Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Δρομολόγια ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ από 1/3 έως 31/5

Αν και τις επόμενες ημέρες και με μεγάλη καθυστέρηση αναμένεται να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για τις ακτοπλοϊκές γραμμές της περιόδου 1/11)23-31/10/24. Τα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ από 1 Μαρτίου έως 31 Μαϊου έχουν ως εξής από zanteferries.gr: …

Ισχύοντα δρομολόγια ΚΤΕΛ Έβρου από 22/3

«Συνηθίζω στο blog πάντα να έχω αναρτημένα εκτός από τα δρομολόγια των ακτοπλοϊκών μας συνδέσεων και του ΚΤΕΛ Έβρου, για όποιον ενδιαφέρεται. Πάντα υπάρχουν στο πάνω μέρος του blog στο πλαίσιο "ΧΡΗΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ" στην έκδοση ιστού,. Η τελευταία ενημέρωση των δρομολογίων που υπήρχε ήταν αυτά που ίσχυαν από 1 Νοεμβρίου 2021. …

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Οικονομική Υπηρεσία Δήμου Σαμοθράκης: Ημέρες και ώρες που μπορούν οι πολίτες να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

22 Οκτωβρίου, 2017

Χάθηκε σημαντική ευκαιρία για την επαναλειτουργία της γραμμής για Καβάλα. Ποιοι ευθύνονται;

Στο θέμα αναφέρθηκα και στο σχόλιο του άρθρου "Η ανάπτυξη της Σαμοθράκης εξαρτάται από την ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού - Σχόλιο", όμως θεωρώ πως μια σημαντική ευκαιρία χάθηκε και χρίζει μεγαλύτερης ανάλυσης ειδικά μετά τα όσα αναφέρει σε ανάρτηση του για το διαδημοτικό ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Σαμοθράκης κύριος Παν. Παπάς (Ζούμε Σαμοθράκη).

Όπως κατάλαβα, γιατί δεν παρακολούθησα από την αρχή ραδιοφωνικά, παρόν στο διαδημοτικό συμβούλιο ήταν ο Γ.Γ του υπουργείου ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής, ο οποίος πρότεινε εκτός από την γραμμή Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη - Λήμνος - Λέσβος να συμπεριληφθεί και η Καβάλα ή κάπως έτσι. Αυτό μάλλον δεν πέρασε σύμφωνα με το ρεπορτάζ - άρθρο του  evros24.gr το οποίο αναδημοσίευσα και με τα όσα αναφέρει ο κύριος Παπάς.

Σύμφωνα με όσα άκουσα αντίθετοι ήταν οι φορείς της Αλεξανδρούπολης. Ο κύριος Δημοσχάκης το υποστήριξε και η κυρία Γκαρά το άφησε ανοιχτό.
Η Αλεξανδρούπολη είναι φυσικό να μην θέλει μια σύνδεση της Σαμοθράκης με την Καβάλα.
Γιατί;
Γιατί:
- Όλοι οι επισκέπτες της Σαμοθράκης αναγκαστικά περνάνε 2 φορές από την Αλεξανδρούπολη, ή τουλάχιστον μία αν υπάρξει το υπό διεκδίκηση δρομολόγιο. Από όλους αυτούς η οικονομία της Αλεξανδρούπολης, μόνο οφέλη έχει. Με το άνοιγμα της Καβάλας θα χάσει σημαντικό ποσοστό.
- Τώρα οι Σαμοθρακίτες θέλοντας και μη αφήνουν το υστέρημα τους οι καταναλωτές και κάνουν τις προμήθειες τους οι επαγγελματίες στην Αλεξανδρούπολη. Η Καβάλα ως κοντινή σχετικά αγορά θα αντλήσει μικρό ποσοστό καταναλωτών και μεγαλύτερο επαγγελματιών.
Αυτό είναι θεμιτό από την Αλεξανδρούπολη. Εμείς τι κάνουμε; Νομίζω πως ακόμη είμαστε ανεξάρτητος Δήμος και πέρα από τις κοινές διεκδικήσεις με την Αλεξανδρούπολη μπορούμε και έχουμε το δικαίωμα είτε να διεκδικήσουμε από μόνοι μας είτε από κοινού με την Καβάλα να προχωρήσουμε και αυτό το θέμα.
Πριν την υπόθεση Παυλίδη η Σαμοθράκη είχε δύο γραμμές αυτονόητες και κανείς δεν πίστευε ότι κάποια από αυτές θα χαθεί. Κι όμως κάποια ανδραγαθήματα μας στέρησαν την Καβάλα. Η Καβάλα ήταν η βασική και μεγάλη αντλία τροφοδοσίας τουριστών για την Σαμοθράκη. Για πολλά χρόνια τους καλοκαιρινούς μήνες υπήρχαν 5 δρομολόγια εβδομαδιαίως και για 1-2 χρονιές 6. Υπήρχε παρόλα αυτά δρομολόγιο που άφηνε αυτοκίνητα και επιβάτες εκτός του Αρσινόη το οποίο εκτελούσε την γραμμή. Οι εποχές και τα μεγέθη των καραβιών είναι διαφορετικά οπότε θεωρώ 2 καλά τοποθετημένα χρονικά δρομολόγια την εβδομάδα είναι καλά.
Λένε πολλοί τώρα Καβάλα - Αλεξανδρούπολη είναι 1,5 ώρα, παίρνει ο άλλος το αυτοκίνητο του και ανεβαίνει. Λάθος. Έχω επαφές και με Καβάλα και με Δράμα και με Θεσσαλονίκη και όλοι ή έστω οι περισσότεροι αναζητούν το δρομολόγιο της Καβάλας.
Άλλος μύθος, προκηρύσσονται λένε διαγωνισμοί για την γραμμή της Καβάλας, αλλά επειδή δεν υπάρχει ενδιαφέρον κηρύσσονται άγονοι. Λογικό. Το ΣΑΟΣ ΙΙ δεν μπορεί να διεκδικήσει όντας μόνο του άλλες γραμμές, είδαμε το καλοκαίρι τι έγινε που είχε παράλληλα και την γραμμή του Λαυρίου. Δεν μπορεί όλες τις γραμμές που συνδέουν την Σαμοθράκη να τις έχει η SAOS FERRIES με ένα καράβι. Πρέπει η Σαμοθράκη να απογαλακτιστεί από αυτήν την εταιρεία, να χτυπήσουμε κι άλλες πόρτες άλλων εταιρειών.
Εδώ πάμε στον άλλο μύθο, οι άλλες εταιρείες δεν έχουν καράβια που να χωράνε στο λιμάνι μας. Το Άγιος Ραφαήλ της ΝΕΛ πως χωρούσε; Τα ίδια δε λέγανε; Το Νήσος Λήμνος πως χωρούσε;

Το καλοκαίρι υπήρξε άρθρο υπαρκτού προσώπου ως ανοιχτή επιστολή σε διάφορους αρμόδιους και σε πολλά sites - blogs. Ο αντίκτυπος Θετικός. Ακολούθησε άρθρο σελίδας από την Καβάλα για το ίδιο θέμα.

Θεωρώ λοιπόν πως τώρα είναι ώριμες οι συνθήκες να ξανά διεκδικήσουμε ένα κεκτημένο κάποτε για την Σαμοθράκη δρομολόγιο, αυτό της Καβάλας. Είμαστε Ανεξάρτητος Δήμος. Λέμε ότι έχουμε Σύλλογο Επαγγελματιών, που είναι*; Για το ίδιο θέμα όταν ήμουν μέλος του Δ.Σ του Συλλόγου, μαζέψαμε πάνω από 1000 υπογραφές από το νησί, της πήγα εγώ προσωπικά σε διάφορους φορείς της Καβάλας συνυπέγραψαν χωρίς δεύτερη σκέψη, διεκδικήσαμε το δρομολόγιο, καταφέραμε να δρομολογηθεί και διατηρήθηκε μέχρι να κοπεί ξαφνικά και άδοξα λόγω της γνωστής υπόθεσης...

*Για τον Συ.Επ.Σα δεν υποβαθμίζω το έργο του, όσον αφορά τον τουριστικό τομέα και μόνο. Ίσως, αν δεν ήταν ο Γιάννης ο Γλήνιας πρόεδρος αλλά και όλος ο Σύλλογος μαζί, η Σαμοθράκη να μην είχε ούτε αυτόν τον τουρισμό που έχει τα τελευταία χρόνια. Από εκεί και πέρα όμως υπάρχουν και άλλα θέματα που πρέπει να ασχοληθεί. Όπως το συγκεκριμένο, όπως το θέμα της αύξησης του ΦΠΑ και άλλα. Ανέκαθεν έλεγα ότι ο Συ.Επ.Σα είναι το ξυπνητήρι των λοιπών φορέων.
Θα μου πείτε βέβαια και τόσα που κάνει αναλόγως της συμμετοχής και του ενδιαφέροντος που υπάρχει πολλά είναι. Ίσως να έχετε και δίκιο...

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr