Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Δρομολόγια ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ από 1/3 έως 31/5

Αν και τις επόμενες ημέρες και με μεγάλη καθυστέρηση αναμένεται να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για τις ακτοπλοϊκές γραμμές της περιόδου 1/11)23-31/10/24. Τα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ από 1 Μαρτίου έως 31 Μαϊου έχουν ως εξής από zanteferries.gr: …

Ισχύοντα δρομολόγια ΚΤΕΛ Έβρου από 22/3

«Συνηθίζω στο blog πάντα να έχω αναρτημένα εκτός από τα δρομολόγια των ακτοπλοϊκών μας συνδέσεων και του ΚΤΕΛ Έβρου, για όποιον ενδιαφέρεται. Πάντα υπάρχουν στο πάνω μέρος του blog στο πλαίσιο "ΧΡΗΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ" στην έκδοση ιστού,. Η τελευταία ενημέρωση των δρομολογίων που υπήρχε ήταν αυτά που ίσχυαν από 1 Νοεμβρίου 2021. …

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Δήμος Σαμοθράκης: Οι Κινητές Ιατρικές Μονάδες του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος στη Σαμοθράκη 14-16/4

«ΚΙΝΗΤΕΣ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΣΤΗ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 14 ΜΕ 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ - ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΑΡΧΟΣ Ο Δήμος Σαμοθράκης ανακοινώνει ότι οι Κινητές Μονάδες από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος θα είναι στο νησί μας από την Κυριακή 14-04-2024 έως την Τρίτη 16-04-2024. …

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Οικονομική Υπηρεσία Δήμου Σαμοθράκης: Ημέρες και ώρες που μπορούν οι πολίτες να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

29 Ιουνίου, 2016

4 Αυγούστου ο διαγωνισμός για τις άγονες γραμμές του χειμώνα.

Στις 4 Αυγούστου το υπουργείο εμπορικής ναυτιλίας διεξάγη διαγωνισμό προκειμένου να εξασφαλίσει συμφερότερες τιμές για τ΄ άγονα δρομολόγια ακροπλοΐας, τη χρονική περίοδο 2016 – 2017.
Πρόκειται για τη συνήθη διαδικασία που από το φθινόπωρο του 2016, τη χειμερινή κι ανοιξιάτικη περίοδο του 2017. Όπως διαβάζουμε στην εφημερίδα της Μυτιλήνης «Εμπρός» τα χρήματα που διαθέτει το υπουργείο για την κάλυψη των άγονων ακτοπλοϊκών γραμμών του Αιγαίου πελάγους, είναι λιγότερα σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Σε ότι όμως αφορά τις ίδιες άγονες γραμμές του Βορείου Αιγαίου, τα μισθώματα παραμένουν πολύ υψηλά, επειδή είναι σχετικά πρόσφατη η έκδοση της ΝΕΛ.

Η εφημερίδα «Εμπρός» σημειώνει ότι στην προκήρυξη του διαγωνισμού υπάρχει επιδοτούμενη γραμμή που συνδέει τα νησιά του Βορείου Αιγαίου με τη Θεσσαλονίκη. Φυσικά και υπάρχουν τουλάχιστον τρεις επιδοτούμενες γραμμές που έχουν σχέση με το λιμάνι της Καβάλας. Ενώ έχει προστεθεί η γραμμή Λαύριο – Άγιος Ευστράτιος – Λήμνος – Σαμοθράκη – Αλεξανδρούπολη, αλλά για λειτουργία μόνο τριών μηνών.
Είναι πιθανό σ΄ αυτό το σκέλος ο διαγωνισμός να μην έχει αποτέλεσμα. Οι άγονες γραμμές που αφορούνε την Καβάλα και την Ανατολική Μακεδονία – Θράκη γενικότερα και περιλαμβάνονται στο διαγωνισμό, είναι οι ακόλουθες:
Καβάλα – Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Καρλόβασι και επιστροφή.
Ένα δρομολόγιο την εβδομάδα από 12 Ιουνίου ως 10 Σεπτεμβρίου 2017. Το προσφερόμενο μίσθωμα είναι από 69.000 ευρώ για πλοίο Γ΄ κατηγορίας, 86.250 ευρώ για πλοίο Β΄ κατηγορίας, και 93.150 ευρώ για πλοίο Α΄ κατηγορίας. Το πλοίο θα πρέπει να μπορεί να μεταφέρει 300 επιβάτες το χειμώνα και 450 επιβάτες το καλοκαίρι.
Να έχει επιφάνεια για φόρτωση 600 τ.μ. εκ των οποίων τα 400 τ.μ. για φορτηγά. Το μήκος του πλοίου θα πρέπει να είναι άνω των 100 μέτρων και θα πρέπει να διαθέτει 100 κρεβάτια.
Καβάλα – Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Βαθύ Σάμου – Άγιος Κήρυκος Ικαρίας και επιστροφή.
Το πλοίο που θα πάρει τη γραμμή, θα πρέπει να εκτελεί ένα δρομολόγιο την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, με την υποχρέωση να προσεγγίζει την Πάτμο (άνευ μισθώματος) από 12 Ιουνίου ως 10 Σεπτεμβρίου. Το προσφερόμενο μίσθωμα είναι 73.536, 78 για πλοίο Γ΄ κατηγορίας, 91.920,98 για πλοίο Β΄ κατηγορίας και 99.274,65 ευρώ για πλοίο Α΄ κατηγορίας.
Το πλοίο θα πρέπει να μπορεί να μεταφέρει 300 επιβάτες το χειμώνα και 450 επιβάτες το καλοκαίρι. Να έχει επιφάνεια για φόρτωση 600 τ.μ. εκ των οποίων τα 400 τ.μ. για φορτηγά. Το μήκος του πλοίου θα πρέπει να είναι άνω των 100 μέτρων και θα πρέπει να διαθέτει 100 κρεβάτια.
Καβάλα – Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Βαθύ Σάμου και επιστροφή.
Ένα δρομολόγιο την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου. Το προσφερόμενο μίσθωμα είναι 65.666,62 ευρώ για πλοίο Γ΄ κατηγορίας, 82.083,28 ευρώ για πλοίο Β΄ κατηγορίας και 88.649,94 ευρώ για πλοίο Α΄ κατηγορίας.
Το πλοίο θα πρέπει να μπορεί να μεταφέρει 300 επιβάτες το χειμώνα και 450 επιβάτες το καλοκαίρι. Να έχει επιφάνεια για φόρτωση 600 τ.μ. εκ των οποίων τα 400 τ.μ. για φορτηγά. Το μήκος του πλοίου θα πρέπει να είναι άνω των 100 μέτρων και θα πρέπει να διαθέτει 100 κρεβάτια.
Λαύριο – Άγιος Ευστράτιος – Λήμνος και επιστροφή.
Τρία δρομολόγια την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου. Με παράλληλη υποχρεωτική ελεύθερη προσέγγιση στην Καβάλα. Το μίσθωμα που προσφέρεται είναι 36.640,26 ευρώ. Κι αυτή η γραμμή προκηρύσσεται μόνο για πλοία Γ΄ κατηγορίας. Το πλοίο θα πρέπει να μπορεί να μεταφέρει 300 επιβάτες το χειμώνα και 450 επιβάτες το καλοκαίρι.
Να έχει επιφάνεια για φόρτωση 600 τ.μ. εκ των οποίων τα 400 τ.μ. για φορτηγά. Το μήκος του πλοίου θα πρέπει να είναι άνω των 100 μέτρων και θα πρέπει να διαθέτει 20 κρεβάτια. Στην παραπάνω γραμμή προβλέπεται το δρομολόγιο Λαύριο – Μεστά Χίου – Άγιος Ευστράτιος – Λήμνος και επιστροφή. Ένα επιπλέον δρομολόγιο την εβδομάδα από 12 Ιουνίου ως 10 Σεπτεμβρίου με δυνατότητα προσέγγισης σ’ ένα ενδιάμεσο λιμάνι μετά από σύμφωνη γνώμη του ΣΑΣ, ενώ και γι’ αυτό το δρομολόγιο προβλέπεται υποχρεωτική προσέγγιση στην Καβάλα χωρίς επιπλέον μίσθωμα.
Η μετακίνηση των κατοίκων του Αϊ Στράτη θα γίνεται δωρεάν.
Λαύριο – Λήμνος – Σαμοθράκη και επιστροφή.
Ένα δρομολόγιο την εβδομάδα από 12 Ιουνίου ως 3 Σεπτεμβρίου. Το πλοίο που θα εξυπηρετεί τη γραμμή, έχει υποχρέωση να προσεγγίζει την Αλεξανδρούπολη χωρίς μίσθωμα. Η προκήρυξη αφορά μόνο πλοία Γ΄ κατηγορίας και το προσφερόμενο μίσθωμα είναι 41.758 ευρώ. Το πλοίο θα πρέπει να μπορεί να μεταφέρει 300 επιβάτες το χειμώνα και 450 επιβάτες το καλοκαίρι. Να έχει επιφάνεια για φόρτωση 450 τ.μ. εκ των οποίων τα 250 τ.μ. για φορτηγά.
Το μήκος του πλοίου θα πρέπει να είναι άνω των 75 μέτρων και θα πρέπει να διαθέτει 20 κρεβάτια.
Άγιος Ευστράτιος – Λήμνος και επιστροφή.
Στη γραμμή θα πραγματοποιούνται έξι δρομολόγια την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου. Το πλοίο έχει την υποχρέωση να εκτελεί δύο επιπλέον δρομολόγια το μήνα για τη μεταφορά καυσίμων. Το προσφερόμενο μίσθωμα είναι 2.500 ευρώ ανά δρομολόγιο κι αφορά αποκλειστικά πλοίο Γ΄ κατηγορίας.
Το πλοίο θα πρέπει να έχει τη δυνατότητα μεταφοράς 90 επιβατών το χειμώνα και 150 επιβατών το καλοκαίρι. Η επιφάνεια για φόρτωση των παντός τύπου οχημάτων, θα πρέπει να είναι 150 τ.μ. και για τη μεταφορά φορτηγών 80 τ.μ.. Το ολικό μήκος του πλοίου θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 40 μ..

proininews.gr

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr