Με αφορμή το σχόλιο που πρόσθεσα στο αναδημοσιευμένο άρθρο: Eurobank: Αναλαμβάνει το κόστος ανάληψης μετρητών από ΑΤΜ άλλων τραπεζών σε 16 νησιά μεταξύ των οποίων και στην Σαμοθράκη - Σχόλιο στις 27 Σεπτεμβρίου, επικοινώνησα με την Eurobank στέλνοντας το παρακάτω email:
Καλησπέρα σας, καταρχήν ευχαριστούμε για την απόφαση σας να επιστρέφεται σε 16 νησιά (μεταξύ των οποίων και η Σαμοθράκη) τις χρεώσεις των υπολοίπων τραπεζών όταν γίνεται ανάληψη με κάρτες Eurobank από τα ΑΤΜ τους.
Τι γίνεται όμως όταν κάποιος με κάρτα Eurobank θέλει να κάνει μεταφορά, πληρωμές ή κατάθεση; Καταρχήν δε γνωρίζω υπάρχει χρέωση σε αυτές τις πράξεις; Αν ναι ισχύει και σε αυτές τις περιπτώσεις η επιστροφή;
Τον Δεκέμβριο του 2018 είχα μία επικοινωνία με την τράπεζα σας, όπου επεσήμανα το πρόβλημα που υπήρχε στην Σαμοθράκη, στο κατάστημα των ΕΛΤΑ, όπου υπήρχαν 2 υπάλληλοι τότε (σήμερα είναι 3) και δεν επαρκούσαν για τις εργασίες των ίδιων των ΕΛΤΑ πόσο μάλλον και για εκείνες της Eurobank, πολλές φορές τύχαινε το κατάστημα να είναι κλειστό λόγω διανομών ή άλλων υποχρεώσεων και υπέδειξα την αναγκαιότητα ύπαρξης ΑΤΜ για την εξυπηρέτηση των επαγγελματιών και των επισκεπτών κυρίως αλλά και των κατοίκων της Σαμοθράκης. Εκεί λοιπόν με ενημέρωσαν πως η τράπεζα είχε προγραμματισμένη την εγκατάσταση - τοποθέτηση ΑΤΜ στο νησί. Φτάσαμε αισίως στο τέλος Σεπτεμβρίου και ακόμη δεν έχει γίνει κάτι. Ισχύει ακόμη ο προγραμματισμός για εγκατάσταση - τοποθέτηση ΑΤΜ στο νησί; Ή η τωρινή απόφαση λειτουργεί ως υποκατάστατο;
Να σημειωθεί ότι το μέλλον των ΕΛΤΑ στην Σαμοθράκη δεν έχει ξεκαθαρίσει αν είναι στη λίστα των καταστημάτων προς οριστικό κλείσιμο ή όχι.
Ευχαριστώ
Σήμερα 25 Οκτωβρίου και ενώ είχα ξεχάσει... το θέμα έλαβα την απάντηση από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της τράπεζας, η οποία αναφέρει:
Καλησπέρα σας, καταρχήν ευχαριστούμε για την απόφαση σας να επιστρέφεται σε 16 νησιά (μεταξύ των οποίων και η Σαμοθράκη) τις χρεώσεις των υπολοίπων τραπεζών όταν γίνεται ανάληψη με κάρτες Eurobank από τα ΑΤΜ τους.
Τι γίνεται όμως όταν κάποιος με κάρτα Eurobank θέλει να κάνει μεταφορά, πληρωμές ή κατάθεση; Καταρχήν δε γνωρίζω υπάρχει χρέωση σε αυτές τις πράξεις; Αν ναι ισχύει και σε αυτές τις περιπτώσεις η επιστροφή;
Τον Δεκέμβριο του 2018 είχα μία επικοινωνία με την τράπεζα σας, όπου επεσήμανα το πρόβλημα που υπήρχε στην Σαμοθράκη, στο κατάστημα των ΕΛΤΑ, όπου υπήρχαν 2 υπάλληλοι τότε (σήμερα είναι 3) και δεν επαρκούσαν για τις εργασίες των ίδιων των ΕΛΤΑ πόσο μάλλον και για εκείνες της Eurobank, πολλές φορές τύχαινε το κατάστημα να είναι κλειστό λόγω διανομών ή άλλων υποχρεώσεων και υπέδειξα την αναγκαιότητα ύπαρξης ΑΤΜ για την εξυπηρέτηση των επαγγελματιών και των επισκεπτών κυρίως αλλά και των κατοίκων της Σαμοθράκης. Εκεί λοιπόν με ενημέρωσαν πως η τράπεζα είχε προγραμματισμένη την εγκατάσταση - τοποθέτηση ΑΤΜ στο νησί. Φτάσαμε αισίως στο τέλος Σεπτεμβρίου και ακόμη δεν έχει γίνει κάτι. Ισχύει ακόμη ο προγραμματισμός για εγκατάσταση - τοποθέτηση ΑΤΜ στο νησί; Ή η τωρινή απόφαση λειτουργεί ως υποκατάστατο;
Να σημειωθεί ότι το μέλλον των ΕΛΤΑ στην Σαμοθράκη δεν έχει ξεκαθαρίσει αν είναι στη λίστα των καταστημάτων προς οριστικό κλείσιμο ή όχι.
Ευχαριστώ
Σήμερα 25 Οκτωβρίου και ενώ είχα ξεχάσει... το θέμα έλαβα την απάντηση από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της τράπεζας, η οποία αναφέρει:
Αγαπητέ κύριε Παπαντίδης,
Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας στην Eurobank Ergasias.
Σας ενημερώνουμε για την απάντηση την οποία λάβαμε από την αρμόδια διεύθυνση της Τράπεζας:
"Έχει υπάρξει επικοινωνία με τα ΕΛΤΑ για να τοποθετηθεί ΑΤΜ αλλά το σημείο που είναι τα ΕΛΤΑ δεν έχει καλή προβολή για την τράπεζα και επιπλέον έχει τα σκαλοπάτια που εμποδίζουν.
Θα εξεταστεί το ενδεχόμενο να τοποθετηθεί ΑΤΜ στην Σαμοθράκη από το νέο έτος."
Με εκτίμηση,
Εξυπηρέτηση Πελατών Eurobank Ergasias
Οπότε αναμένουμε...