Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Δρομολόγια ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ από 1/3 έως 31/5

Αν και τις επόμενες ημέρες και με μεγάλη καθυστέρηση αναμένεται να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για τις ακτοπλοϊκές γραμμές της περιόδου 1/11)23-31/10/24. Τα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ από 1 Μαρτίου έως 31 Μαϊου έχουν ως εξής από zanteferries.gr: …

Ισχύοντα δρομολόγια ΚΤΕΛ Έβρου από 22/3

«Συνηθίζω στο blog πάντα να έχω αναρτημένα εκτός από τα δρομολόγια των ακτοπλοϊκών μας συνδέσεων και του ΚΤΕΛ Έβρου, για όποιον ενδιαφέρεται. Πάντα υπάρχουν στο πάνω μέρος του blog στο πλαίσιο "ΧΡΗΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ" στην έκδοση ιστού,. Η τελευταία ενημέρωση των δρομολογίων που υπήρχε ήταν αυτά που ίσχυαν από 1 Νοεμβρίου 2021. …

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Οικονομική Υπηρεσία Δήμου Σαμοθράκης: Ημέρες και ώρες που μπορούν οι πολίτες να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

03 Μαΐου, 2022

Στον αέρα η 1η φάση προκηρύξεων (μη επιδοτούμενη) από τοΥΝΑΝΠ - 6 γραμμές για την Σαμοθράκη - Μακάρι όλες ή οι περισότερες να φτάσουν στην 3η φάση, αλλά χρειάζεται και δράση...

Την Παρασκευή 29 Απριλίου δημοσιεύτηκε από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής στην Διαύγεια με ΑΔΑ: 6Ε5Β4653ΠΩ-ΥΙΓ η ’'Πρόσκληση για σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, για την αποκλειστική εξυπηρέτηση γραμμών του Δικτύου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών''.

Να σημειωθεί ότι η πρόσκληση αυτή είναι η πρώτη φάση των προκηρύξεων, μη επιδοτούμενων δρομολογίων. Εαν η 1η και 2η φάση κηρυχθούν άγονες, ακολουθεί η 3η φάση με τις επιδοτούμενες γραμμές.

Οι πλοιοκτήτες - πλοιοκτήτριες εταιρείες που επιθυμούν να εκδηλώσουν ενδιαφέρον, έχουν προθεσμία μέχρι τις 13/05/2022.

Οι συναφθείσες συμβάσεις ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας έχουν διάρκεια από ένα (01) έως πέντε (05) δρομολογιακά έτη, αρχομένη από 01.11.2022. Ως δρομολογιακό έτος ορίζεται το χρονικό διάστημα από 1η Νοεμβρίου εκάστου έτους μέχρι 31η Οκτωβρίου του επομένου έτους.

Για την Σαμοθράκη φέτος υπάρχουν 6 γραμμές, είναι οι ακόλουθες:

1. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ - ΛΗΜΝΟΣ και επιστροφή ως ακολούθως: Τρία (03) δρομολόγια την εβδομάδα κατά τη θερινή περιόδο. Το πλοίο να πληροί κατ' ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Να έχει μεταφορική ικανότητα 300 επιβατών το χειμώνα και 450 επιβατών το θέρος.

(β) Να έχει επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 450 τ.μ. εκ των οποίων 250 τ.μ. για φόρτωση Φ/Γ οχημάτων.

(γ) Να έχει ολικό μήκος 75 μ.

2. ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ - ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ και επιστροφή ως ακολούθως: Επτά (07) δρομολόγια την εβδομάδα κατά τη θερινή περίοδο. Το πλοίο να πληροί κατ' ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Να έχει μεταφορική ικανότητα 300 επιβατών το χειμώνα και 450 επιβατών το θέρος.

(β) Να έχει επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 450 τ.μ. εκ των οποίων 250 τ.μ. για φόρτωση Φ/Γ οχημάτων.

(γ) Να έχει ολικό μήκος 75 μ.

3. ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ - ΚΑΒΑΛΑ και επιστροφή ως ακολούθως: Τρία (03) δρομολόγια την εβδομάδα καθ' όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου με δυνατότητα προσέγγισης σε επιπλέον λιμένες. Το πλοίο να πληροί κατ' ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Να έχει μεταφορική ικανότητα 300 επιβατών το χειμώνα και 450 επιβατών το θέρος.

(β) Να έχει επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 450 τ.μ. εκ των οποίων 250 τ.μ. για φόρτωση Φ/Γ οχημάτων.

(γ) Να έχει ολικό μήκος 75 μ.

39. ΛΑΥΡΙΟ - ΛΗΜΝΟΣ - ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ - ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ και επιστροφή ως ακολούθως: Δύο (02) δρομολόγια την εβδομάδα κατά τη θερινή περίοδοΤο πλοίο να πληροί κατ' ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Να έχει μεταφορική ικανότητα 300 επιβατών το χειμώνα και 450 επιβατών το θέρος. 

(β) Να έχει επιφάνεια για φόρτωση  παντός τύπου οχημάτων 450 τ.μ. εκ των οποίων 250 τ.μ. για φόρτωση Φ/Γ οχημάτων.

(γ) Να έχει ολικό μήκος 75 μ. 

(δ) Να διαθέτει είκοσι (20) κλίνες.

40. ΛΑΥΡΙΟ - ΛΗΜΝΟΣ - ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ - ΚΑΒΑΛΑ και επιστροφή ως ακολούθως: Δύο (02) δρομολόγια την εβδομάδα κατά τη θερινή περίοδο. Το πλοίο να πληροί κατ' ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Να έχει μεταφορική ικανότητα 300 επιβατών το χειμώνα και 450 επιβατών το θέρος. 

(β) Να έχει επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 450 τ.μ. εκ των οποίων 250 τ.μ. για φόρτωση Φ/Γ οχημάτων.

(γ) Να έχει ολικό μήκος 75 μ. 

(δ) Να διαθέτει είκοσι (20) κλίνες.

103. ΜΥΤΙΛΗΝΗ - ΛΗΜΝΟΣ - ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ - ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ και επιστροφή ως ακολούθως: Δύο (02) δρομολόγια την εβδομάδα κατά τη θερινή περίοδοΤο πλοίο να πληροί κατ' ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία: 

(α) Να έχει μεταφορική ικανότητα 300 επιβατών το χειμώνα και 450 επιβατών το θέρος. 

(β) Να έχει επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 450 τ.μ. εκ των οποίων 250 τ.μ. για φόρτωση Φ/Γ οχημάτων. 

(γ) Να έχει ολικό μήκος 75 μ. 

(δ) Να διαθέτει είκοσι (20) κλίνες.


Σε ότι αφορά την Σαμοθράκη λοιπόν εύχομαι και ελπίζω να φτάσουν όλες ή έστω οι περισότερες στην 3η φάση προκήρυξης, που είναι η επιδοτούμενη. Προσωπική μου άποψη είναι ότι θα ήταν καλό να φτάσουν οι γραμμές:

39. ΛΑΥΡΙΟ - ΛΗΜΝΟΣ - ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ - ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ και επιστροφή Σε καμία περίπτωση την 40, αν πρόκειται να χαθεί εξαιτίας της η 3. Την 40 την είχαμε και δεν δούλεψε καθόλου σαν γραμμή Σαµοθράκη - Καβάλα λόγω των άβολων ωρών.

3. ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ - ΚΑΒΑΛΑ και επιστροφή ως ακολούθως: Τρία (03) δρομολόγια την εβδομάδα καθ' όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου. Πολύ καλή περίπτωση και μακάρι να επιδοτηθεί έτσι... Είδαμε τον χειμώνα μέσα από την εκπομπή "Ορθά Κοφτά" ότι υπάρχει επιθυμία και βούληση συνεργασίας. Ευκαιρία να τρέξετε κύριοι, να πείσετε τους πλοιοκτήτες...

1. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ - ΛΗΜΝΟΣ και επιστροφή ως ακολούθως: Τρία (03) δρομολόγια την εβδομάδα κατά τη θερινή περιόδο.

Επειδή κάποιοι μπορεί να βγουν και να πουν ότι μία εταιρεία με ένα πλοίο δεν μπορεί να πάρει πάνω από 2 γραμμές. Σίγουρα. Εγώ θα απαντήσω ότι ακόμη και για τα 3 δρομολόγια της Λήμνου, της δεύτερης γραμμής, υπάρχουν κάποιοι, που λένε ότι τις ώρες αυτές που λείπει το πλοίο, το στερείται η Σαμοθράκη και ίσως έχουν και δίκιο. Μακάρι να βρεθεί και άλλη εταιρεία ή και εταιρείες και να πάρουν τις υπόλοιπες γραμμές. Ακόμη και αυτήν που κάποιοι αναπολούν... Αλλά η ΖΑΝΤΕ με τον ΑΔΑΜΆΝΤΙΟ ΚΟΡΑΗ να είναι η βασική εταιρεία, η εγγυήτρια δύναμη στην κύρια γραμμή της Αλεξανδρούπολης. Θα ήταν ευτυχές γεγονός να έχει η Σαμοθράκη 4-5 γραμμές από 2-3 εταιρείες και πλοία. Ώστε, ου μη γένοιτο σε περίπτωση βλάβης να υπάρχει κοντά πλοίο που θα βοηθήσει την κατάσταση και να μην ξαναζήσουμε σκηνές αξέχαστες... σαν το μαύρο καλοκαίρι του '19...

Ακολουθεί αναλυτικά την πρόσκληση:

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr