Σήμερα στην εκπομπή του Στ. Αποστολίδη στον STATUS 94,2, φιλοξενήθηκαν κατά σειρά ο Πρόεδρος του ΟΛΑ κ. Χρήστος Δούκας και ο ιδιοκτήτης της SAOS FERRIES κ. Φώτης Μανούσης. Παρακάτω παραθέτω τις περιλήψεις των όσων ειπώθηκαν από τους 2 άνδρες, όπως τις παρουσιάζει η σελίδα του ραδιοφωνικού σταθμού. Για να ακούσετε ολόκληρες τις συνεντεύξεις πατήστε τα σχετικά link στα ονόματα.
Χρ. Δούκας:
«Ήταν δεδομένη η απόφαση για την στο τέλος του καλοκαιριού και τώρα ο πλοιοκτήτης θέλει να το αποδώσει σε εκδικητικές τακτικές που θεωρεί ότι ακολουθούμε για να εφαρμόσουμε απλώς τον νόμο».
Αυτή την άποψη ανέλυσε σήμερα στον STATUS 94.2, ο Πρόεδρος του Χρήστος Δούκας, σχολιάζοντας το δελτίο τύπου που εξέδωσε η ναυτιλιακή εταιρεία την Παρασκευή. Η υποχρέωση για την παράδοση των απορριμμάτων του πλοίου σε ιδιώτη εργολάβο είναι δεδομένη γιατί πολύ απλά δεν μπορεί να κάνει κανείς ότι θέλει στη θάλασσα. Όσο για τις χρεώσεις στην για ρεύμα και νερό, είναι προσαυξημένες κατά 20 ή 25%, όπως ισχύει σε όλα τα λιμάνια της χώρας, για την συντήρηση των δικτύων, είπε ο κ. Δούκας. Κατέληξε λέγοντας ότι πρέπει να καταβληθεί συνολικά η οφειλόμενη προσπάθεια για την εξασφάλιση μιας αξιόπιστης που δεν θα εξαρτάται ή θα κλονίζεται από οποιαδήποτε μορφή εκβιασμού. Δήλωσε επίσης παραμένει αμετακίνητος στις θέσεις του και ότι δεν έχει κανένα θέμα υπό συζήτηση με την πλοιοκτήτρια εταιρεία.
Φ. Μανουσης:
«Ήταν δεδομένη η απόφαση για την στο τέλος του καλοκαιριού και τώρα ο πλοιοκτήτης θέλει να το αποδώσει σε εκδικητικές τακτικές που θεωρεί ότι ακολουθούμε για να εφαρμόσουμε απλώς τον νόμο».
Αυτή την άποψη ανέλυσε σήμερα στον STATUS 94.2, ο Πρόεδρος του Χρήστος Δούκας, σχολιάζοντας το δελτίο τύπου που εξέδωσε η ναυτιλιακή εταιρεία την Παρασκευή. Η υποχρέωση για την παράδοση των απορριμμάτων του πλοίου σε ιδιώτη εργολάβο είναι δεδομένη γιατί πολύ απλά δεν μπορεί να κάνει κανείς ότι θέλει στη θάλασσα. Όσο για τις χρεώσεις στην για ρεύμα και νερό, είναι προσαυξημένες κατά 20 ή 25%, όπως ισχύει σε όλα τα λιμάνια της χώρας, για την συντήρηση των δικτύων, είπε ο κ. Δούκας. Κατέληξε λέγοντας ότι πρέπει να καταβληθεί συνολικά η οφειλόμενη προσπάθεια για την εξασφάλιση μιας αξιόπιστης που δεν θα εξαρτάται ή θα κλονίζεται από οποιαδήποτε μορφή εκβιασμού. Δήλωσε επίσης παραμένει αμετακίνητος στις θέσεις του και ότι δεν έχει κανένα θέμα υπό συζήτηση με την πλοιοκτήτρια εταιρεία.
Φ. Μανουσης:
Τριπλάσιες χρεώσεις στην κατανάλωση σε ρεύμα και πενταπλάσιες σε νερό, χρεώνει ο στην όταν τα πλοία της ελλιμενίζονται λέει ο πλοιοκτήτης Φώτης Μανούσης κατηγορώντας τον Πρόεδρο του ΟΛΑ Χρήστο Δούκα για ανικανότητα και εκδικητική διάθεση. Ανέφερε μάλιστα ότι για το νερό ο ΟΛΑ χρεώνει στα του 2,5 € ανά κυβικό όταν το πραγματικό κόστος δεν ξεπερνά τα 50 λεπτά ανά κυβικόκαι αναρωτήθηκε αν αντίστοιχα τιμολόγια έχουν σταλεί και σε άλλες ναυτιλιακές εταιρείες που δραστηριοποιούνται ή δραστηριοποιούνταν στα λιμάνια.
Θεωρεί επίσης αυθαίρετη και άδικη την υποχρέωση να παραδίδονται τα ανακυκλώσιμα σε ιδιώτη εργολάβο που ζητά 140 € για κάθε άφιξη πλοίου στο λιμάνι, εκτοξεύοντας τα λειτουργικά της εταιρείας του, σε 1.400 € ανά ημέρα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Τόνισε με έμφαση ότι η τακτική αυτή του ΟΛΑ είναι ξεκάθαρα εκδικητική γιατί σχολιάζει δημόσια τα κακώς κείμενα στο νησί και ειδικότερα στον Οργανισμό και κατηγόρησε τον κ. Δούκα ότι σπατάλησε χιλιάδες ευρώ για την απόφραξη του κάνοντας «μια τρύπα στο νερό». «Ο κ. Δούκας κάνει κακό στον τόπο και την κυβέρνηση», είπε ο κ. Μανούσης και δήλωσε ότι θα απευθυνθεί στο αρμόδιο Υπουργείο και τον Πρωθυπουργό. «Να μην είναι καθόλου σίγουρος ο κ. Δούκας ότι οι τακτικές του, βρίσκουν σύμφωνη την πολιτική ηγεσία», κατέληξε με νόημα.
Δελτίο Τύπου Αν. Δημοσχάκη:
Αθήνα,03/09/2018
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΘΕΜΑ: Κίνδυνος να μείνει η Σαμοθράκη χωρίς πλοία!!! Συγκοινωνιακή απομόνωση για το Νησί της Νίκης με τεράστιες οικονομικές συνέπειες!! – Κατάθεση Κοινοβουλευτικής Αναφοράς
Ο Βουλευτής Έβρου κι Επίτιμος Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ, Αναστάσιος Δημοσχάκης, κατέθεσε στο Προεδρείο της Βουλής την ανακοίνωση της πλοιοκτήτριας εταιρείας SAOS FERRIES που έχει στην κατοχή της τα τρία πλοία με τα οποία γίνονται τα δρομολόγια Σαμοθράκη – Αλεξανδρούπολη, με την οποία γνωστοποιεί την απόφασή της να αποσύρει σταδιακά τα καράβια της, εξαιτίας των υπέρογκων τελών που χρεώνει αναδρομικά η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης.
Όπως αναφέρει και ο Βουλευτής στην Αναφορά του, εφόσον συμβεί κάτι τέτοιο οι οικονομικές συνέπειες θα είναι μεγάλες για το Νησί της Νίκης, καθώς θα απομονωθεί συγκοινωνιακά, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την καθημερινότητα των κατοίκων και για την κίνηση της τοπικής οικονομίας, με σοβαρές, βέβαια, επιπτώσεις και στον τουρισμό.
Κι όλα αυτά ενώ δεν έχουν επουλωθεί ακόμα οι πληγές από τις περυσινές καταστροφές, λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων στο Νησί.
Το Υπουργείο Ναυτιλίας οφείλει να ασχοληθεί με το ζήτημα που έχει δημιουργηθεί και να βρει τις κατάλληλες λύσεις, ώστε να μην μείνει η Σαμοθράκη χωρίς πλοία ενόψει του χειμώνα.
Αναλυτικά η Αναφορά
Ο Βουλευτής Έβρου, Αναστάσιος Δημοσχάκης, καταθέτει στο Προεδρείο της Βουλής την ανακοίνωση της πλοιοκτήτριας εταιρείας, που έχει στην κατοχή της τα τρία πλοία με τα οποία γίνονται τα δρομολόγια Σαμοθράκη – Αλεξανδρούπολη, με την οποία γνωστοποιεί την απόφασή της να αποσύρει σταδιακά τα καράβια της, εξαιτίας των υπέρογκων τελών που χρεώνει αναδρομικά η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης.
Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό εφόσον συμβεί κάτι τέτοιο οι οικονομικές συνέπειες θα είναι μεγάλες για το Νησί της Νίκης, καθώς θα απομονωθεί συγκοινωνιακά, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την καθημερινότητα των κατοίκων και για την κίνηση της τοπικής οικονομίας, με σοβαρές, βέβαια, επιπτώσεις και στον τουρισμό.
Κι όλα αυτά ενώ δεν έχουν επουλωθεί ακόμα οι πληγές από τις περυσινές καταστροφές, λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων στο Νησί.
Το Υπουργείο Ναυτιλίας οφείλει να ασχοληθεί με το ζήτημα που έχει δημιουργηθεί και να βρει τις κατάλληλες λύσεις, ώστε να μην μείνει η Σαμοθράκη χωρίς πλοία ενόψει του χειμώνα.
irineossamothraki Blog
Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι η εταιρεία SAOS FERRIES και για το πλοίο ΣΑΟΣ ΙΙ έχει υπογράψει την υπ'αριθμόν σύμβαση: 3328.1.8.17/01/2011 για την εξυπηρέτηση της γραμμής Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη με επιδότηση, η οποία λήγει στις 31/10/2019, με τις ανάλογες ρήτρες σε περίπτωση μη τήρησης των δεσμεύσεων...