Στην εκπομπή "Χωρίς Κανόνες" με τον Φώτη Φωτεινό και εμένα, στο Samothraki Web Radio καλεσμένος ήταν ο πρόεδρος της ZANTE FERRIES κύριος Νικόλαος Κάρδαρης. Ο οποίος προσκλήθηκε κυρίως για να μας πει τι γίνεται με τα δρομολόγια και γιατί καθυστέρησαν τόσο πολύ να δημοσιοποιηθούν, δημιουργώντας σημαντικό πρόβλημα για την τουριστική περίοδο της Σαμοθράκης. Όπως λοιπόν μας εξήγησε η καθυστέρηση οφείλεται στους νόμους και τους κανόνες του κράτους και τους αργούς ρυθμούς που αυτό λειτουργεί. Μιας και μόλις προχθές τελεσιδίκησε η ένσταση που είχε κάνει άλλη Ναυτική Εταιρεία, πρωτοβάθμια στην Ελληνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων και δευτεροβάθμια στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Από χθες το βράδυ τα δρομολόγια μέχρι 3 Σεπτεμβρίου είναι διαθέσιμα στο σύστημα κρατήσεων της εταιρείας και σύντομα θα δημοσιευθούν και οι πίνακες με τα προγράμματα δρομολογίων στην σελίδα της εταιρείας και λίγο αργότερα θα συμπληρωθούν και τα δρομολόγια μέχρι τέλους τηςσύμβασης (31/10).
Στο σημείο που στάθηκε ιδιαίτερα ο κύριος Κάρδαρης είναι ότι οι συμβάσεις είναι ενός έτους ενώ θα μπορούσαν να είναι για 2, 3 ή και περισότερα χρόνια μιας και ο στόλος των ελληνικών πλοίων μπορεί μεν να είναι γηρασμένος, αλλά γενικά αποτελείται από αξιόπλοα και συντηρημένα σκάφη και με τις προοπτικές ανανέωσης με νέα σκάφη να μην είναι αισιόδοξες. Αν όπως σημείωσε υπήρχε μία σύμβαση περισότερων ετών, θα μπορούσε και η εταιρεία να κάνει κάποια μακροχρόνια σχέδια γενικότερης επένδυσης στο νησί, μην ξεκαθαρίζοντας βέβαια τι σχέδια θα ήταν αυτά. Επίσης ξεκαθάρισε πως η εταιρεία είναι ευχαριστημένη από την δραστηριοποίηση της στην συγκεκριμένη γραμμη όσο και οι επιβάτες και δεν σκέφτεται να απομακρυνθεί όπως κάποιοι λένε και γράφουν...
Ο πρόεδρος ρωτήθηκε αν η εταιρεία ρωτήθηκε από τον Δήμο για την πρόταση αλλαγής προς το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής του επιδοτούμενου δρομολογίου Σαμοθράκης - Λήμνου με ένα αντίστοιχο Σαμοθράκης - Θάσου - Καβάλας και ποια η θέση της εταιρείας. Ξεκαθάρισε πως η εταιρεία δεν ρωτήθηκε, βέβαια η εταιρεία είναι θετική γιατί όπως είπε σε σχετική έρευνα που έκαναν έμαθαν πως η Καβάλα για το Βόρειο Αιγαίο είναι ότι ο Πειραιάς για το Κεντρικό και Νότιο Αιγαίο, αρκεί όπως επεσήμανε η γραμμή να μην είναι μεγαλύτερης χρονικής διάρκειας και στερεί το πλοίο για περισότερες ώρες από την βασική γραμμή Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη.
Ένα άλλο σημείο που μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση είναι η εύστοχη διαπίστωση που έκανε ο πλοιοκτήτης του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ, ότι η Σαμοθράκη θα μπορούσε να είχε αναπτυχθεί τουριστικά περισότερο εάν σε αυτήν επένδυαν επαγγελματίες της Αλεξανδρούπολης, ειδικά με την ανάπτυξη που έχει η πόλη, την οποία θαύμασε ερχόμενος στο νησί πέρσι τον Ιούνιο.
Σε σχετικό ερώτημα ακροατών που του μεταφέραμε αν για την περίοδο των εκλογών θα υπάρξουν τροποποιήσεις ή προσθήκες δρομολογίων ήταν απόλυτος, πως αν ζητηθεί κάτι τέτοιο η εταιρεία δεν έχει λόγο να μην το κάνει, όπως το έχει αποδείξει και στο παρελθόν σε άλλες περιπτώσεις.
Ακούστε την πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον πρόεδρο της ZANTE FERRIES κύριο Νικόλαο Κάρδαρη από το samothrakiradio.gr: