11 Ιουλίου, 2024

Ξεκίνησε σήμερα το δρομολόγιο με ταχύπλοο Θεσσαλονίκη - Λήμνο - Μυτιλήνη, αφήνοντας εκτός την Σαμοθράκη - Το πλοίο χωράει στο λιμάνι - Ενδιαφέρθηκε κανείς; - Παραδοχή λάθους

Ξεκίνησε σήμερα, 11 Ιουλίου, η ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκη – Λήμνος – Μυτιλήνη, δίνοντας την ευκαιρία σε Θεσσαλονικείς και τουρίστες να ανακαλύψουν το βόρειο Αιγαίο.
Κάθε Πέμπτη θα αναχωρεί από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, το SPEEDRUNNER JET2, το οποίο ήδη εκτελεί δρομολόγια για τις Σποράδες, με προορισμό τη Λήμνο και τη Μυτιλήνη.
«Είναι μια καλή πηγή επισκεπτών η Θεσσαλονίκη»

Με μεγάλο ενθουσιασμό περιμένουν στη Λήμνο την έναρξη του δρομολογίου, διανύοντας ήδη μια καλή σεζόν, όπως λέει στο TheOpinion, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Λήμνου, Στέλιος Μάντζαρης.

«Περιμένουμε τη σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη Λήμνο, καθώς είναι μια καλή πηγή επισκεπτών», σημειώνει ο ίδιος, ωστόσο τονίζει ότι αυτή έπρεπε να έχει γίνει τουλάχιστον ένα μήνα νωρίτερα και όχι στις 15 Ιουλίου.

Το νησί, το οποίο το χαρακτηρίζει η αυθεντικότητά του, δέχεται τουρίστες απ’ ΄όλο τον κόσμο και όλη την Ελλάδα, όπως αναφέρει ο κ. Μάντζαρης. «Έχουμε επισκέπτες από τα Βαλκάνια, την Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη, τις ΗΠΑ, ακόμα και την Αυστραλία».

Όπως μας λέει ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Λήμνου, επισκεπτόμενοι το νησί, θα συναντήσουμε πανέμορφα μέρη, θα γευτούμε μοναδικές γεύσεις και φυσικά θα χαλαρώσουμε σε προσεγμένα καταλύματα.

Τα παραπάνω είναι αποσπάσματα από σχετικό άρθρο του theopinion.gr.


Η φωτογραφία μου

Το πλοίο SPEEDRUNNER JET2 που εκτελεί την γραμμή σύμφωνα με το Marine Traffic έχει μήκος 100,31 μέτρα και πλάτος 17,1 μέτρα.

Αυτό σημαίνει ότι χωράει και στο λιμάνι της Καμαριώτισσας... Έχει ιδιο μήκος με το ΑΔΑΜΆΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ, μόνο που είναι 3 μέτρα πιο φαρδύ. Αλλά ενδιαφέρθηκε κανείς...;;; Το δρομολόγιο υπήρχε και πέρσι.
Η πιθανότερη απάντηση είναι πως όχι δεν ενδιαφέρθηκε κανείς... Ή κάνω λάθος;

Μας πείραζε μετά τον ακτοπλοϊκό αποκλεισμό και την ομηρία 15 και πλέον ετών, η Σαμοθράκη να ανοιχτεί σε μιαν νέα αγορά και μάλιστα μεγαλύτερη; Την οποία αν θέλετε μάλιστα ποτέ δεν είχε... Η Θεσσαλονίκη πάντα εξυπηρετούνταν σχεδόν αποκλειστικά από την Καβάλα. Όταν τα δρομολόγια της Καβάλας μειώθηκαν λόγω του ότι επιδοτούνταν και στην συνέχεια λόγω ενός γνωστού σκανδάλου κόπηκαν εντελώς μαζί με εκείνα άλλων γραμμών, χάσαμε μεγάλο μέρος επισκεπτών από την Θεσσαλονίκη και των γύρω περιοχών και των δυτικών Βαλκανίων... Ήμουν, είμαι και θα παραμείνω ανυποχώρητος θιασώτης της γραμμής της Καβάλας, να ξέρετε πως όταν για ένα πράγμα είμαι σίγουρος μπορώ να επιμένω μέχρι θανάτου... Η οποία ίσως ζωντανέψει αν και εφόσον δημιουργηθούν τα υδάτινα πεδία και πετάξουν τα υδροπλάνα, ας είναι και έτσι. Η Καβάλα ΕΠΙΒΆΛΛΕΤΑΙ με τον έναν ή τον άλλο τρόπο να συνδέεται με την Σαμοθράκη και κάποια οικονομικά συμφέροντα ας μην το επιθυμούν... Όφελος θα έχει κυρίως η Σαμοθράκη και δευτερευόντως η Καβάλα.

Αλλά και η Θεσσαλονίκη δεν θα ήταν άσχημη επιλογή, ειδικά όταν η σάπια καραμέλα του ότι δεν υπάρχουν πλοία που να χωράνε στο λιμάνι μας, δεν ισχύει. Πρέπει να πιάνουμε όλες τις ευκαιρίες από τα μαλλιά και να τα κρατάμε μέχρι να τα ξεριζώσουμε αν χρειαστεί, μόνοι μας, χωρίς βοήθεια άλλων, ειδικά όταν αυτοί οι άλλοι βολεύονται με τον δικό μας αποκλεισμό και μας θέλουν ως μονοπώλιο... Εμείς θα πρέπει να κυνηγήσουμε το συμφέρον μας...

Ένα παραπάνω όταν είναι ένα πλοίο, ένα μέσο που δεν επηρεάζει άμεσα και σε μεγάλο βαθμό την εταιρεία και το πλοίο που εκτελεί την μόνιμη γραμμή και πιθανόν, το βοηθήσει κιόλας ..


Παρασκευή 12 Ιουλίου 13:10

Επειδή μου αρέσει να είμαι δίκαιος και να αναγνωρίζω τα λάθη μου, θα κάνω την παρακάτω αναφορά.

Το παραπάνω άρθρο μου αναδημοσιεύτηκε στο "Σαμοθράκης Ενημέρωση"-facebook (ευχαριστώ) και υπήρξαν αρκετά σχόλια, θετικά και αρνητικά από κάποιους στενόμυαλους Αλεξανδρουπολίτες που δεν αγαπούν την Σαμοθράκη, αλλά μόνο το συμφέρον τους, εγώ μένω σε ένα αρνητικό αλλά ουσιαστικό και εποικοδομητικό, που με κάνει να αναγνωρίζω το λάθος μου (το έγραψα και χθες, αν έχω δίκιο θα το υποστηρίζω μέχρι θανάτου και για το θέμα της Καβάλας ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ). Αυτό το έκανε ένας χρήστης ονόματι Γιωρς Γιωρίκας Μουταφίδης.

Παραθέτω παρακάτω screenshot με το σχόλιο του και αντί για λόγια δικά μου πρόσθεσα έναν χάρτη, όπου μπορείτε να καταλάβετε τα όσα λέει και το λάθος μου...


Για το κόστος κάνει λάθος ο σχολιαστής, παραθέτω απόσπασμα (έχω παραθέσει και τον σύνδεσμο της πηγής) από το  χθεσινό άρθρο που στάθηκε η αφορμή της δημοσίευσης, αλλά έτερο εκάτερο...