Στις 3 Μαΐου δημοσίευσα άρθρο με τίτλο: Στον αέρα η 1η φάση προκηρύξεων (μη επιδοτούμενη) από τοΥΝΑΝΠ - 6 γραμμές για την Σαμοθράκη - Μακάρι όλες ή οι περισότερες να φτάσουν στην 3η φάση, αλλά χρειάζεται και δράση.... Η προθεσμία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος ήταν μέχρι την Παρασκευή 13 Μαΐου, ήδη από χθες το πρωί Σάββατο 14 Μαίου δημοσιεύτηκε άρθρο που προαναγγέλλει το αποτέλεσμα για την γραμμή:
ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ - ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ και επιστροφή ως ακολούθως: Επτά (07) δρομολόγια την εβδομάδα κατά τη θερινή περίοδο.
Όπως αναφέρει το άρθρο, για την γραμμή εξδγλωσε ενδιαφέρον μόνο η SAOS FERRIES με το νεοαποκτηθέν ιαπωνικό πλοίο "Mishi" το οποίο αυτήν την περίοδο μετασκευαζεται και μέσω ψηφοφορίας επιλέχθηκε το νέο του όνομα "The Lady"... Άρα θα την πάρει κιόλας... Το άρθρο επίσης σύμφωνα με πληροφορίες κάνει λόγο ότι το πλοίο θα εκτελεί κατ' αποκλειστικότητα την γραμμή τους καλοκαιρινούς μήνες που δεν υπάρχει επιδότηση με τις τιμές των εισιτηρίων στα επίπεδα των επιδοτούμενων και για 4 έτη από το καλοκαίρι του 2023 μέχρι και του 2026.
Ελεύθερη αγορά έχουμε, βρήκε πρόσφορο έδαφος η εταιρεία του κυρίου Μανούση και θα επιστρέψει, αν φυσικά ισχύει το δημοσίευμα και αν ολοκληρωθούν οι εργασίες μετασκευής και φυσικά αν το πλοίο λάβει τα απαραίτητα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας, τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι πολλά και βαρύνουν άλλους...:
1. Πώς άφησε η ZANTE FERRIES την γραμμή χωρίς να εκδηλώσει ενδιαφέρον...;;;
2. Ποιος είναι υπεύθυνος να αλλάξουν τα χαρακτηριστικά του πλοίου, αφήνοντας ανοιχτή την κερκόπορτα για να μπουν οι οχτροί...;;; Οι περισσότεροι λογικά θα απαντήσουν το Υπουργείο... Σαφέστατα αλλά το υπουργείο δεν γνώριζε με αυτά τα δεδομένα για την κερκόπορτα επιστροφής (- καταστροφής)...;;; Εδώ έρχεται το επόμενο ερώτημα:
3. Οι αρμόδιοι φορείς του Νομού Έβρου και του Δήμου Σαμοθράκης (Περιφερειάρχης, Αντιπεριφερειάρχης Έβρου, βουλευτές Έβρου, Δήμος Σαμοθράκης) δεν είδαν ότι:
Το πλοίο να πληροί κατ' ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:(α) Να έχει μεταφορική ικανότητα 300 επιβατών το χειμώνα και 450 επιβατών το θέρος.(β) Να έχει επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 450 τ.μ. εκ των οποίων 250 τ.μ. για φόρτωση Φ/Γ οχημάτων.(γ) Να έχει ολικό μήκος 75 μ.
"Στοιχεία" που υποβαθμίζουν από μόνα τους και εκ νέου την ποιότητα της συγκοινωνίας... Πρέπει άμεσα να δώσουν απαντήσεις ή καλύτερα να δράσουν πριν κατοχυρωθεί το φημολογούμενο αποτέλεσμα για ακύρωση του συγκεκριμένου διαγωνισμού με προκήρυξη του εκ νέου με τα σημερινά χαρακτηριστικά...
4. Οι επαγγελματίες ιδιοκτήτες φορτηγών και οι ξενοδόχοι που το φθινόπωρο του 2019 έστειλαν ευχαριστήριες επιστολές προς το Υπουργείο Ναυτιλίας και τον ίδιο τον Υπουργό κύριο Γιάννη Πλακιωτακη, τώρα δεν πρέπει να στείλουν επιστολές διαμαρτυρίας...;;;
Τίποτα δεν είναι σίγουρο, τίποτα δεν είναι οριστικό, όλα αλλάζουν, αρχή θέληση να υπάρχει...
5. Η δε SAOS FERRIES θα μείνει μόνο σε αυτήν την γραμμή, δεν θα διεκδικήσει την 9μηνη επιδοτούμενη...;;; Δεν νομίζω...
Ο καπετάνιος του Αδαμάντιος Κοραής κύριος Κυριάκος Μουζάκης σε αναπαραγωγή του εν λόγω άρθρου έκανε ένα σχόλιο γεμάτο νόημα που μας εμπνέει αισιοδοξία, ότι όλα θα πάνε καλά...: