Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Δρομολόγια ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ από 1/3 έως 31/5

Αν και τις επόμενες ημέρες και με μεγάλη καθυστέρηση αναμένεται να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για τις ακτοπλοϊκές γραμμές της περιόδου 1/11)23-31/10/24. Τα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ από 1 Μαρτίου έως 31 Μαϊου έχουν ως εξής από zanteferries.gr: …

Ισχύοντα δρομολόγια ΚΤΕΛ Έβρου από 22/3

«Συνηθίζω στο blog πάντα να έχω αναρτημένα εκτός από τα δρομολόγια των ακτοπλοϊκών μας συνδέσεων και του ΚΤΕΛ Έβρου, για όποιον ενδιαφέρεται. Πάντα υπάρχουν στο πάνω μέρος του blog στο πλαίσιο "ΧΡΗΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ" στην έκδοση ιστού,. Η τελευταία ενημέρωση των δρομολογίων που υπήρχε ήταν αυτά που ίσχυαν από 1 Νοεμβρίου 2021. …

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Οικονομική Υπηρεσία Δήμου Σαμοθράκης: Ημέρες και ώρες που μπορούν οι πολίτες να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

22 Ιουλίου, 2020

Ν. Σαντορινιός: Συνειδητή η επιλογή υποβάθμισης του Μεταφορικού Ισοδυνάμου

Επίκαιρη Ερώτηση κατέθεσε σήμερα προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ο Νεκτάριος Σαντορινιός, σχετικά με τις ολιγωρίες που η Κυβέρνηση παρουσιάζει στη λειτουργία του Μεταφορικού Ισοδύναμου.
Συγκεκριμένα, στο κείμενο της Επίκαιρης, ο βουλευτής Δωδεκανήσου αναφέρει:
«οι χειμαζόμενες από την κρίση της πανδημίας και τις επιπτώσεις της στον Τουρισμό, νησιωτικές κοινωνίες βρίσκονται σε απόγνωση και στα όρια της φτωχοποίησης.
Η Κυβέρνηση, όχι μόνο σε αυτή τη συγκυρία, αλλά εδώ και ένα χρόνο, δεν έχει λάβει καμία ουσιαστική πρωτοβουλία για την ενίσχυση της Νησιωτικότητας.
Αντίθετα, οι μεθοδεύσεις του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής έχουν ακυρώσει τις αναπτυξιακές δυνατότητες του Μεταφορικού Ισοδύναμου, του μόνου, εν ισχύ, μέτρου που μπορεί να ενισχύσει τη ρευστότητα των νησιωτικών νοικοκυρών και επιχειρήσεων, ιδίως στις παρούσες υφεσιακές συνθήκες.
Το Μεταφορικό Ισοδύναμο επεκτεινόμενο σε τρεις πυλώνες (επιδότηση κόστους μετακίνησης επιβατών, μεταφοράς προϊόντων από και προς τα νησιά και μεταφοράς καυσίμων), σχεδιάστηκε, χρηματοδοτήθηκε και υλοποιήθηκε από την Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Σκοπό είχε την άμβλυνση του κόστους των ταξιδιών, που βαραίνει τις νησιωτικές οικογένειες, εξαιτίας των ανελαστικών αναγκών τους για μετακίνηση, την ενίσχυση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος των νησιωτικών επιχειρήσεων και προϊόντων και τη μείωση της τιμής των καυσίμων, γεγονός που θα προωθούσε την επισκεψιμότητα και ανάπτυξη των νησιών αλλά και θα μείωνε το καθημερινό κόστος ζωής των μονίμων κατοίκων.
Δυστυχώς όμως, το μέτρο αυτό, που αγκαλιάστηκε από το σύνολο των νησιωτών της χώρας, καθώς ανταποκρινόταν στις πραγματικές ανάγκες τους, σήμερα βρίσκεται σε αδράνεια και παροπλισμό, λόγω διοικητικών ολιγωριών και έλλειψης πολιτικής βούλησης για στήριξή του, από τη πλευρά της Κυβέρνησης.

Ερωτάται ο κ. Υπουργός,
1. Πότε αναμένεται η πίστωση στους λογαριασμούς των επιβατών των ποσών της επιδότησης από τα πραγματοποιημένα ταξίδια τους και πότε η έκδοση της σχετικής ΚΥΑ ώστε να ανοίξει η πλατφόρμα για την πληρωμή του κόστους μεταφοράς των επιχειρήσεων για το 2020;
2. Τι απαντάτε στους νησιώτες των 34 νησιών και στους επισκέπτες αυτών για την κατάργηση του σκέλους του ΜΙ για την επιδότηση των καυσίμων; Τι σκοπούς έχετε για την αντικατάσταση της διαδικασίας και πώς θα επιλύσετε το κενό διάστημα που θα προκύψει, δεδομένου ότι οι ενέργειές σας έχουν ήδη καθυστερήσει σημαντικά;»
portnet.gr

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr