Κάνω την συναλλαγή μου, μόλις άνοιξα το μαγαζί, πριν κάνω το οτιδήποτε κάλεσα την Εθνική Τράπεζα στον αριθμό
181818.
ανέφερα το πρόβλημα και η ευγενέστατη υπάλληλος μου είπε πως θα μεταβιβάσει το θέμα στο αρμόδιο τμήμα για να αποκατασταθεί το συντομότερο δυνατόν...
Της είπα ότι αυτό είναι δυσφήμιση για το νησί, στην καρδιά της τουριστικής περιόδου και πως τους καλοκαιρινούς μήνες θα πρέπει να ελέγχεται συχνότερα η κατάσταση. Συμφώνησε μαζί μου και αφού με ευχαρίστησε, ζητώντας επίσης συγγνώμη εκ μέρους της Εθνικής Τράπεζας, επανέλαβε ότι θα γίνει προσπάθεια για την ταχύτερη αποκατάσταση του προβλήματος.
Είναι η τρίτη φορά που επικοινωνώ με τον συγκεκριμένο αριθμό της Εθνικής καθώς έκλεισε το κατάστημα της στην Σαμοθράκη, τις 2 προηγούμενες ανταποκρίθηκαν όντως άμεσα, ας ελπίσουμε ότι και τώρα θα γίνει το ίδιο.
Θα ήταν καλό η εταιρεία να έχει ένα άτομο και να ελέγχει το μηχάνημα (πχ κάποιος ιδιοκτήτης παρακείμενης επιχείρησης) και μόλις παρουσιαστεί πρόβλημα να ενημερώνει για την αποκατάσταση του.
Αλλά και οι πολίτες να καλούν στο: 181818.