- Στο σκέλος των επιβατών οι ωφελούμενοι κάτοικοι, πρόσθεσε ο κ. Πλακιωτάκης, θα λάβουν συνολικά έως το τέλος του Ιανουαρίου 12 εκ. ευρώ για τις μετακινήσεις του 2021.
- Στο σκέλος των καυσίμων για τα 42 νησιά εφαρμογής του μέτρου θα πιστωθούν σε κατοίκους και επιχειρήσεις 4,1 εκατ. Ευρώ
- ενώ τέλος για τις 380 νησιωτικές επιχειρήσεις αποδεσμεύονται πότοι 5 εκατομμυρίων ευρώ.
Καταρχήν μακάρι όσα είπε ο Υπουργός να ισχύουν και να γίνουν πράξη και να μικραίνει ο χρόνος αναμονής γιατί έχει αυξηθεί πάρα πολύ. Αν και οι αριθμοί δεν βγαίνουν: 12 εκ. + 4,1 εκ. + 5 εκ. = 21,1 εκ. €... Δεν ξέρω ποια μαθηματική μέθοδος ανακάλυψε ο κύριος Πλακιωτάκης και τα έβγαλε 25 εκ. €... Ας μην ξεχνάμε και το 0+0=14 του μακαρίτη του επίτιμου...
Από εκεί και πέρα, τις τελευταίες ημέρες είδα μόλις τώρα ότι έχουν χαρακτηριστεί ως επιλέξιμα προς πληρωμή και τα εισιτήρια μέχρι τον Σεπτέμβριο. Γιατί εδώ και αρκετό καιρό ήταν ήδη επιλέξιμα μέχρι τέλος Ιουνίου.
Υπάρχει όμως και μία εξέλιξη ακόμη. Έχω γράψει πολλές φορές ότι η βάση του Μ. Ι. για την διαδρομή Σαµοθράκη - Αλεξανδρούπολη είναι 5,23€ και επιδοτείται με Α.ΝΗ.ΚΟ η διαφορά από εκεί και πάνω σύμφωνα με την τιμή που δηλώνει στο σύστημα η εκάστοτε εταιρεία και όχι με το πόσο πληρώνει ο επιβάτης το εισιτήριο. Αυτό ήταν και παραμένει ένα τραγικό λάθος του συστήματος από την αρχή της εφαρμογής του μέτρου. Με το επιδοτούμενο εισιτήριο των 9€ μας επιστρέφονται 3,77€. στο κανονικό εισιτήριο των 14,50€ θα έπρεπε να μας επιστρέφονταν 9,27€. Αυτό δεν γίνεται γιατί δικαιολογημένα μέχρι ενός σημείου οι εταιρείες δεν δηλώνουν τις αλλαγές. Είδα όμως τώρα ότι για τα εισιτήρια από Ιούλιο έως Σεπτέμβριο, θα μας επιστραφούν 5,83€. Ένα νούμερο ανεξήγητο μεν, καλοδεχούμενο δε και σας υπόσχομαι ότι θά το ψάξω...
Τέλος γίνεται λόγος και για πληρωμή του Μ. Ι. στο σκέλος των καυσίμων. Καιρός ήταν...