Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Δρομολόγια Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ για τον Νοέμβριο

Μετά την Παράταση Ισχύος Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας Δρομολογιακής Περιόδου 2023-2024 μέχρι τέλος του έτους που υπογράφηκε προχθές από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, μεταξύ των οποίων και η γραμμή Αλεξανδρούπολης - Σαμοθρακης …

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Δικαιούχοι του Μ. Ι. επιβατών και καυσίμων οι ένστολοι και οι εκπαιδευτικοί που έρχονται στην Σαμοθράκη

Αυτήν την περίοδο ήρθαν και συνεχίζουν να έρχονται νέοι προσωρινά μεν αλλά μόνιμοι δε κάτοικοι στο νησί μας. Αυτοί δεν είναι άλλοι από τους ένστολους και τους εκπαιδευτικούς που μετατέθηκαν στην Σαμοθράκη. …

Οικονομική Υπηρεσία Δήμου Σαμοθράκης: Ημέρες και ώρες που μπορούν οι πολίτες να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

07 Φεβρουαρίου, 2018

Τουρισμός και παραγωγή πρώτης ύλης

Βασική κινητήρια δύναμη της οικονομίας της χώρας μας είναι ο τουρισμός. Η συμβολή του τουριστικού κλάδου στο ΑΕΠ της χώρας έχει ποσοστό  πάνω από 20% και βλέψεις για ανοδική τάση, αγγίζοντας το 25%. Η αύξηση του τουριστικού προϊόντος στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια είναι συγκυριακή, λόγω της αστάθειας που υπάρχει στις γειτονικές μας χώρες όπως η Τουρκία. Αυτό όμως τα επόμενα 2-3 χρόνια θα ξεπεραστεί και η κατάσταση θα αλλάξει. Ως χώρα πρέπει να επενδύσουμε ακόμη περισσότερο στο τουριστικό προϊόν και να δημιουργήσουμε ένα δυνατό brand για τα επόμενα χρόνια.

Μια δίκη μας ταυτότητα με αύξηση της τουριστικής περιόδου σε περισσότερους μήνες, κάνοντας την χώρα μας κινητήρια δύναμη στην τουριστική οικονομία παγκοσμίως. Για να επιτευχθεί αυτό, θα πρέπει και εμείς σαν χώρα να συνδυάσουμε τον τουρισμό με άλλους παραγωγικούς τομείς της χώρας μας.
Η προσθήκη νέων πηγών εναλλακτικού τουρισμού, σε συνδυασμό με την παραγωγή της πρώτης ύλης, θα αποτελέσει ένα νέο πυλώνα στην οικονομία μας. Επενδύοντας στον οινοτουρισμό, στον αγροτουρισμό, στον γαστρονομικό, στον γεωτουρισμό, στον αλιευτικό τουρισμό κ.ά. θα προωθήσουμε τον τουρισμό της χώρας, με ταυτόχρονη ώθηση στους τοπικούς φορείς, στους τοπικούς παραγωγούς και γενικότερα στην τοπική κοινωνία.



Πιο συγκεκριμένα, θα πρέπει να δώθει η δυνατότητα στους ανθρώπους που θα επενδύσουν τα χρήματα τους για τις διακοπές τους στη χώρα μας, να μπορούν να παρακολουθήσουν ακόμη και να συμμετέχουν στην παραγωγή των πρώτων υλών όπως στην παραγωγή κρασιού, στη συλλογή ελαίων, αναδεικνύοντας έτσι τον τοπικό χαρακτήρα μας με παράλληλη αύξηση των εισοδημάτων των παραγωγικών φορέων. Ο τουρισμός αλλάζει έτσι πρέπει και εμείς ως λαός να αλλάξουμε και να προσαρμοστούμε στην αλλαγή αυτή. Ο τουρισμός πρέπει να βασίζεται πλέον στη προσωπική επαφή με ανθρώπους που κατοικούν στην περιοχή, που γνωρίζουν το έδαφος τους, ενδιαφέρονται για τον τόπο τους και παράλληλα προσδοκούν στην αύξηση του εισοδήματος τους. Η γειτονική μας Ιταλία είναι μια χώρα που έχει επενδύσει στο συνδυασμό της παραγωγικής της δύναμης με τον τουρισμό. Ο αγροτουρισμός και πιο συγκεκριμένα η Τοσκάνη έχει κάνει θαύματα σε αυτόν τον τομέα. Οι αγρότες της περιοχής καλλιεργούν αμπέλια και στη συνέχεια παράγουν μοναδικά κρασιά. Η δημιουργία ξενώνων με την ταυτόχρονη εκμετάλλευση των αγροκτημάτων τους, έδωσαν πνοή σε περιοχές που βρίσκονταν αρχοντικά και μοναστήρια τα οποία ήταν εγκαταλελειμένα. Έτσι, μια περιοχή συμβάλλει πλέον σημαντικά στην οικονομία της χώρας.
Ο αγροτουρισμός ως φιλοσοφία είναι κάτι βαθύτερο. Βασίζεται στη φιλοξενία, μια λέξη με προέλευση ελληνική. Έχει ως αρχή τον σεβασμό του φυσικού περιβάλλοντος και όχι την καταστροφή του, με παράλληλη μετάδοση της τοπικής κουλτούρας, των εθίμων και του πολιτισμού.
Αποτελούμε μια χώρα με πολλούς τουριστικούς προορισμούς και σαφέστατα υπάρχει έντονο το στοιχείο της αγροτικής παραγωγής. Παράγουμε μοναδικά προϊόντα τα οποία σε συνδυασμό με την τοπική φιλοξενία και την ελληνική ύπαιθρο μπορούμε να τα αναδείξουμε εμπλουτίζοντας όλους τους τομείς του εναλλακτικού τουρισμού.
Επίσης, δίνοντας έμφαση στον γαστρονομικό τουρισμό και την ελληνική κουζίνα η ενότητα έχει  διττό στόχο: αφενός να αναδείξει τις γευστικές διαφορές και την γαστρονομική μοναδικότητα των περιοχών της χώρας μας, προβάλλοντας όμως  ταυτόχρονα τη δύναμη της ελληνικής κουζίνας ως συνολικής πρότασης. Μιας πρότασης που θα αναδείξει όλα αυτά τα τοπικά μας προϊόντα που αναφέραμε παραπάνω, πάλι σε συνδυασμό με την ανάδειξη του τουριστικού μας  προϊόντος. 
Κλείνοντας, θα πρέπει να καταλάβουμε ότι πρέπει να εμβαθύνουμε σε έννοιες του τουριστικού μάρκετινγκ. Η συμπεριφορά του καταναλωτή προσαρμόζεται σε νέες τεχνολογίες. Ο καταναλωτής θέλει πλέον να μοιράζεται τις ταξιδιωτικές του εμπειρίες είτε online, δηλαδή μέσω του διαδικτύου, είτε offline, απλά συζητώντας με φίλους. Ο ταξιδιώτης  είναι “storyteller”. Σε αυτές τις εμπειρίες-ιστορίες  πρέπει να επενδύσουμε σαν τουριστική χώρα, δημιουργώντας την αίσθηση στον ταξιδιώτη ότι είναι co-producer στην διαδικασία παραγωγής των πρώτων υλών, αγγίζοντας ταυτόχρονα και τις 5 αισθήσεις του μέσω των μορφών εναλλακτικού τουρισμού. Αλλά ακόμη κάτι πιο σημαντικό είναι να μπορέσουμε να εστιάσουμε στο συναίσθημα που θα δημιουργηθεί μέσω αυτής της διαδικασίας δίνοντας του την ευκαιρία να γνωρίσει την ελληνική κουλτούρα, τον ελληνικό πολιτισμό και τον τουρισμό στην Ελλάδα.

traveldailynews.gr

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr