Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Δρομολόγια ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ από 1/3 έως 31/5

Αν και τις επόμενες ημέρες και με μεγάλη καθυστέρηση αναμένεται να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για τις ακτοπλοϊκές γραμμές της περιόδου 1/11)23-31/10/24. Τα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ από 1 Μαρτίου έως 31 Μαϊου έχουν ως εξής από zanteferries.gr: …

Ισχύοντα δρομολόγια ΚΤΕΛ Έβρου από 22/3

«Συνηθίζω στο blog πάντα να έχω αναρτημένα εκτός από τα δρομολόγια των ακτοπλοϊκών μας συνδέσεων και του ΚΤΕΛ Έβρου, για όποιον ενδιαφέρεται. Πάντα υπάρχουν στο πάνω μέρος του blog στο πλαίσιο "ΧΡΗΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ" στην έκδοση ιστού,. Η τελευταία ενημέρωση των δρομολογίων που υπήρχε ήταν αυτά που ίσχυαν από 1 Νοεμβρίου 2021. …

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Δήμος Σαμοθράκης: Οι Κινητές Ιατρικές Μονάδες του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος στη Σαμοθράκη 14-16/4

«ΚΙΝΗΤΕΣ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΣΤΗ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 14 ΜΕ 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ - ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΑΡΧΟΣ Ο Δήμος Σαμοθράκης ανακοινώνει ότι οι Κινητές Μονάδες από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος θα είναι στο νησί μας από την Κυριακή 14-04-2024 έως την Τρίτη 16-04-2024. …

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Οικονομική Υπηρεσία Δήμου Σαμοθράκης: Ημέρες και ώρες που μπορούν οι πολίτες να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

24 Ιουνίου, 2017

Άννα Δεληγιάννη-Τσιουλπά: Ο ανταγωνισμός «σκότωσε» τον θεσμό του σχολείου.

«Έρχομαι για το χαρτί» ήταν η απάντηση του Δημήτρη όταν τόλμησα να ρωτήσω: γιατί έρχεσαι στο σχολείο;
Έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου .Η αναπάντεχη απάντηση με σόκαρε. Κάθισα στην καρέκλα μου ,έσκυψα το κεφάλι να σκεφτώ το γιατί. Είναι κάτι χρόνια που το σχολείο άρχισε να ξεπέφτει στα μάτια των μαθητών .Τι να φταίει ,αναρωτήθηκα .Προσποιήθηκα ότι σημειώνω κάτι σημαντικό και δεν συνέχισα το μάθημα, πώς θα μπορούσα άλλωστε.
Οι καθηγητές ,οι δάσκαλοι τούτων των ανύποπτων ,αυθόρμητων, αδιάφορων -γιατί άραγε- νέων!
Οι καθηγητές !Απορώ ,πώς αντέχουμε αυτή την «κωματώδη» κατάσταση μέσα στην αίθουσα, πέντε, έξι ,επτά ώρες ,κάθε μέρα .Πιάνω τον εαυτό μου να μιλώ κυριολεκτικά στον απέναντι τοίχο σκεπτόμενη  συνάμα ότι δεν έχει βαφτεί τελευταία και αυτά τα αποτυπώματα των παπουτσιών- που φαίνεται ακόμα και το νούμερο- πόσο με σοκάρουν.

Η τάξη χωρίς κανένα ενδιαφέρον, τα βιβλία ανύπαρκτα κι όταν υπάρχουν, είναι γιατί τους απείλησες, ότι  «χωρίς βιβλίο βγαίνεις έξω».
Επιστρέφω στο γραφείο των καθηγητών για να πω τον πόνο μου ,μήπως αδερφέ φταίω για την κατάσταση ,μήπως έχουν να μου προτείνουν κάτι .Ναι έχουν :να τους δείξεις μια ταινία , παρακολουθούν είναι πολύ καλύτερα από το κλίμα της αίθουσας. Εκεί φοβούνται μήπως ερωτηθούν και προτιμούν να γείρουν το κεφάλι στο απλωμένο, δίκην μαξιλαριού, χέρι.
Στην προβολή ταινίας, δυο τρεις να παρακολουθούν, λένε κάτι  και βρίσκονται σε εγρήγορση.
Στο κενό μου θα σκεφτώ τι μπορώ να κάνω! Ανοίγω το τετράδιο με τις παρατηρήσεις. Γιάννης !Είναι αρχές Φεβρουαρίου και έχει εκατόν δέκα απουσίες. Σπύρος εβδομήντα απουσίες. Ζωή, ογδόντα απουσίες. Διαβάζω τις σημειώσεις μου: κανείς δεν απάντησε σε καμιά ερώτηση. Δεν έφεραν βιβλίο, άκουγαν μουσική.
Τώρα θα μου πεις και  ανέχεσαι όλα αυτά και τη μουσική; Ναι, ευθαρσώς θα σας πω, γιατί το mp3 είναι κάπου στο μέσα μέρος της μπλούζας , το ακουστικό-  το ένα- βγαίνει από το πίσω μέρος του λαιμού και κάτω από τα πολλά μακριά μαλλιά «εγκαθίσταται» στο αφτί. Τι να κάνω ,να αρχίσω να ψαχουλεύω, αυτή είναι η δουλειά μου;
Τώρα που με διαβάζεις αν δεν είσαι παθών θα πεις «τι λέει ,γίνονται αυτά  το 2017!».Ίσα-ίσα ,θα σου πω, τώρα χάλασε το σχολείο γιατί οι μαθητές καλούνται να πηγαίνουν όλη την ημέρα σε μαθητικές αίθουσες, σχολείου ή φροντιστηρίου! Από την άλλη ο καθηγητής που βιάζεται να καλύψει την ύλη τρέχει ,το «τρέχει» το μάθημα .Πού να περιμένει να σκεφτεί ο μαθητής, για να απαντήσει!
Ο μαθητής έχει απέναντί του την ύλη, τους γονείς τους δασκάλους του σχολείου και του φροντιστηρίου .Όλοι περιμένουν ,ποθούν την επιτυχία και το παιδί παίζει μπάλα ασταμάτητα σε διαφορετικά γήπεδα πόσο να αντέξει! Αντέχει με την πλαστή βαθμολόγηση. Φτάσαμε στο σημείο να λυπόμαστε τα παιδιά  που τρέχουν σαν άλογα και δεν προλαβαίνουν και βάζουμε βαθμάρες για να λάβουν μια ικανοποίηση τουλάχιστον. Αν τολμήσεις να χαμηλώσεις τη βαθμολογία, θα σηκωθούν οι τόνοι και προκειμένου να…ας πάει και το παλιάμπελο, μια ζωή την έχουμε!
Στο τέλος κάνουμε «ταμείο» και βρίσκουμε τα κέρδη πάντα σε σύγκριση με τα άλλα σχολεία της περιοχής! Πόσους αριστούχους; Το ρωτάς ;40, 50,60% των μαθητών .Και τόση ώρα τι μας έλεγες για απροθυμία και τα τοιαύτα. Σας έλεγα γιατί πρέπει να καταλάβετε ότι οι μαθητές έρχονται στο σχολείο για τους φίλους τους, να ξεκουραστούν, να λείψουν από την ενδεχόμενη πίεση  στο σπίτι και το κυριότερο, για να πάρουν το «χαρτί»!
Μήπως πρέπει να αλλάξουμε ρότα!
Άννα Δεληγιάννη-Τσιουλπά

Εκπαιδευτικός, συγγραφέας ,κριτικός

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr