Προχθές Παρασκευή 2/2 πραγματοποιήθηκε στο Λαύριο η ανέλκυση του ταχύπλοου ΖΕΦΥΡΟΣ της SAOS FERRIES, όπως έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ο πλοιοκτήτης κύριος Φώτης Μανούσης και αναδημοσίευσε η σελίδα "Ζούμε Σαμοθράκη" πάλι στο facebook.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε φωτογραφίες και να διαβάσετε όσα έγραψε ο κύριος Μανούσης για την διαδικασία ανέλκυσης μαζί με κάποιες προσωπικές σκέψεις του για την συγκοινωνία γενικότερα.
Μετά απο προσπάθεια δέκα ωρών -λόγω της έντασης των ανέμων-πραγματοποιήθηκε
σήμερα η ανέλκυση του "ΖΕΦΥΡΟΣ" στο Λιμάνι του Λαυρίου.
Εκει θα πραγματοποιηθούν όλες οι εργασίες συντήρησης, επιθεωρήσεων και οτι άλλο
απαιτείται απο την εταιρία JET CRAFT του Γιάννη Γκίκα που με συνέπεια ολοκληρώνει
τις εργασίες που αναλαμβάνει.
σήμερα η ανέλκυση του "ΖΕΦΥΡΟΣ" στο Λιμάνι του Λαυρίου.
Εκει θα πραγματοποιηθούν όλες οι εργασίες συντήρησης, επιθεωρήσεων και οτι άλλο
απαιτείται απο την εταιρία JET CRAFT του Γιάννη Γκίκα που με συνέπεια ολοκληρώνει
τις εργασίες που αναλαμβάνει.
Παράλληλα θα γίνουν οι απαιτούμενες επεμβάσεις απο την Volvo Σουηδίας στις μηχανές
του σκάφους ωστε αυτό να ειναι έτοιμο πριν το Πάσχα για να εξυπηρετήσει τους κατοίκους
αλλά και τους επισκέπτες της Σαμοθράκης.
Επι τη εύκαιρία θα ήθελα να καταθέσω κάποιες σκεψεις αλλά και
στοιχεία για το κόστος λειτουργίας του
ΖΕΦΥΡΟΣ (αργότερα θα καταθέσω τα αντίστοιχα στοιχεία και για το ΣΑΟΣ)
προκειμένου όλοι μας να καταλάβουμε οτι η λειτουργία επιβατικών πλοίων
ειναι δύσκολη οικονομικά υπόθεση, και οτι μια επιπόλαιη κίνηση, μπορεί να προκαλέσει οικονομική καταστροφή.
Η ιδιαιτερότητα της ακτοπλοίας ειναι οτι σε αντίθεση με αλλες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην στεριά
Πχ Ξενοδοχεία, πρεπει να αντιμετωπίζει ενα υψηλότατο κόστος καυσίμων σε καθημερινή βάση , είτε έχουν επιβάτες
στα δρομολόγια τους είτε ταξιδευουν χωρίς αυτούς.
Έτσι λοιπόν για το ΖΕΦΥΡΟΣ προκειμένου αυτό να πραγματοποιεί ενα δρομολόγιο με επιστροφή καθημερινά
απαιτούνται έσοδα απο εισητήρια που αναλογούν σε πενήντα επιβάτες για την μετάβαση στο νησι και άλλους τόσους για την επιστροφή
οταν το εισητηριο ειναι περίπου είκοσι ευρώ.Με τα έσοδα αυτά καλύπτονται ΜΟΝΟ τα λειτουργικά έξοδα χωρίς να υπολογίσει κάποιος
ζημιές αποσβέσεις κλπ.
Μπορεί λοιπόν να καταλάβει κάποιος πολυ εύκολα τι μπορεί να συμβεί οταν ενα τέτοιο σκάφος ταξιδεύει με μόνο δέκα - είκοσι επιβάτες
για διάστημα δυο -τριών μηνών η και περισσότερων . Η πτώχευση θα ειναι αναπόφευκτη .
Φυσικά προβλήματα ανάλογα έχουν να αντιμετωπίσουν όλοι οι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο νησι.
Πρέπει λοιπόν όλοι να καταλάβουμε η τουλάχιστον αυτοί που γνωριζουμε απο επιχειρήσεις και που αγαπάμε το
νησί οτι δεν εχουμε άλλο καιρό για χάσιμο.
ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΡΟΟΔΟΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ
ΝΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΔΡΑΣΤΙΚΑ ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ .
ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ
ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΚΑΜΠΙΝΓΚ , ΙΑΜΑΤΙΚΑ
ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΤΟΒΟΥΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
ΝΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΔΡΑΣΤΙΚΑ ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ .
ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ
ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΚΑΜΠΙΝΓΚ , ΙΑΜΑΤΙΚΑ
ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΤΟΒΟΥΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
Έτσι μόνο , εκτός απο την άνοδο του βιοτικού επιπέδου των κατοίκων που μπορούμε να πετύχουμε θα διατηρησουμε και συγκοινωνία σύγχρονη , ασφαλή και τακτική.