27 Οκτωβρίου, 2022

Επιστολή στους αρμόδιους Υπουργούς και Γ.Γ: Στρεβλώσεις και τρωτά σημεία του Μ. Ι. που πρέπει να διορθωθούν... - Τι γίνεται με τα προστατευόμενα μέλη όταν ο δικαιούχος πεθαίνει...

Το Μεταφορικό Ισοδύναμο θεσπίστηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση ως αντίδωρο στην κατάργηση των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ, που ζητούσαν από την πρώτη στιγμή οι κατακτητές της Πατρίδας μας (ΔΝΤ - τρόικα / θεσμοί). Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως αντιστάθμισμα... Παρ' όλα αυτά ήταν ένα καλό μέτρο, που θα έπρεπε να υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια για τους νησιώτες τόσο για τα εισιτήρια, όσο και το μεταφορικό κόστος των επιχειρήσεων, αλλά και τα καύσιμα. Η τότε κυβέρνηση εφάρμοζε το μέτρο άριστα, παρά τα κενά και τα τρωτά σημεία από την αρχή, όπως παρά την άνθιση της τεχνολογίας και τις δυνατότητες που παρέχει, πρέπει σε κάθε αλλαγή τιμής εισιτηρίου να μπαίνει η εταιρεία να ενημερώνει το σύστημα, πολύ που τις νοιάζει τις εταιρείες, αφού δεν έχουν οι ίδιες λαμβάνειν... Γεγονός που θα μπορούσε να λυθεί με την χρήση άλλου τεχνολογικού συστήματος με την αυτόματη ανάγνωση της τιμής του εκάστοτε εισιτηρίου και την αυτόματη καταβολή του ΑΝΗΚΟ. Φέτος το καλοκαίρι για 3 μήνες και σε όλα τα δρομολόγια, εμείς οι κάτοικοι της Σαμοθράκης πληρώναμε εισιτήριο για την Αλεξανδρούπολη και επιστροφή 17+17=34€, κανονικά για κάθε εισιτήριο πρέπει να είχαμε ήδη λάβει 11+€, αλλά πολύ φοβάμαι πως όταν και αν τα λάβουμε θα είναι κάπου στα 5-6€... ΑΔΙΚΟ...

Από εκεί και πέρα, τις προηγούμενες ημέρες εντόπισα άλλη μία στρέβλωση, άλλο ένα τρωτό σημείο... Αρχές Σεπτέμβρη πέθανε ο πατέρας μου, φυσική συνέπεια η διαγραφή του (δύσκολη λέξη αυτή...), το κλείσιμο των μεριδίων του, καλύτερα, από παντού, άρα και από την εφορία. Χάθηκε λοιπόν η εικόνα του και από το Μεταφορικό Ισοδύναμο, με κάποια ΑΝΗΚΟ του να έχουν μείνει απλήρωτα και να μην μπορεί κανείς να δει πότε θα χαρακτηριστούν επιλέξιμα προς πληρωμή. Αυτό είναι το τελευταίο και αν μπορώ να πω "ασήμαντο". Επειδή η ζωή συνεχίζεται, μαζί με την δική του εικόνα χάθηκε, εξαφανίστηκε και η εικόνα της μητέρας μου, η οποία είχε αποκτήσει ΜΑΝ ως προστατευόμενο μέλος του πατέρα μου και ευτυχώς εκείνη είναι ακόμη εν ζωή...
Όπως με ενημέρωσαν από το γραφείο αρωγής του Μεταφορικού Ισοδύναμου, αυτό θα αλλάξει όταν η μητέρα μου το 2023 (αρχές καλοκαιριού...) υποβάλλει την φορολογική της δήλωση... Μέχρι τότε τι...;;; Θα είμαστε στο σκοτάδι...;;; Άντε η μητέρα μου είναι ένα άτομο, έχει 3-4 εισιτήρια από τον πατέρα μου, έχει 5-6 δικά της και άντε να φτάσουν 10, συν κάποια ευρώ από το πετρέλαιο θέρμανσης που προμηθευτήκαμε. Για σκεφτείτε νεότερους ανθρώπους, που χάνουν τον άνθρωπο τους και έχει επάνω του προστατευόμενα μέλη την σύζυγό του και 3-4 παιδιά, με τακτικά ταξίδια, πετρέλαιο θέρμανσης και καύσιμα κίνησης, που έχουν ανάγκη αυτά τα ποσά και δεν έχουν την δυνατότητα να ελέγχουν αν καταχωρούνται, όλα αυτά... Ναι υπάρχει αυτό το ενδεχόμενο... Εγώ προσωπικά το έχω ζήσει κάποιες φορές, εισιτήρια που εκδόθηκαν να μην περάστηκαν στο σύστημα, το ίδιο έχω ακούσει και για αποδείξεις καυσίμων.

Πρέπει λοιπόν κύριε Υπουργέ Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και κύριε Γενικέ Γραμματέα του Υπουργείου και όποιοι άλλοι συναρμόδιοι από τα Υπουργεία Ψηφιακής Πολιτικής, Οικονομικών κλπ να διευθετήσετε αυτά τα τρωτά σημεία και τις στρεβλώσεις που υπάρχουν στο Μεταφορικό Ισοδύναμο, εφόσον όπως λέτε αυτό δεν καταργείται... 
Βέβαια η σημαντικότερη στρέβλωση και το μεγαλύτερο τρωτό σημείο που πρέπει να διορθωθεί είναι η έγκυρη καταβολή στους δικαιούχους των χρημάτων από τα 3 σκέλη του Μεταφορικού Ισοδύναμου (επιβάτες, επιχειρήσεις, καύσιμα)...!!!