Η γνωστή σε όλους δύναμη του μέσου (τηλεόραση) που δίνει τη δυνατότητα σε όλους να πληροφορηθούν ταυτόχρονα, ο γνωστός δοκιμασμένος τρόπος επικοινωνίας σε όλο τον κόσμο, σε όλη την Ελλάδα δημιουργεί προβλήματα σε όσους αδυνατούν να προτείνουν, να επιχειρηματολογήσουν και να αντιμετωπίσουν την αλήθεια.
Αυτό που αντιπρότειναν μέσα από περίπλοκη και ευφάνταστη επιχειρηματολογία είναι αρένα «μη τηλεοπτικού, μη διαλόγου» και σε κάθε περίπτωση άρνηση να εκτεθούν στην κρίση όλων των δημοτών.