Στο παρελθόν έχω ασχοληθεί με την αποψίλωση υπηρεσιών και εταιρειών κοινής ωφέλειας στη Σαμοθράκη. Μάλιστα είχα ασχοληθεί επανειλημμένα με το κατάστημα των ΕΛΤΑ και με τις υπηρεσίες που παρέχονται λόγω υποστελέχωσης.
Η κατάσταση παραμένει σχεδόν ίδια με έναν υπάλληλο να προσπαθεί να κάνει διανομές στους οικισμούς του νησιού και να διατηρεί όσο γίνεται ανοιχτό το ταχυδρομικό κατάστημα προς εξυπηρέτηση του κοινού. Η δουλειά του δεν τελειώνει όμως με την λήξη του ωραρίου.... Πρέπει να παραμείνει, να ετοιμάσει τις αποστολές που πρέπει να φύγουν καθώς και όσες ήρθαν για να παραδοθούν την επόμενη μέρα. Πολλές φορές αυτός ο άνθρωπος εργάζεται και Σάββατο. Όλα αυτά βέβαια οικειοθελώς, χωρίς να επιβραβεύεται οικονομικά και να τον στερείται και η οικογένεια του. Ακούει και τα μύρια όσα παράπονα από όλους μας αν καθυστερήσει να μας παραδώσει την αλληλογραφία και τα δέματα μας. Ίσως όχι άδικα, γιατί όλοι μας θέλουμε να παραλάβουμε στην ώρα μας, ότι περιμένουμε. Αλλά και αυτός ο άνθρωπος τι να κάνει; Πώς να τα προλάβει όλα και να είναι συνεπής...;;; Λευτέρη ήρωα σε ευχαριστούμε...
Πρόσφατα υπέγραψε σύμβαση για 1 μήνα μόνο δεύτερο άτομο και αυτό αν δεν κάνω λάθος με ημιαπασχόληση, το οποίο όπως πληροφορήθηκα μπορεί να ανανεώνεται η σύμβαση του κάθε μήνα. Ναι μεν είναι μία βοήθεια στον Λευτέρη, αλλά τι "γυφτιές" είναι αυτές ΕΛΤΑ...; Συγχωρέστε με, αλλά αυτή η έκφραση μου βγήκε και νομίζω όχι άδικα... Αν δε γίνεται να υπογραφεί μία σύμβαση αορίστου χρόνου, τουλάχιστον κάντε το 6μηνο ή 8μηνο, να μπορεί να κάνει τον προγραμματισμό του ο καθένας...
Δεν είναι όμως μόνο τα ΕΛΤΑ, είναι και η COSMOTE, που επίσης έχει μείνει με έναν άλλο Λευτέρη ήρωα, μετά την συνταξιοδότηση του δεύτερου ατόμου. Πείτε μου τώρα, με καλοκαιρία έκανα έναν μήνα να τον δω στο σπίτι μου, που ήθελα να δει ένα πρόβλημα που αντιμετώπιζα (όχι σοβαρό).
Για φανταστείτε να έρθει ο χειμώνας με τους ισχυρούς ανέμους, τα χιόνια και τις βροχές, που θα πρέπει να πηγαίνει στα βουνά να επιδιορθώνει τις κεραίες*, πότε θα τον βλέπουν για τις μικροβλάβες τα σπίτια. Πόσο μάλλον το δικό του... Λευτέρη και εσένα ήρωα σε ευχαριστούμε...
* Ανεβαίνοντας στα βουνά καθώς και σε οποιαδήποτε κολώνα, μόνος του, χωρίς δεύτερο άτομο κοντά, ελλοχεύει ο κίνδυνος κάποιου ατυχήματος. Οπότε εδώ η έλλειψη προσωπικού έχει διπλό μειονέκτημα και πρέπει να προσεχθεί ιδιαίτερα.
Και οι 2 να είστε πάντα υγιής να προσφέρετε τις υπηρεσίες σας στο νησί.
Μήπως λοιπόν όλοι μας, ο καθένας ξεχωριστά πρέπει μέσω τηλεφώνου να παραπονιώμαστε τόσο στα ΕΛΤΑ, όσο και στην COSMOTE, ότι δεν εξυπηρετούμαστε, όχι από αμέλεια των υπαλλήλων, αλλά επειδή δεν προλαβαίνουν και με συνεχή έγγραφα ο Δήμος, μπας και αισθανθούν να στείλουν ή να προσλάβουν άτομα...;
Ακριβά προϊόντα ξέρουν να προσφέρουν, για τις υπηρεσίες δεν θέλουν να διαθέτουν τα ανάλογα ποσά την αξιοπρεπή εξυπηρέτηση των πολιτών - πελατών...
Το παρόν κοινοποιήθηκε στους 4 βουλευτές Έβρου, στον Αντιπεριφερειάρχη Έβρου, στον Δήμο Σαμοθράκης, στην ΕΕΤΤ, στα ΕΛΤΑ και στην Cosmote.