Πριν από λίγη ώρα (χθες 4/8) ο ιδιοκτήτης της SAOS Ferries Φώτης Μανούσης, «ανέβασε» στον προσωπικό του λογαριασμό το εσωτερικό του πλοίου ΣΑΟΝΗΣΟΣ, όπως αυτό μετατράπηκε από καθαρά οχηματαγωγό σε Επιβατηγό και Οχηματαγωγό, ώστε να πραγματοποιεί τα ίδια δρομολόγια με το ΣΑΟΣ.
Το σκάφος ειναι ιαπωνικής κατασκευής χαρακτηρισμένο ως οχηματαγωγό και το μετασκευάστηκε σε επιβατηγό -οχηματαγωγό. Μεταφέρει 400 επιβάτες και περίπου 85 αυτοκίνητα. Η ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει ειναι
19 κόμβοι αλλά θα ταξιδεύει σε οικονομική ταχύτητα (14- 15 κόμβους).
19 κόμβοι αλλά θα ταξιδεύει σε οικονομική ταχύτητα (14- 15 κόμβους).
Η ανάρτηση αυτή συνοδεύτηκε μάλιστα από ένα κείμενο στο οποίο αναφέρει: «Σίγουρα θα ήθελα να είναι και το πλοίο και εγώ στην Σαμοθράκη.
Ξέρω πως απέτυχα στον στόχο που είχα βάλει και πληρώνω το τίμημα αυτής της αποτυχίας, παρατείνοντας την διαμονή μου στην Αθήνα. Κάναμε ότι περνούσε απο το χέρι μας . Με τη γνωστή επιμονή αλλά και το πείσμα που μας διακρίνει.
Το πλοιο ειναι τελείως έτοιμο.Είναι ενα στολίδι. Μέχρι και το πλήρωμα έχει ναυτολογηθεί. Μένουν οι υπογραφές των Αρχών. Δεν τολμώ όμως να κάνω πρόβλεψη για έναρξη δρομολογίων. Έχω πολλές φορές πέσει έξω στις εκτιμήσεις μου. Δεν θα το ξανακάνω. Ένα όμως ειναι σίγουρο. Αργά η γρήγορα θα πλέει στα νερά της Σαμοθράκης.
Υ.Γ: Η δρομολόγηση του Σαόνησος έχει εγκριθεί ομόφωνα απο το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών».
Ξέρω πως απέτυχα στον στόχο που είχα βάλει και πληρώνω το τίμημα αυτής της αποτυχίας, παρατείνοντας την διαμονή μου στην Αθήνα. Κάναμε ότι περνούσε απο το χέρι μας . Με τη γνωστή επιμονή αλλά και το πείσμα που μας διακρίνει.
Το πλοιο ειναι τελείως έτοιμο.Είναι ενα στολίδι. Μέχρι και το πλήρωμα έχει ναυτολογηθεί. Μένουν οι υπογραφές των Αρχών. Δεν τολμώ όμως να κάνω πρόβλεψη για έναρξη δρομολογίων. Έχω πολλές φορές πέσει έξω στις εκτιμήσεις μου. Δεν θα το ξανακάνω. Ένα όμως ειναι σίγουρο. Αργά η γρήγορα θα πλέει στα νερά της Σαμοθράκης.
Υ.Γ: Η δρομολόγηση του Σαόνησος έχει εγκριθεί ομόφωνα απο το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών».
Η τελευταία παράγραφος είναι ξεκάθαρη αιχμή για το ταχύπλοο ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1 της εταιρείας CS Ferries των Δημήτρη Συμεωνίδη και Γαβριήλ Χατζηγαβριήλ, που ξεκίνησε δρομολόγια αν και δεν πήρε την σχςετική έγκριση από το ΣΑΣ, αλλά και σε όσους επενέβησαν και πίεσαν τον Υπουργό Ναυτιλίας Παναγιώτη Κουρουμπλή να δώσει άδεια, με πρώτη την βουλευτή Έβρου του ΣΥΡΙΖΑ Νατάσα Γκαρά, όπως άλλωστε και η ίδια παραδέχθηκε.