Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Δρομολόγια για την περίοδο 1/6 έως 30/9

Αναρτήθηκαν στην σελίδα της ZANTE FERRIES τα δρομολόγια για τις γραμμές Αλεξανδρούπολη Σαμοθράκη και Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη - Λήμνο για την καλοκαιρινή περίοδο και συγκεκριμένα από 1 Ιουνίου έως και 30 Σεπτεμβρίου. Εδώ να σημειωθεί ότι πέρσι καθυστέρησε η δημοσιοποίηση των καλοκαιρινών δρομολογίων λόγω ένστασης άλλης ακτοπλοϊκής εταιρείας εις βάρους την ZANTE στην οποία είχε κατοχυρωθεί η γραμμή, …

Ισχύοντα δρομολόγια ΚΤΕΛ Έβρου

«Συνηθίζω στο blog πάντα να έχω αναρτημένα εκτός από τα δρομολόγια των ακτοπλοϊκών μας συνδέσεων και του ΚΤΕΛ Έβρου, για όποιον ενδιαφέρεται. Πάντα υπάρχουν στο πάνω μέρος του blog στο πλαίσιο "ΧΡΗΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ" στην έκδοση ιστού,. Η τελευταία ενημέρωση των δρομολογίων που υπήρχε ήταν αυτά που ίσχυαν από 1 Νοεμβρίου 2021. …

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Ωράριο λειτουργίας Αρχαιολογικού Μουσείου Σαμοθράκης - Χωρίς εισιτήριο έως 21/7 // Opening hours of the Archaeological Museum of Samothraki - No ticket until 7/21

Μετά τα εγκαίνια επανέκθεσης του Αρχαιολογικού Μουσείου Σαμοθράκης κυκλοφόρησε αφίσα με το ωράριο λειτουργίας του. Το Αρχαιολογικό Μουσείο Σαμοθρακης από τις 7 Ιουλίου και μετέπειτα είναι ανοιχτό καθημερινά από τις 8:30 έως τις 15:30. Μάλιστα έως 21 Ιουλίου η είσοδος στο μουσείο είναι δωρεάν, χωρίς εισιτήριο. …

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Ενημέρωση για το Πρόγραμμα Κίνησης Συνεργείου Σαμοθράκης για την καταπολέμηση κουνουπιών

Λίγες μέρες μετά την σύσκεψη της Δημοτικής και της Περιφερειακής Αρχής που πραγματοποιήθηκε στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Σαμοθράκης στην Χώρα κατά την επίσκεψη του κλιμακίου της Περιφέρειας υπό τον Περιφερειάρχη κύριο Χριστόδουλο Τοψίδη για την παρουσία τους στους εορτασμούς των 5 Νεομαρτύρων, είχα αναρτήσει άρθρο με τίτλο: …

Οικονομική Υπηρεσία Δήμου Σαμοθράκης: Ημέρες και ώρες που μπορούν οι πολίτες να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

29 Αυγούστου, 2024

Τίτλοι τέλους για την ΑΝΜΕΖ (ZANTE FERRIES) - Πουλήθηκαν το Διονύσιος Σολωμός και το Αδαμάντιος Κοραής - Σχόλιο - Επικοινωνία με FAST FERRIES - Η απάντηση

Κάπου εδώ στα 2024, τελειώνει η ιστορία των ναυτιλιακών εταιριών λαϊκής βάσης στη Ζάκυνθο.

Η ΑΝΕΖ εδώ και χρόνια τελείωσε την πορεία της με το τελευταίο απόκτημά της το Ζάκυνθος Ι, δεμένο και ταλαιπωρημένο στο Πέραμα με όσες νομικές απαιτήσεις έχουν τρίτοι και με καμία διάθεση από όσους απέμειναν στην ευρεία εταιρία λαϊκής βάσης, στήθηκε στην δεκαετία του ’80 για να σπάσει – τότε – το μονοπώλιο Τυρογαλά…
Στη συνέχεια οι «φορτηγατζήδες» ιδρυσαν την Zante Ferries (ΑΝΜΕΖ) το 1991 στη Ζάκυνθο και με το «Αγιος Διονύσιος» , μπήκαν στο χορό των θαλασσίων μεταφορών επαγγελματικών οχημάτων στην αρχή και στη συνέχεια κατάφεραν να εξασφαλίσουν διευρυμένη άδεια σκοπιμότητας και για επιβατηγό κοινό…

Μιλάμε για την εποχή του “Πρωτέα”, του “Ζάκυνθος Ι” (μέχρι τον Δεκέμβριο του 1989 ταξίδευε στη γραμμή το πρώτο “Ζάκυνθος”) και του “Δημήτριος Μοίρας” (από το 1988 και μετά, ενώ μέχρι τότε ταξίδευε το “Μάρθα”).
Επειδή το πλοίο είχε μικρή χωρητικότητα, η εταιρεία το 1994 αναγκάστηκε να το αντικαταστήσει με το πλοίο «Αγιος Διονύσιος Σ».


Εξαιτίας του τότε άκρατου ανταγωνισμού συσπειρώθηκαν οι 297 μέτοχοι με τις οικογένειές τους και σε μία γενική συνέλευση πήραν την απόφαση να αγοράσουν το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Διονύσιος Σολωμός» το οποίο και αυτό από το 2017 εκτελεί δρομολόγια το Αιγαίο.
Κατά τη διάρκεια της λειτουργίας της εταιρείας οι μετοχές άλλαξαν χέρια, η ευρεία βάση έγινε πιο στενή, το 60% των μετοχών πέρασαν σε λίγα χέρια.
Ετσι η εταιρεία το 2002 προχώρησε στην αγορά του Ε/Γ-Ο/Γ «Ανδρέας Κάλβος» και το 2007 στην αγορά του Ε/Γ-Ο/Γ «Αδαμάντιος Κοραής», που δρομολογήθηκε το 2008 στις Δυτικές Κυκλάδες έως τη Σαντορίνη. Το 2018 η εταιρεία πούλησε το «Ανδρέας Κάλβος» στην Kefalonia Lines. Ετσι φεύγει από τη γραμμή Κυλλήνη – Ζάκυνθος, παραμένοντας μόνο στο δρομολόγιο που συνδέει τον Πειραιά με τις Κυκλάδες.

Σήμερα το ΔΣ της εταιρίας έλαβε απόφαση πώλησης και των δύο αυτών πλοίων, ενώ καλεί σε Γ.Σ. τους μετόχους, στις 24 Σεπτεμβρίου στο θέατρο του Σαρακινάδου προκειμένου να τους γίνει ενημέρωση, μετά από εξώδικη διαμαρτυρία αίτησης πρόσκλησης με ημερομηνία 12-7-24 111 μετόχων, που αποτελούν το 19,68% του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες η πώληση των πλοίων έχει γίνει ήδη, ενώ το ποσό ανέρχεται περίπου στα 25.000.000€. Η εταιρεία που τα αγόρασε είναι η FAST FERRIES δημιουργήθηκε από δύο αδέλφια, τον Παναγιώτη και το Γιάννη Παναγιωτάκη, που δραστηριοποιείται στο Αιγαίο.
Ετσι κλείνει και αυτό το κεφάλαιο, ενώ στα προηγούμενα χρόνια, έκλεισε και η εφοπλιστική ενασχόληση της οικογένειας Τυρογαλά, αλλά πολύ πιο νωρίτερα και εκείνη της οικογένειας Μοίρα.
Στον επίλογο, η εφοπλιστική ιστορία του νησιού πέρασε στον Γιώργο Θεοδόση που μαζί με τον Στρατή Απέργη, έχουν προχωρήσει σε γερές βάσεις τη σημερινή Levante Ferries.

ΗΜΕΡΑ ΖΑΚΥΝΘΟΥ


Είναι κάτι που πρωτοακούστηκε τουλάχιστον πριν ένα μήνα αλλά που ουσιαστικά επισημοποιήθηκε με την ανάρτηση της πρόσκλησης από την ΑΝΜΕΖ - ZANTE FERRIES προς τους μετόχους της εταιρείας, προχθές 27/8, για Γενική Συνέλευση στις 22 Σεπτεμβρίου.Στην οποία όπως αναφέρει η πρόσκληση το πρώτο θέμα θα είναι η ενημέρωση από το Διοικητικό Συμβούλιο για την απόφαση πώλησης των πλοίων της εταιρείας ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ & ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ.


Αυτή η εταιρεία μας έμαθε τι πραγματικά σημαίνει ακτοπλοϊκή συγκοινωνία, μιας και από την μέρα που ήρθε στην περιοχή μας ανέβασε πολυεπίπεδα την συγκοινωνία. Αν υπήρξαν στην πορεία, που υπήρξαν, κάποιες αστοχίες, παραλήψεις ή λάθη η ευθύνη δεν βαρύνει την εταιρεία, αλλά καθαρά και πρώτα από όλα την τοπική κοινωνία.- Από την δημοτική αρχή (πρώην και νυν), τους φορείς - συλλόγους και ναι και μεμονωμένους επαγγελματίες (εφόσον δεν υπάρχουν συλλογικά όργανα).

Προσωπικά νιώθω την υποχρέωση να ευχαριστήσω την ΖΑΝΤΕ FERRIES από τον τελευταίο υπάλληλο μέχρι τον πρόεδρο της εταιρείας κύριο Νικόλαο Κάρδαρη με τον οποίο είχα την χαρά και την τιμή να συνομιλήσω 2-3 φορές, στα περίπου 3 χρόνια παρουσίας μου στο Samothraki Web Radio. Τους ευχαριστώ κυρίως για την αναβαθμισμένη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση που μας προσέφεραν και για την κοινωνική προσφορά στον τόπο, όποτε χρειάστηκε και τους ζητήθηκε. Δεν θα ξεχάσω την απάντηση του κυρίου Κάρδαρη, όταν παραβρέθηκε σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου και ο τότε Δήμαρχος κύριος Γαλατούμος του έθεσε ένα θέμα για την χορήγηση έκπτωσης για κάποια παιδιά και τους γονείς τους που έχριζαν τακτικής μετακίνησης στην Αλεξανδρούπολη για λόγους Υγείας και είπε με στόμφο "Για λόγους Υγείας δεν υπάρχει οικονομική εκμετάλλευση. Γονείς και παιδιά θα ταξιδεύουν δωρεάν".

Επικοινωνία με την FAST FERRIES

Ελπίζουμε η νέα εταιρεία που αγόρασε τα πλοία η FAST FERRIES αν επιλέξει να παραμείνει στην περιοχή μας ή οποιαδήποτε άλλη εταιρεία να είναι αντάξια της και ακόμη καλύτερη... Αυτό βέβαια εξαρτάται και από εμάς. Εδώ να αναφέρω πως μετά την δημοσίευση του παρόντος άρθρου, επικοινώνησα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την εταιρεία, αφού συστήθηκα έστειλα κάποιες ερωτήσεις, στις οποίες ζήτησα να απαντήσουν προς ενημέρωση των κατοίκων της Σαμοθράκης.

Συγκεκριμένα έγραψα:

"Τώρα επιτρέψτε μου να υποβάλλω κάποιες ερωτήσεις,  στις οποίες παρακαλώ να απαντήσετε για την ενημέρωση των κατοίκων της Σαμοθράκης.

 1. Στον επικείμενο διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές η εταιρεία σας σκοπεύει να διεκδικήσει την γραμμή Αλεξανδρούπολη - Σαμοθρακη και αν ναι με το ΑΔΑΜΆΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ;

 2. Αν δραστηριοποιηθείτε στην περιοχή μας, σκοπεύετε να διεκδικήσετε περισσότερες γραμμές όπως πχ Καβάλας ή Λαυρίου; Οι οποίες παλιότερα υπήρχαν με μεγάλη επιτυχία, ειδικά η πρώτη, αναβαθμίζοντας την τουριστική κίνηση της Σαμοθράκης.

 3. Γνωρίζω ότι η FAST FERRIES διαθέτει ένα ταχύπλοο. Σε περίπτωση που έχετε την γραμμή Αλεξανδρούπολη - Σαμοθρακη, σκέφτεστε το ενδεχόμενο απόκτησης και δρομολόγησης ταχύπλοου στην περιοχή τόσο για την συγκεκριμένη γραμμή τους καλοκαιρινούς μήνες, όσο και για συνδέσεις με άλλες περιοχές (Θάσο, Καβάλα, Λήμνο, Ίμβρο, Αίνο κλπ);

Ευχαριστώ, με εκτίμηση"


Η απάντηση

Καλησπέρα σας

Σας ευχαριστούμε για το μήνυμά σας και κατανοούμε απόλυτα το ενδιαφέρον σας.

Όπως και ο ίδιος αναφέρατε επίκειται η Γ.Σ της Zante και έως τότε δεν μπορούμε από μέρους μας να προβούμε σε κάποια ενημέρωση.

Στη συνέχεια, θα υπάρξουν και εκ μέρους μας σχετικές ενημερώσεις,

Με εκτίμηση,

Fastferries

Δημήτρης Τσούμας

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr