Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Δρομολόγια ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ από 1/3 έως 31/5

Αν και τις επόμενες ημέρες και με μεγάλη καθυστέρηση αναμένεται να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για τις ακτοπλοϊκές γραμμές της περιόδου 1/11)23-31/10/24. Τα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ από 1 Μαρτίου έως 31 Μαϊου έχουν ως εξής από zanteferries.gr: …

Ισχύοντα δρομολόγια ΚΤΕΛ Έβρου από 22/3

«Συνηθίζω στο blog πάντα να έχω αναρτημένα εκτός από τα δρομολόγια των ακτοπλοϊκών μας συνδέσεων και του ΚΤΕΛ Έβρου, για όποιον ενδιαφέρεται. Πάντα υπάρχουν στο πάνω μέρος του blog στο πλαίσιο "ΧΡΗΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ" στην έκδοση ιστού,. Η τελευταία ενημέρωση των δρομολογίων που υπήρχε ήταν αυτά που ίσχυαν από 1 Νοεμβρίου 2021. …

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Οικονομική Υπηρεσία Δήμου Σαμοθράκης: Ημέρες και ώρες που μπορούν οι πολίτες να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

22 Δεκεμβρίου, 2018

Μεταφορικό Ισοδύναμο: Ξεκίνησαν οι πληρωμές των επιχειρήσεων - Σχόλιο: Ο ΦΠΑ είναι καθημερινότητα, το Μ.Ι...;;;

«Ν. Σαντορινιός: Το Μεταφορικό Ισοδύναμο είναι ένα μέτρο που προέρχεται από τους νησιώτες για τους νησιώτες και τη νησιωτική Ελλάδα»
Το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής προχώρησε από χθες στην πληρωμή του αντισταθμίσματος νησιωτικού κόστους, επιχειρήσεων που έχουν ενταχθεί στο μέτρο του Μεταφορικού Ισοδύναμου, ολοκληρώνοντας έτσι την πιλοτική εφαρμογή του μέτρου σχετικά με τη μεταφορά των εμπορευμάτων. Ηπολιτεία επιστρέφει στους τραπεζικούς λογαριασμούς των νησιωτικών επιχειρήσεων το 43% του κόστους που επωμίστηκαν.Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι σε ορισμένες επιχειρήσεις το ύψος της επιδότησης έχει υπερβεί τις 30.000€.
Η εφαρμογή του Μεταφορικού Ισοδύναμου στο σκέλος των επιχειρήσεων, ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2018 πιλοτικά σε 49 νησιά, επιχειρώντας να αντισταθμίσει το υψηλός κόστος θαλάσσιας μεταφοράς των εμπορευμάτων τους.
Δικαιούχοι είναι επιχειρήσεις εμπορίου, μεταποίησης, εστίασης, τουριστικών καταλυμάτων και παραγωγής ενέργειας. Από τον φετινό Ιούλιο εγγράφηκαν ήδη 3.059 επιχειρήσεις, έχοντας συλλέξει επιλέξιμες δαπάνες από 81.170 παραστατικά από 1η Ιουλίου 2018. Πρωταγωνιστές σε συμμετοχή είναι οι επιχειρήσεις από Χίο, Μυτιλήνη, Κω, Σάμο, Λήμνο, Ικαρία, Κάλυμνο, Λέρο και Σύμη.
Το μέτρο έχει ευνοήσει ιδιαίτερα το λιανικό εμπόριο, τις επισκευές, τις κατασκευές, τις τοπικές βιομηχανίες καπνού, μπύρας, ούζου, μαστίχας, βιοτεχνίες ρούχων και τα μικρά τουριστικά καταλύματα και εστιατόρια. Αποκτά έτσι καθοριστικό ρόλο όχι μόνο στην άρση του ανταγωνιστικού τους μειονεκτήματος αλλά και στην αναγκαία ενίσχυση τους με ρευστότητα. Η διαδικασία εγγραφής, αίτησης, υποβολής παραστατικών και χρηματοδότησης γίνεται ταχύτατα χάρη στην απλή και κατανοητή λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμαςhttps://metaforikoisodynamo.gr/ που υποστηρίζει την όλη διαδικασία. Μέχρι 31/12/2018 θα υπάρχει η δυνατότητα υποβολής αίτησης συμμετοχής στη Δράση για το έτος 2018 για τα νησιά της πιλοτικής εφαρμογής. Από 7/1/2019 όλες οι νησιωτικές επιχειρήσεις θα μπορούν να κάνουν αίτηση συμμετοχής. Οι δαπάνες είναι επιλέξιμες από 1/1/2019.
Για το έτος 2019, οπότε θα ξεκινήσει και η καθολική εφαρμογή στα νησιά της Ελλάδας, ο διαθέσιμος προϋπολογισμός για το Μεταφορικό Ισοδύναμο είναι 156 εκατομμύρια ευρώ.
Ο Αναπληρωτής Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Νεκτάριος Σαντορινιός δήλωσε σχετικά: «Το Μεταφορικό Ισοδύναμο είναι ένα μέτρο που προέρχεται από τους νησιώτες για τους νησιώτες και τη νησιωτική Ελλάδα. Οφείλουμε να το γνωρίσουμε, να το αξιοποιήσουμε και να το βελτιώσουμε προς όφελος των νησιωτών και του επιχειρείν διότι αποτελεί το μέσο για μεγαλύτερες αναπτυξιακές δυνατότητες στις επιχειρήσεις των νησιών αλλά και κίνητρα για την παραμονή των κατοίκων σε αυτά. Η επέκταση του μέτρου και στα καύσιμα πιλοτικά από τον Ιανουάριο του 2019 για τα μικρά και απομακρυσμένα νησιά, με σκοπό την πλήρη εφαρμογή, στοχεύει στο να μειώσει την τιμή των καυσίμων πράγμα που θα συμβάλλει ουσιαστικά στη μείωση του κόστους διαβίωσης των κατοίκων. Το Μεταφορικό Ισοδύναμο απαντά στις πραγματικές ανάγκες των νησιωτών και αποτελεί πρότυπο ουσιαστικής και μόνιμης νησιωτικής πολιτικής».


Θα πιαστώ από την τελευταία παράγραφο και πιο συγκεκριμένα απο την τελευταία πρόταση. Οι πραγματικές ανάγκες των νησιωτών δεν καλύπτονται από το Μεταφορικό Ισοδύναμο, αλλά από την επαναφορά των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ. Ο ΦΠΑ είναι στην καθημερινότητα μας, ενώ αντίθετα το Μ.Ι είναι όταν πηγαίνουμε ταξιδι μία φορά την εβδομάδα, τον μήνα ή και πιο αραιά. Ο ΦΠΑ είναι μεσα σε κάθε προϊόν που αγοραζαγορ ή πουλάμε και το 17 με το 24% έχει μεγάλη διαφορά, κι αν το θέλετε καλύτερα το 13 με το 24, γιατί από το 13 στο 17 ανέβηκε σταδιακά και οι περισσότεροι επαγγελματίες κατανοώντας τις δυσκολίες λόγω της κατοχικής περιόδου των μνημονίων απορροφούσαν τις αυξήσεις αυτές.
Το Μ.Ι λοιπόν είναι σταγονίδια στον ωκεανό της αύξησης του ΦΠΑ.
Από την άλλη, όπως επανειλημμένως έχω γράψει ότι μας δίνουν πρέπει να το παίρνουμε, μπροστά στα τόσα που ετσιθελικά μας παίρνουν. Δεν πρέπει να χαρίζουμε στο Κράτος ούτε ψίχουλο από ψωμί 5 ημερών, σν το δικαιούμαστε. Οπότε όλοι μας πρέπει να διαδίδουμε το Μ.Ι στους συμπολίτες μας που δεν το γνωρίζουν ακόμη και είναι πολλοί, που ξέρει η κάθε ηλικιωμένη τι ... είναι το Μεταφορικό Ισοδύναμο, αν δεν της πούμε ότι της δίνουν πίσω τα λεφτά του εισιτηρίου και με το παραπάνω (δίνουμε 10€ και μας επιστρέφονται με βάση τα 15,90€ του κανονικού ποσού τα 10,67€). Το ίδιο ισχύει και για έναν επαγγελματία κάποιας ηλικίας που δεν το έχει πολύ με το ίντερνετ για να δει και να κατανοήσει το Μ.Ι για τις επιχειρήσεις. Βλέπετε ούτε η κυβερνώσα αριστερά, ούτε η αντιπολίτευση, ούτε τα τσιράκια τους οι δημοσιογράφοι εξήγησαν στους πολίτες τι είναι το Μ.Ι, ούτε οι δήμοι το έκαναν, ούτε οι λογιστές. Βέβαια με τις ανάλογες εξαιρέσεις όπως σε όλες τις περιπτώσεις. Αυτό έγινε σκόπιμα, όσο λιγότεροι το μάθουν, τόσο λιγότερα θα δώσει το Κράτος. Ενώ ο ΦΠΑ ήξερες ή όχι ήταν μειωμένος σε όλους.

ΔΩΣΤΕ ΜΑΣ ΠΙΣΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ, ΜΕΙΩΝΕΝΟ 'Η ΚΑΙ ΜΗΔΕΝΙΚΌ ΦΠΑ κι αν μπορείτε (γιατί όχι;) διατηρήστε και το Μεταφορικό Ισοδύναμο...

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr