Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Δρομολόγια Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ για τον Νοέμβριο

Μετά την Παράταση Ισχύος Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας Δρομολογιακής Περιόδου 2023-2024 μέχρι τέλος του έτους που υπογράφηκε προχθές από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, μεταξύ των οποίων και η γραμμή Αλεξανδρούπολης - Σαμοθρακης …

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Δικαιούχοι του Μ. Ι. επιβατών και καυσίμων οι ένστολοι και οι εκπαιδευτικοί που έρχονται στην Σαμοθράκη

Αυτήν την περίοδο ήρθαν και συνεχίζουν να έρχονται νέοι προσωρινά μεν αλλά μόνιμοι δε κάτοικοι στο νησί μας. Αυτοί δεν είναι άλλοι από τους ένστολους και τους εκπαιδευτικούς που μετατέθηκαν στην Σαμοθράκη. …

Οικονομική Υπηρεσία Δήμου Σαμοθράκης: Ημέρες και ώρες που μπορούν οι πολίτες να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

15 Μαΐου, 2017

Νικ. Παπανικολόπουλος: Το 4ο μνημόνιο και το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

Κατατέθηκε το βράδυ του Σαββάτου 13 Μαΐου 2017, το σχέδιο νόμου με τίτλο «Συνταξιοδοτικές διατάξεις Δημοσίου και τροποποίηση του Ν. 4387/2016, μέτρα εφαρμογής των δημοσιονομικών στόχων και μεταρρυθμίσεων, μέτρα κοινωνικής στήριξης και εργασιακές ρυθμίσεις, Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2018-2021 και λοιπές διατάξεις» για την επικύρωση της νέας συμφωνίας με τους δανειστές, δηλαδή το 4ο Μνημόνιο (το δεύτερο με Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ).

   Το νομοσχέδιο (περίπου χίλιες σελίδες συμπεριλαμβανομένων των ειδικών, εισηγητικών, κλπ εκθέσεων) θα εισαχτεί, με τη διαδικασία του επείγοντος, προς συζήτηση στις αρμόδιες Επιτροπές, στις 15 και 16 Μαΐου 2017. Αφού ολοκληρωθεί η συζήτησή του, θα εισαχτεί στην Ολομέλεια της Βουλής, ώστε να καταστεί νόμος του Κράτους μέχρι την Παρασκευή 19 Μαΐου 2017.
   Διαβάζοντας το νομοσχέδιο αυτό, και έχοντας υπόψη όσα μας είχαν πει,  στο πρόσφατο παρελθόν (http://www.ert.gr/alexandroupoli-apo-teped-sto-yper-tamio-limani/ ) ότι το λιμάνι μας, προς όφελός του θα ενταχτεί από το ΤΑΙΠΕΔ  ΑΕ στο Υπερ-ταμείο αποκρατικοποιήσεων, διαπιστώνεις το αντίθετο.
   Όπως αναφέρει το νομοσχέδιο, στο Υπερ-ταμείο θα μεταφερθούν, ΟΑΣΑ, ΟΣΕ, ΟΑΚΑ, ΕΛΤΑ, «Ελ. Βενιζέλος» (το 25% των μετοχών - το 30% ανήκει στο ΤΑΙΠΕΔ), «Ελληνικές Αλυκές», ΕΤΒΑ – ΒΙΠΕ, Ανώνυμη Εταιρεία Διώρυγας Κορίνθου, Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας, Κεντρική Αγορά Θεσσαλονίκης, ΔΕΗ (το ποσοστό που δεν κατέχει το ΤΑΙΠΕΔ), HELEXPO, Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών, ΕΥΑΘ και ΕΥΔΑΠ (τα ποσοστά που δεν κατέχει το ΤΑΙΠΕΔ στις δύο εταιρείες), Κτιριακές Υποδομές ΑΕ, ΕΛΒΟ, Αττικό Μετρό και ΔΕΗ.
   Επίσης, μεταβιβάζονται αυτοδικαίως και χωρίς αντάλλαγμα από το ΤΑΙΠΕΔ στο Υπερ-ταμείο, τα δικαιώματα εκμετάλλευσης των μικρότερων περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας που δεν έχουν παραχωρηθεί στη γερμανική Fraport.
   Αντίθετα, στο νομοσχέδιο δεν υπάρχει καμία διάταξη για τα δέκα (10) λιμάνια που λειτουργούν ως Οργανισμοί Λιμένα ΑΕ και φυσικά και του ΟΛΑ  Α.Ε.

   Το λιμάνι μας, ένα από τα λιγοστά πια υπάρχοντα αναπτυξιακά έργα, που δυστυχώς «χρόνιζε» για δυο δεκαετίες (1992 - 2012), το πρόλαβε η «κρίση» το 2009, αμέσως μετά τα «μνημόνια» (2010-2017),  και όπως φαίνεται θα συνεχίζει να χρονίζει και μετά το τέταρτο μνημόνιο…
   Είδαμε την κρίση σαν ευκαιρία ανάπτυξης, μέσα από το ΤΑΙΠΕΔ, το 2011…
   Νοιώσαμε κάποια βεβαιότητα, με την σχεδόν ολοκλήρωση των έργων, το 2015…
   Μας την υποσχέθηκε ο ίδιος ο Πρωθυπουργός με την επιτόπια επίσκεψή του στο τέλος του 2016 και στις αρχές του 2017…
   Έτσι, άρχισαν και πάλι, συζητήσεις, δημοσιεύματα, αναρτήσεις, συνεντεύξεις, για την αξιοποίηση, την ιδιωτικοποίηση, την πώληση, τις συμβάσεις παραχώρησης, τη μεταφορά του από το ΤΑΙΠΕΔ ΑΕ στο Υπερ-Ταμείο κ.ο.κ .
   Ποιος θα μας πει ξεκάθαρα, τι ακριβώς συμβαίνει με το λιμάνι μας ;

                                                 Αλεξανδρούπολη    Μάιος   2017

                                             ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ     ΝΙΚΟΛΑΟΣ
                                                     Υποναύαρχος Λ.Σ (ε.α)

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr