδια ημερομηνία θα πραγματοποιηθεί η καταβολή της εισφοράς μέσω άμεσης χρέωσης τραπεζικού λογαριασμού (πάγια εντολή).

Από τη Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ


Το myEFKAlive σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης και Θεσσαλίας

Στη γεωγραφική επέκταση του myEFKAlive προχωρούν τα Υπουργεία Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Ειδικότερα, η δυνατότητα εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης του πολίτη από υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ μέσω βιντεοκλήσης καλύπτει πλέον γεωγραφικά τους κατοίκους περιοχών που βρίσκονται στις Περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Θεσσαλίας.

Συγκεκριμένα, στο myEFKAlive εντάσσονται οι περιοχές:

Από την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης: Καβάλα, Αλεξανδρούπολη (Α’ Τοπική Διεύθυνση Έβρου), Θάσος και Σαμοθράκη και

Από την Περιφέρεια Θεσσαλίας: Σκιάθος, Σκόπελος, Αλόννησος και η Β’ Τοπική Διεύθυνση Μαγνησίας.

Μέσω της υπηρεσίας δίνεται η δυνατότητα στους πολίτες, και ιδιαίτερα σε κατοίκους ορεινών, νησιωτικών ή απομακρυσμένων περιοχών καθώς και σε άτομα με αναπηρία, να εξυπηρετούνται με βιντεοκλήση, από το σπίτι ή το γραφείο τους, χωρίς την ανάγκη να μετακινηθούν σε υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ.

Οι ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται μέσω της ανωτέρω πλατφόρμας και διευκολύνουν σημαντικά τις συναλλαγές των πολιτών με τον e-ΕΦΚΑ ανέρχονται σε δεκαέξι (16) και είναι οι ακόλουθες:

1. Επίδομα ασθενείας

2. Επίδομα μητρότητας

3. Ηλεκτρονική Αίτηση Εξόδων Κηδείας (συνταξιούχων και μισθωτών τ. ΙΚΑ)

4. Βεβαίωση ασφάλισης (Χρόνου ασφάλισης – Προϋπηρεσία)

5. Αλλαγή στοιχείων Μητρώου

6. Ασφαλιστική Ικανότητα

7. Παραλαβή Απόφασης ΚΕΠΑ

8. Απογραφή Ασφαλισμένου

9. Έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης

10. Βεβαίωση Απογραφής

11. Αίτηση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος σύνταξης

12. Παρακολούθηση πορείας αίτησης συνταξιοδότησης

13. Βεβαίωση εγγραφής για μη μισθωτούς

14. Βεβαίωση χρόνου ασφάλισης για μη μισθωτούς

15. Διεκπεραίωση αιτήματος για χρόνο ασφάλισης σε περίπτωση απώλειας ενσήμων (για ασφαλισμένους τ. ΙΚ

16. Διεκπεραίωση αιτήματος για την έκδοση Απογραφικού Δελτίου Αγροτ

Η πρόσβαση στην υπηρεσία είναι εύκολη και απλή και γίνεται είτε μέσω της ιστοσελίδας του ΕΦΚΑ (efka.gov.gr), είτε της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr). Ο πολίτης εισέρχεται στην υπηρεσία με την χρήση των προσωπικών κωδικών Taxisnet και μπορεί να κλείνει το ραντεβού του ημέρα σε και ώρα που τον εξυπηρετεί, από τον υπολογιστή του σπιτιού ή του γραφείου του ή ακόμα και από το κινητό του. Την ημέρα του ραντεβού ο ενδιαφερόμενος συνδέεται μέσω βιντεοκλήσης με έναν υπάλληλο του ΕΦΚΑ προκειμένου να υποβάλει αιτήσεις για πιστοποιητικά, επιδόματα ή για να ενημερωθεί για ένα συνταξιοδοτικό ή ασφαλιστικό του ζήτημ

Υπενθυμίζεται ότι το myEFKAlive αποτελεί προϊόν της συνεργασίας στελεχών του e-ΕΦΚΑ του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η οποία έχει αναπτύξει τη συγκεκριμένη πλατφόρμα και για άλλους φορείς και οργανισμούς του Δημοσίο

Τέθηκε σε λειτουργία τον περασμένο Ιούλιο και επεκτείνεται σταδιακά σε όλη την επικράτεια με έμφαση στις απομακρυσμένες περιοχές.υ.α.ώνΑ)

ertnews.gr