27 Αυγούστου, 2022

Με απόσπαση εκτός Σαμοθρακης για δεύτερη φορά μέσα στον Αύγουστο ο μοναδικός τεχνικός της Cosmote... - Μαργ. Κίρκος: Η κυβέρνηση αντί να υποχρεώνει ακόμη και επιδοτώντας την άρτια στελέχωση για την παροχή του κοινωνικού αγαθού της τηλεπικοινωνίας, σφυρίζει αδιάφορα...

Πριν 10 μέρες έγραψα και δημοσίευσα άρθρο με τίτλο: Σοβαρά προβλήματα στο σήμα κινητής τηλεφωνίας - COSMOTE: Ζημιές από κεραυνούς, μέχρι αύριο η αποκατάσταση. Τα προβλήματα φαίνεται να αποκαταστάθηκαν τουλάχιστον τα επίκαιρα και η Cosmote αποφάσισε μέσα στον Αύγουστο για δεύτερη φορά να αποσπάσει τον μοναδικό τεχνικό της που είναι στο νησί.

Όπως με πληροφόρησε συνάδελφος επαγγελματίας αρχές Αυγούστου ο τεχνικός έφυγε για 5 μέρες με απόσπαση στην Ορεστιάδα. Αυτό επαναλαμβάνεται αυτές τις μέρες για άγνωστο διάστημα όπως μου είπε.

Μέσα στον Αύγουστο κύριοι της Cosmote. Αν αυτές τις μέρες που ο καιρός είναι άστατος με βροχές και καταιγίδες, πέσουν πάλι κεραυνοί και πάθει ζημιά τόσο το δίκτυο όπως πρόσφατα, όσο και μεμονωμένα ρούτερ, όπως συμβαίνει συχνά τι θα συμβεί;

Να σας πω εγώ τι θα συμβεί, οι επαγγελματίες δεν θα μπορούν να χρησιμοποιούν ούτε την ταμειακή τους ούτε το POS τους, οι επισκέπτες του νησιού δεν θα έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ γιατί δεν θα υπάρχει Wi-fi. Τι θα σήμαινε όλο αυτό. Δυσφήμιση της Σαμοθράκης.

Καταπίνουμε το γεγονός ότι η αγορά των τηλεπικοινωνιών έχει απελευθερωθεί και εμείς είμαστε εγκλωβισμένοι ουσιαστικό στο μονοπώλιο της Cosmote, της ακριβότερης εταιρείας*, υπομένουμε τα συνεχή προβλήματα σε πολλές περιοχές του νησιού. Αλλά αυτό κύριοι πάει πολύ...

Αυτός ο μοναδικός τεχνικός καταβάλει καθημερινά υπεράνθρωπες προσπάθειες για να προλαβαίνει και να επιλύει τα πολλά μικρά και μεγάλα πρόβλημα όλου του νησιού, χωρίς σχεδόν να του μένει προσωπική ζωή. Με αυτήν την κίνηση σας τι θέλετε να πετύχετε; Επιστρέφοντας με τα προβλήματα που θα έχουν συσσωρευτεί να μην του μείνει χρόνος ούτε για να κοιμηθεί...;;;

Τι μπορεί όμως να σημαίνει όλο αυτό; Μην λογαριάζοντας τα προβλήματα που πιθανόν να προκύψουν στο γεμάτο από κόσμο νησί της Σαμοθράκης και την δυσφήμιση της, μας κάνει να ανησυχούμε για το τι είστε ικανοί να κάνετε αργότερα, τον χειμώνα, που θα μείνουμε μια χούφτα άνθρωποι...

Φτάνει κύριοι η αποψίλωση υπηρεσιών και επιχειρήσεων κοινής ωφέλειας που έχετε κάνει... Η Σαμοθράκη δεν είναι διατεθειμένη να δεχτεί την απομάκρυνση και του μοναδικού τεχνικού της Cosmote...

Αλήθεια ο Δήμος Σαμοθράκης, αλλά κυρίως ο Σύλλογος Επαγγελματιών όσο και αν υπάρχει ακόμη... τι ενέργειες έχουν κάνει...; Ή δεν είναι ούτε αυτό στην αρμοδιότητα του συλλόγου...;;;


Επειδή κάποιος μπορεί να γυρίσει και να μου πει ότι πολλά θέματα επιλύονται και με ένα τηλεφώνημα στην γραμμή υποστήριξης της Cosmote, εγώ θα του απαντήσω ότι υπάρχουν πολλοί συνάνθρωποι μας που δεν μπορούν να χειριστούν τις αυτοματοποιημένες κλήσεις. Κάποτε χρειαζόταν μόνο υπομονή να περιμένεις στην αναμονή, τώρα μιλάς σε ρομπότ...


Υπάρχει δίκτυο σε τμήμα του νησιού, άλλης εταιρείας, αλλά χωρίς τεχνικό στο νησί και πιθανόν με την αβεβαιότητα κάλυψης δικτύου, ποιος αποφασίζει να αλλάξει πάροχο επικοινωνίας...;


Μαργαρίτης Κίρκος: Η κυβέρνηση αντί να υποχρεώνει ακόμη και επιδοτώντας την άρτια στελέχωση για την παροχή του κοινωνικού αγαθού της τηλεπικοινωνίας, σφυρίζει αδιάφορα...

Σαμοθράκη 27.08.2021

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σύμφωνα με δημοσίευμα τοπικού μέσου της Σαμοθράκης (https://irineossamothraki.blogspot.com/2022/08/cosmote_27.html?m=0 ), ο μοναδικός τεχνικός της Cosmote στο νησί φέρεται να αποσπάστηκε δεύτερη φορά μέσα στον πιο τουριστικό μήνα για το νησί, τον Αύγουστο. Αναρωτιέμαι αλήθεια ποιο είναι το σκεπτικό της συγκεκριμένης γερμανοκρατούμενης πολυεθνικής, που αυτήν την χρονική στιγμή αφήνει ξεκρέμαστο έναν τουριστικό προορισμό; Μήπως θέλει να μας προετοιμάσει για την οριστική απομάκρυνση από το νησί του τεχνικού τμήματος της;

Η ποιότητα του τηλεπικοινωνιακού δικτύου της Cosmote, της μόνης ουσιαστικά εταιρείας στη Σαμοθράκη δεν παρέχει και τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες, δεν είναι ένα δίκτυο που δεν πρόκειται να αντιμετωπίσει πρόβλημα. Μόλις πριν λίγες μέρες μπορώ και προσωπικά ως επαγγελματίας να διαβεβαιώσω πως λόγω τεχνικών ζητημάτων που προέκυψαν από καιρικά φαινόμενα δεν λειτουργούσαν ταμειακές μηχανές, pos και οι πελάτες μου στα ενοικιαζόμενα δωμάτια διαμαρτύρονταν για την κακή ποιότητα του σήματος wifi... Χωρίς αυτό να σημαίνει πως παρόμοια προβλήματα δεν αντιμετωπίζουμε τον υπόλοιπο καιρό.

Μήπως λοιπόν το κράτος, η ελληνική κυβέρνηση για την συγκεκριμένη υπηρεσία - κοινωνικό αγαθό (τέτοιο έχει καταντήσει) θα έπρεπε να παρέχει όλα τα δυνατά μέσα; Μήπως αντί την υποστελέχωση της τεχνικής υπηρεσίας της Cosmote, θα έπρεπε να υποχρεώνει έστω να την επιδοτεί να έχει μία άρτια στελεχωμένη τεχνική υποστήριξη σε περιοχές σαν την Σαμοθράκη; Αλλά η κυβέρνηση πούλησε τον ΟΤΕ και σφυρίζει αδιάφορα... Δεν την νοιάζει... Που είναι οι κυβερνητικοί βουλευτές...;

Μαργαρίτης Κίρκος

Πολιτευτής Έβρου - Τομεάρχης ΥΝΑΝΠ

Επαγγελματίας Σαμοθρακης