Στα σχολειά μας το υπουργείο αγραμματοσύνης και αφελληνισμού έχει ενσωματώσει στο ανθολόγιο των παιδιών μας το λεγόμενο δήθεν προσφυγικό πρόβλημα, το λαθροπροσφυγικό όπως το ονομάζω. Υπάρχει λοιπόν στο εν λόγω μάθημα το ανωτέρω ζήτημα με την υποβολή δύο ερωτημάτων προς τα παιδιά. Ποια συναισθήματα τούς γεννιούνται και πως μπορεί να αντιμετωπιστεί το συγκεκριμένο πρόβλημα. Εξήγησα από την πλευρά μου ως γονιός στην κόρη μου πως οι ξένοι που έχουν κατακλύσει την χώρα μας δεν είναι πρόσφυγες, αφού ως τέτοιοι χαρακτηρίζονται νομικά και με συμφωνίες όσοι αντιμετωπίζουν κίνδυνο ζωής από εσωτερικές ταραχές και πολέμους, ενώ όσοι έρχονται είτε δεν διατρέχουν τον παραμικρό κίνδυνο είτε έχουν αφαιρέσει οι ίδιοι ζωές στις χώρες από όπου μάς έρχονται. Η κόρη μου ανέπτυξε το θέμα επικεντρώνοντας στο ζήτημα τής ανασχέσεως των μεταδοτικών ασθενειών και απάντησε πως το πρόβλημα θα αντιμετωπιστεί αναγκάζοντας την Τουρκία να μην μάς τούς στέλνει! Μπορεί οι νεοταξίτες και οι ανθέλληνες έμποροι των εθνών με τα υποπόδιά τους να θέλουν την ποδηγέτηση και την εξαφάνισή μας, αλλά η ελληνική ψυχή μας και τα παιδιά μας αντιστεκόμαστε γιατί θέλουμε να νικήσουμε και να παραμείνουμε Έλληνες. Το θέλουμε και επομένως θα το επιτύχουμε. Ζήτω η Ελλάς!!! Ζήτω ο Ελληνισμός μας!!! Ζήτω τα παιδιά μας!!!
ΧΡΙΣΤΟΣ – ΕΛΛΑΣ – ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ – ΕΘΝΙΚΟΚΟΙΝΩΝΙΣΜΟΣ!!!
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ