04 Οκτωβρίου, 2020

Ψηφοφορία για κατασκευή αεροδρομίου: Άποψη Ειρηναίου και αποτελέσματα

Όταν δημοσίευσα την ανάρτηση με την ψηφοφορία: Είστε υπέρ ή κατά μίας ενδεχόμενης κατασκευής αεροδρομίου στη Σαμοθράκη; είχα γράψει ότι θα έληγε αύριο, αλλά μάλλον το ημερολόγιο που υπήρχε στην πλατφόρμα από την οποία δημιούργησα την ψηφοφορία ξεκινούσε την εβδομάδα από την Κυριακή (όπως είναι σε πολλές χώρες) και μπερδεύτηκα. Οπότε η ψηφοφορία ολοκληρώθηκε. Αυτό απαραίτητα δεν είναι κακό, γιατί τα αποτελέσματα από την πρώτη μέρα ήταν σχεδόν σταθερά, είχε σχηματιστεί δηλαδή η εικόνα, για την άποψη που έχει η τοπική κοινωνία ( ίσως και οι φίλοι του νησιού.

Σας είχα γράψει κάτω από την ψηφοφορία: Έχω συγκεκριμένη και τεκμηριωμένη άποψη, την οποία θα παραθέσω με τη λήξη της ψηφοφορίας...

Συνεπής στο λόγο μου, πάμε να σας την παραθέσω και να την αναλύσω, πριν την ανάρτηση των αποτελεσμάτων.

Η άποψη μου είναι στο ίδιο μήκος κύματος με πολλούς από όσους σχολίασαν κάτω από την ανάρτηση στο blog, αλλά και στην δημόσια σελίδα στο facebook "Σαμοθράκης Ενημέρωση" που έκανε αναδημοσίευση. Που σημαίνει: Ανέκαθεν ήμουν και είμαι της άποψης ότι η Σαμοθράκη πρώτιστα πρέπει να έχει ένα ολοκληρωμένο δίκτυο ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών - συνδέσεων. Δηλαδή Αλεξανδρούπολη, Καβάλα, Λήμνο ίσως και Μυτιλήνη, Κύμη ή Αγ. Κωνσταντίνο που είναι κοντά στην μεγάλη αγορά της Αττικής. Μιας και αν δεν υπάρχει άλλο πλοίο που να πηγαίνει Λαύριο, αυτό που εκτελεί τα τοπικά δρομολόγια για να πάει Λαύριο θα στερήσει αρκετά δρομολόγια της τοπικής γραμμής. Αλλά και τα δρομολόγια να βγαίνουν έτσι ώστε να εξυπηρετεί τον ντόπιο ή τον επισκέπτη που έρχεται ή φεύγει είτε αεροπορικώς σε ένα από τα 3 κοντινά αεροδρόμια (Αλεξανδρούπολη, Καβάλα, Λήμνο) , είτε με ΚΤΕΛ, είτε με άλλη ακτοπλοϊκή γραμμή, όταν αφορά τις συνδέσεις Καβάλας, Λήμνου. Σίγουρα αυτό δεν είναι δυνατόν να γίνει σε όλα τα δρομολόγια, αλλά σε κάποια (στα μισά) μπορεί να προγραμματιστεί μία κάποια ανταπόκριση. Όλα τα παραπάνω είναι πιο ρεαλιστικά, υλοποιήσημα και με μικρότερο κόστος από ότι η κατασκευή αεροδρομίου, στην οποία δεν είμαι κατά, αλλά ψήφισα "Μάλλον ΥΠΕΡ", πριν μερικά χρόνια ήμουν στην αντίθετη όχθη, στο μάλλον κατά. Εάν γίνουν όλα τα παραπάνω, αρχίσει η επανάκαμψη του τουρισμού της Σαμοθράκης, άρα θα αρχίσουν να κατασκευάζονται νέες υποδομές (για τις οποίες έγινε πολύ συζήτηση την προηγούμενη εβδομάδα), γιατί ο τουρισμός φέρνει τις υποδομές, οπότε μετά μπορεί να κατασκευαστεί ένα μικρό αεροδρόμιο, που θα επηρεάσει το λιγότερο δυνατό το φυσικό περιβάλλον του νησιού, το οποίο θα μας συνδέει κυρίως με την Αθήνα.

ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΑ ΨΗΦΟΦΟΡΊΑΣ

Όπως έγραψα νωρίτερα, τα αποτελέσματα διαμορφώθηκαν και ήταν εμφανή και αδιαμφισβήτητα από την πρώτη μέρα, χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές στην πορεία.

Συμμετείχαν 262

Ψήφισαν: 

"Υπέρ": 145 ποσοστό 55,34%

"Μάλλον υπέρ": 37 ποσοστό 14,12%

"Ούτε υπέρ, ούτε κατά": 6 ποσοστό 2,29%

"Μάλλον κατά": 48 ποσοστό 18,32%

"Κατά": 26 ποσοστό 9,93%

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε τα Αποτελέσματα.

Αφορμή αυτής της ψηφοφορίας στάθηκε μία ανάρτηση στο "Σαμοθράκης Ενημέρωση" ενός, όπως κατάλαβα, μάλλον άσχετου με την Σαμοθράκη, ονόματι (;;;!!!) Akis Lefterakis. Τον ευχαριστώ.