Πόσο κόσμο εξυπηρετεί η γραμμή Καβάλα-Λαύριο; - Ενδιαφέρον για την γραμμή Καβάλα-Σαμοθράκη.
- Φαίνεται πως το ενδιαφέρον για την επανασύνδεση της Καβάλας με την Σαμοθράκη είναι μεγάλο, αφού γίναμε δέκτες νέου ηλεκτρονικού μηνύματος, που ζητάει να αναδείξουμε το ζήτημα και από τους τοπικούς άρχοντες, να καταθέσουν σχετικό αίτημα στο Υπουργείο Ναυτιλίας. Το ενδιαφέρον, όπως προκύπτει από τα μηνύματα, είναι και από τις δύο πλευρές. Δηλαδή και από Καβαλιώτες, αλλά και από κατοίκους του όμορφου νησιού του Θρακικού πελάγους. Αφουγκραζόμενοι την επιθυμία των συμπολιτών και θεωρώντας το αίτημα τους δίκαιο (και λογικό), θα το αναδείξουμε και θα το υποστηρίξουμε.
- Διότι, δεν μπορεί να είναι λογικό να συνδέεται η Καβάλα με το Λαύριο, την Πάρο και τη Νάξο και να μην υπάρχει σύνδεση με έναν κοντινότερο προορισμό, που ανήκει μάλιστα στο ίδιο γεωγραφικό και διοικητικό διαμέρισμα, την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης. Πάντα διερωτόμασταν, πόσοι και πόσες ενδιαφέρονται να ταξιδέψουν από την Καβάλα προς το Λαύριο δια θαλάσσης, ιδιαίτερα τους χειμερινούς μήνες. Κι επίσης, γιατί κάποιος από τη βόρεια Ελλάδα να επιλέξει να ταξιδέψει προς τα νησιά των Κυκλάδων και τα Δωδεκάνησα με αφετηρία το λιμάνι της Καβάλας, αντί αυτό του Πειραιά, περνώντας μία ημέρα εντός του πλοίου!
- Νομίζουμε ότι κάποτε το Υπουργείο Ναυτιλίας πρέπει να επανασχεδιάσει τις ακτοπλοϊκές γραμμές, με γνώμονα τις ανάγκες και τις επιθυμίες των τοπικών κοινωνιών και όχι τα συμφέροντα των ναυτιλιακών εταιρειών. Για να είναι μία γραμμή βιώσιμη, πρέπει να υπάρχει επιβατική κίνηση. Πως θα είναι βιώσιμη η γραμμή Καβάλας-Λαυρίου, όταν το ενενήντα τοις εκατό (ίσως και περισσότερο) των επιβατών μετακινούνται μέχρι τη Λήμνο και τον Άγιο Ευστράτιο και το πλοίο συνεχίζει σχεδόν άδειο μέχρι το Λαύριο (και το αντίστροφο);
- Γιατί να μην υπάρχει μία γραμμή μέχρι τον Άγιο Ευστράτιο και μία δεύτερη Καβάλας-Σαμοθράκης; Είμαστε βέβαιοι πως η επιβατική κίνηση θα ήταν μεγαλύτερη.