Translate

Παρασκευή, 31 Αυγούστου 2018

Η SAOS FERRIES αποσύρει από την Σαμοθράκη τα πλοία της

Ανακοίνωση-ΒΟΜΒΑ: Η SAOS FERRIES αποσύρει από την Σαμοθράκη τα πλοία της
Στο τέλος σχεδόν μιας ακόμη τουριστικής περιόδου  για την Σαμοθράκη μας, που υποστηρίχθηκε για ΠΡΩΤΗ φορά με τέτοια πυκνότητα δρομολογίων από τα τρία πλοία της εταιρείας μας, η SAOSFERRIES εξαναγκάζεται να λάβει θλιβερές αποφάσεις.
Την ερχόμενη Δευτέρα αναγκαζόμαστε να αποσύρουμε από την συγκοινωνία το ταχύπλοο «ΖΕΦΥΡΟΣ» και μια εβδομάδα αργότερα και το «ΣΑΟΝΗΣΟΣ», ενώ η παραμονή του ΣΑΟΣ 2 καθίσταται πλέον εντελώς αμφίβολη, ακόμη και με δεδομένη την επιδοτούμενη πολιτική του Υπουργείου.
Την ώρα που η συγκοινωνία του νησιού, διεξάγεται εκ των πραγμάτων, με τις καλύτερες των προϋποθέσεων, που δεν ίσχυσαν ποτέ ξανά στο νησί, αναγκαζόμαστε να αποσύρουμε σταδιακά τα πλοία μας, μη δυνάμενοι να ανταποκριθούμε σε ξαφνικές οικονομικές υποχρεώσεις που τεχνηέντως και αυθαιρέτως προκαλεί η διοίκηση του Ο.Λ.Α., επιχειρώντας να καταφέρει την «χαριστική βολή» στην εταιρεία μας.
Στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας, παραλάβαμε από τον Ο.Λ.Α., τιμολόγιο για υπηρεσίες που ουδέποτε χρησιμοποιήσαμε, για την περισυλλογή των ανακυκλώσιμων απορριμμάτων που παράγουν οι επιβάτες των πλοίων μας.  Υποχρεούμαστε πλέον μετά από κάθε δρομολόγιο, να παραδίδουμε σε ιδιώτη εργολάβο που υπέγραψε προ πενταετίας σχεδόν σχετική σύμβαση με τον Ο.Λ.Α. και η οποία δεν ίσχυσε μέχρι σήμερα ποτέ, … τις εφημερίδες, τα κουτάκια των αναψυκτικών και τις χαρτοπετσέτες που χρησιμοποιούν οι επιβάτες μας κατά την διάρκεια κάθε ταξιδιού. Ακόμη κι αν δεν χρησιμοποιούμε την υπηρεσία αυτή και παραδίδουμε τα απορρίμματα αυτά στον Δήμο Σαμοθράκης, (όπως κάναμε μέχρι σήμερα) μας υποχρεώνουν να πληρώνουμε τον ιδιώτη εργολάβο, χρεώνοντάς μας μάλιστα τις υπηρεσίες του, αναδρομικά και αυθαίρετα, από τον περασμένο Απρίλιο! Το κόστος αυτό επιβαρύνει τον προϋπολογισμό της εταιρείας μας, περίπου με 50.000 € ετησίως και για τα τρία πλοία μας, ακόμη και για το «ΖΕΦΥΡΟΣ» που δεν διαθέτει ούτε κυλικείο! Τελευταία έφτασαν στο σημείο να ζητήσουν από το Λιμεναρχείο Αλεξανδρούπολης να μας επιβάλει και επιπλέον πρόστιμα, επειδή δεν παραδίδουμε τα απορρίμματα των επιβατών στον εργολάβο, μετατρέποντας ΠΡΩΤΟΦΑΝΩΣ τις κρατικές υπηρεσίες, σε μηχανισμό εισπράξεων, για λογαριασμό ιδιωτών!
Είναι περίεργη επίσης η απαίτησή τους, να παραδίδουμε τα απορρίμματα αυτά στην Αλεξανδρούπολη, όταν η έδρα της εταιρείας μας είναι στη Σαμοθράκη. Την ίδια ώρα, που επιβάλλονται οι υπέρογκες αυτές χρεώσεις, τα πλοία της εταιρείας μας, έχουν μεταβληθεί σε «σκουπιδιάρικα» του Δήμου, μεταφέροντας για όλο το καλοκαίρι με ειδικά δρομολόγια στην Αλεξανδρούπολη τα μεγάλα οχήματα – κοντέινερ της ΔΙΑΜΑΘ, χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση για τον Δήμο Σαμοθράκης, αλλά προκαλώντας μεγάλη αναστάτωση στον προγραμματισμό και τα κόστη της εταιρείας, προς όφελος του νησιού.   
Παράλληλα, η διοίκηση του Ο.Λ.Α. μας χρεώνει εδώ και χρόνια, ΕΚΤΟΣ από τα τέλη ελλιμενισμού και με κόστη για την κατανάλωση του ρεύματος και του νερού που χρησιμοποιούν τα πλοία μας όταν ελλιμενίζονται αλλά και ο οικίσκος έκδοσης εισιτηρίων. Μόνο που οι χρεώσεις αυτές πολλαπλασιάζονται περιέργως επί πέντε, από την πραγματική αξία του νερού και επί τρία, της πραγματικής αξίας του ρεύματος!
Όταν η σημερινή διοίκηση του Ο.Λ.Α., ανέλαβε τα καθήκοντά της, σε σύσκεψη που έγινε με την συμμετοχή της εταιρείας μας, ο κ. Πρόεδρος δεσμεύτηκε παρουσία όλων και του απερχόμενου Προέδρου του Ο.Λ.Α. ότι αυτός ο τρόπος υπολογισμού των χρεώσεων θα αλλάξει άμεσα, επιτρέποντας στον ΔΕΔΔΗΕ να εγκαταστήσει μετρητή στα λιμάνια του Ο.Λ.Α., αποκλειστικά για τα πλοία μας. Αντιθέτως σήμερα, την ίδια τακτική χρεώσεων ακολουθούν συνεχίζοντας τις αυθαιρεσίες τους ανένδοτοι!
Την ίδια στιγμή, οι υπόλοιποι χρήστες του Λιμένα Αλεξανδρούπολης όπως π.χ. το κατάστημα εστίασης που λειτουργεί εντός της ζώνης ευθύνης του ΟΛΑ, δικαιούται τα αυτονόητα, να πληρώνει δηλαδή την αξία του ρεύματος και του νερού που πραγματικά καταναλώνει, χωρίς «πολλαπλασιασμούς» επί τρία ή επί πέντε! Παράλληλα, ενώ καθημερινά αναζητούν και εφευρίσκουν τρόπους για να προκαλέσουν συνθήκες οικονομικής ασφυξίας στην εταιρεία μας, χαρίζουν ανείσπρακτα έσοδα του Ο.Λ.Α., σε άλλες πιο … «φιλικές» εταιρείες στην διοίκηση, σαν να διαχειρίζονται το «μπακάλικο του πατέρα τους»!       
Είναι πλέον πασιφανές ότι η διοίκηση του Ο.Λ.Α. προσπαθεί δια των μεθόδων αυτών να ΕΚΔΙΚΗΘΕΙ όσους αρθρώνουν λόγο διαφορετικό και προσπαθούν με επιχειρήματα και προτάσεις να συμβάλλουν στην διόρθωση των κακώς κειμένων και την βελτίωση της ποιότητας της ζωής των μόνιμων κατοίκων του νησιού, μεταξύ των οποίων είναι και οι οικογένειές μας. Κάθε πρόσωπο που μιλά για την ανυπαρξία υποδομών στα λιμάνια του Ο.Λ.Α., για την κατασπατάληση χρημάτων στο λιμάνι των Θέρμων χωρίς κανένα αποτέλεσμα, είναι «εχθρός» της διοίκησης και πρέπει να «πατάσσεται», να τιμωρείται και τελικά … αποκαμωμένος να σωπαίνει. Δεν χρειάζονται ούτε τις τεκμηριωμένες προτάσεις μας, ούτε καν την άποψη της μοναδικής ναυτιλιακής εταιρείας του νησιού, που είναι σχεδόν μοναδικός σταθερός χρήστης των λιμανιών του Ο.Λ.Α., εδώ και τρεις δεκαετίες.
Δεν θα περιμένουμε λοιπόν την επόμενη τιμωρία που θα εμπνευστεί η διοίκηση του Ο.Λ.Α. για να εκδικηθεί ακόμη σκληρότερα την εταιρεία μας. Άλλωστε όσα έκανε μέχρι σήμερα είναι ήδη αρκετά για να μας εξαναγκάσει στην σταδιακή απόσυρση των πλοίων μας, αρχής γενομένης από την Δευτέρα. Ενημερώσαμε πλήρως την θεσμική - πολιτική ηγεσία του νομού μας, όπως είχαμε ηθική υποχρέωση, πολλοί εκ των οποίων έδειξαν ευτυχώς ότι κατανοούν το μέγεθος του προβλήματος που αναίτια δημιουργήθηκε παρά την θέλησή μας. Θα καταφύγουμε επίσης, στα αρμόδια Υπουργεία, ενώ θα απευθυνθούμε και στον Πρωθυπουργό της χώρας, που θεωρούμε ότι σε καμία περίπτωση δεν ενισχύει τέτοιες πρακτικές και αγωνιά για την περιφερειακή ανάπτυξη, τουλάχιστον όσο εμείς, στο βορειοανατολικότερο άκρο της νησιωτικής Ελλάδας. Είμαστε βέβαιοι ότι κατανοεί πως υπεράνω κάθε κομματικού ή επιχειρηματικού συμφέροντος, είναι η Σαμοθράκη, που διεκδικεί και αυτή το κομμάτι που της αναλογεί, στην δίκαιη ανάπτυξη.      

Σαμοθράκη, 3Αυγούστου 2018

13 σχόλια:

  1. Επιτέλους και ενα καλό απτην εταιρία αν το κάνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κυρ-Φώτη τόσα χρόνια δε βαρέθηκες την ίδια τακτική του εκβιασμού; Τι θέλεις να πετύχεις πάλι; Γιατί αυτήν την τακτική την χρησιμοποιείς όταν κάτι θέλεις και με αυτόν τον τρόπο κάνεις πιόνια - τσιράκια σου τους φορείς Σαμοθράκης - Έβρου και φτάνουν μέχρι την Αθήνα...
    κυρ-Φώτη σε μάθαμε.......!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είπαμε θα σέβεστε τον πλοιοκτήτη. Τώρα λουστείτε τα. Ο συγκεκριμένος Κύριος είναι τόσο ισχυρός που έχει ρίξει μέχρι και κυβέρνηση και σεις νομίζετε οτι με μια δημαρχική καρέκλα θα του την βγείτε. SAOS FERRIES συνέχισε ακάθεκτη το κοινωνικό έργο που επιτελείς τόσα και τόσα χρόνια συνδέοντας κάτι νησιώτες με τον πολιτισμό, που κακά τα ψέμματα αν δεν υπήρχε η εν λόγω εταιρία ακόμα κανίβαλοι θα ήταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα επικριτικά σχόλια για την SAOS FERRIES εκ του ασφαλούς δεν έχουν κανένα κόστος γιατί όλοι αυτοί δεν έχουν βάλει ποτέ το χέρι στη τσέπη τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαθος !Ποιοι δεν εχουν βαλει το χερι βαθια -βαθια στην τσεπη τους;Οι επιβατες της Σαος;

      Διαγραφή
    2. Μηπως θα επρεπε να σου πληρωνει και το εισητηριο

      Διαγραφή
  5. Στα @@@@ μας αν φύγεις... Το νησί θα βρει πλοίο να το εξυπηρετεί, εσύ που θα βρεις νησί ( -α ) να βάλεις το αργόπλοο Ζέφυρος και το θορυβώδες ερείπιο Σαόνησος; Τώρα δεν τολμάει να έρθει άλλη εταιρεία γιατί είσαι εσύ εδώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο ....... μπορεί να είστε, εσύ και αρκετοί ομοϊδεάτες σου;
      Για πες μας να το γνωρίζουμε και εμείς πόσα πλοία και πόσες εταιρείες περιμένουν να φύγει ο Μανούσης;
      Ας φύγει κι αυτός ο ευλογημένος, μόνο να απειλεί ξέρει και τότε θα δουν όλοι οι κατσαπλιάδες την αξία του. Γονατιστοί θα του ζητούν να γυρίσει γιατί κανείς εφοπλιστής δεν θα έρθει. Κι αν γυρίσει τότε θα δούμε τι έχουμε να τραβήξουμε. Για αυτό καθίστε στα 4 και δεχτείτε ότι μας κάνει τώρα, γιατί αλλιώς...

      Διαγραφή
  6. O κυρ κλάψας σχεδιασμένα αποσύρει τα πλεούμενά του για μείωση εξόδων σιγά να μην άφηνε ότι και να ήταν τρία πλοία από Σεπτέμβρη μήνα και μετα! Δεν θέλει και πολύ μυαλό για να το καταλάβει κάποιος και παράλληλα ανεβάζει στο fb θέμα για τα παλιά κτίρια για να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη ! Κι επιτέλους τι κ.λοφαγούρα έχει και τα βάζει συνέχεια με το δήμαρχο και το συμβούλιο; Δεν έχει δημοτικό συμβούλιο του χεριού του και κλαίει, και κλαίει και πολύ και άσχημα ! Κάνε ρε φίλε ότι θες, πάρε και τα τσιράκια σου και άντε στο καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και ο λαλίστατος ΠΡΌΕΔΡΟς επαγγελματιών που είναι που κρύβεται, τι λέει για την απόσυρση ή είναι ενήμερος συμμετέχοντας κι αυτός στο "colpo grosso" και χ...καν για την τουριστική ανάπτυξη και παράταση της σεζόν όλοι μαζί?????
    Γιαννάκη πρόσεχε, όχι στα βαθιά παιδί μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να σημειωθεί επίσης οτι φέτος τα δρομολόγια ήταν ίδια με τη περσινή καλοκαιρινή περίοδο, απλά γινόντουσαν με 2 πλοία (το ένα ερχόταν το άλλο έφευγε) ενω πέρσι γινόταν μονο με ένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό όντως ισχύει. Από τον Δεκαπενταύγουστο και εδώ υπάρχει πρόβλημα στην αναχώρηση επιβατών με οχήματα και με 2 πλοία ΕΓ/ΟΓ δεν βάζει έκτακτο να εξυπηρετηθεί ο κόσμος..
      Να θυμίσω ότι κάποτε ένα πλοιο ξεκινούσε στις 7 το πρωί και σταματούσε στις 11, 12 και 1 τα μεσάνυχτα...

      Διαγραφή
  9. Κατεπάγγελμα και κατεξοκολούθιση ομός και στιγνός εκβιαστής. Κάτι θέλει πάλι να πετίχει, αλά τι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ, τουλάχιστον τα σχόλια που αναφέονται σε πρόσωπα, οργανισμούς, εταιρείες να είναι με ονοματεπώνυμο κανονικό, είτε ως ανώνυμος να αναγράφεται κάπου, είτε σην επιλογή Όνομα URL (στο όνομα). Σχόλια ανώνυμα που θα αναφέρονται σε πρόσωπα και θεσμούς θα διαγράφονται ΟΛΑ.
Ευχαριστώ
Irineossamothraki Blog