Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Δρομολόγια Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ για τον Νοέμβριο

Μετά την Παράταση Ισχύος Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας Δρομολογιακής Περιόδου 2023-2024 μέχρι τέλος του έτους που υπογράφηκε προχθές από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, μεταξύ των οποίων και η γραμμή Αλεξανδρούπολης - Σαμοθρακης …

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Δικαιούχοι του Μ. Ι. επιβατών και καυσίμων οι ένστολοι και οι εκπαιδευτικοί που έρχονται στην Σαμοθράκη

Αυτήν την περίοδο ήρθαν και συνεχίζουν να έρχονται νέοι προσωρινά μεν αλλά μόνιμοι δε κάτοικοι στο νησί μας. Αυτοί δεν είναι άλλοι από τους ένστολους και τους εκπαιδευτικούς που μετατέθηκαν στην Σαμοθράκη. …

Οικονομική Υπηρεσία Δήμου Σαμοθράκης: Ημέρες και ώρες που μπορούν οι πολίτες να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

07 Φεβρουαρίου, 2020

Αν. Δημοσχάκης: Δελτίο Τύπου - Ομιλία στη Βουλή περί του σ/ν του Υπ. Μεταφορων-Μεταφορων-Υποδομών - Ιδανικό πεδίο ο Έβρος και το Β/Α Αιγαίο για την ανάπτυξη του νέου μεταφορικού μέσου! - Είναι πολυτέλεια η δημιουργία ενός υδατοδρομίου στο νησί της Νίκης; (βίντεο)

Στη χθεσινή (6/2) του ομιλία στην Ολομέλεια της Βουλής αναφορικά με το Σ/Ν του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών ο Βουλευτής Έβρου κι Επίτιμος Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ., Α.Δημοσχάκης, τόνισε ότι η κυβέρνηση θεσπίζει ένα αποτελεσματικό νομοθετικό πλαίσιο για τα Υδατοδρόμια .
Συγκεκριμένα επεσήμανε τα ακόλουθα :
Το παρόν Σ/Ν αποτελεί μια οργανωμένη και σοβαρή προσπάθεια της Ν Δ να ρυθμιστεί νομοθετικά η ίδρυση και η λειτουργία των Υδατοδρομίων.
Η απελθούσα κυβέρνηση, στον βωμό του κρατικισμού, δεν ενθάρρυνε την λειτουργία τους, ακυρώνοντας κάθε δυνατότητα για ιδιωτικά υδατοδρόμια στη Χώρα.
Αντιθέτως η παρούσα κυβέρνηση, αμβλύνει τους περιορισμούς, δίνει ευελιξία στη χωροθέτηση των υδατοδρομίων και την δυνατότητα ίδρυσης και από ιδιώτες.

Με το νέο ν/σ υπάρχει πλέον η δυνατότητα, σε Λιμάνια μικρότερων νησιών που δεν μπορεί να διαχειριστεί την επένδυση ο φορέας διαχείρισης (Δήμος ή το Λιμενικό Ταμείο), να μπορεί να ανατίθεται από ιδιώτες.
Συνάμα, με την νέα διατύπωση, δεν απαιτείται η κατασκευή και προμήθεια εξοπλισμού για τη χορήγηση της άδειας, αποφεύγοντας συνεπακόλουθες καθυστερήσεις!!
Ένα επιπλέον στοιχείο είναι ότι διευρύνεται το πεδίο εφαρμογής του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου, επιτρέποντας τη δημιουργία υδατοδρομίων, εκτός των λιμένων και λιμνών, και σε περιοχές τουριστικών λιμένων.
Ο βουλευτής τόνισε ότι με τον καθορισμό των υδάτινων πεδίων και με έναν νέο “υδάτινο” οδικό χάρτη, δίνεται η δυνατότητα να δημιουργηθεί ένα νέο μεταφορικό δίκτυο.
Αυτό συνιστά αναγκαιότητα για την περιοχή της Θράκης, όπως έχει αναδείξει πολλές φορές ο ίδιος μέσω του κοινοβουλευτικού του ελέγχου, με γραπτές ερωτήσεις και όχι μόνον.
Εξακολουθεί να παραμένει στόχος η διασύνδεση της Θράκης με τα νησιά του Β/Α Αιγαίου & του Θρακικού Πελάγους !
Η δημιουργία ενός υδατοδρομίου στο Νησί της Νίκης, θα μπορούσε να συμψηφιστεί με την λειτουργία βάσης ελικοπτέρου, η οποία δεν ολοκληρώθηκε!

Το παρόν νομοσχέδιο, δείχνει εμπράκτως ότι η κυβέρνηση στηρίζει την επιχειρηματικότητα και προωθεί την βιώσιμη ανάπτυξη και την οικονομική ευημερία της Χώρας!
Μπορείτε να ακούσετε ολόκληρη την ομιλία :


Ακολουθεί αναλυτικά η ομιλία :
Κύριε Πρόεδρε, ευχαριστώ πολύ.
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, το παρόν σχέδιο νόμο του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών συνιστά μια σοβαρή προσπάθεια να ρυθμιστεί νομοθετικά η ίδρυση και η λειτουργία υδατοδρομίων στη χώρα μας, κάτι το οποίο λείπει.
Υπενθυμίζω ότι η Νέα Δημοκρατία με τις κυβερνήσεις κατά καιρούς έκανε σημαντικές προσπάθειες προκειμένου να καταστεί εφικτή η λειτουργία υδατοδρομίων στην πατρίδα μας. Πραγματοποιήθηκαν δοκιμαστικές πτήσεις με αεροπλάνα από το 2005 έως το 2008, αλλά προέκυψαν κάποια ζητήματα που ανέκοψαν την εξέλιξη.
Από την προηγούμενη κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας δόθηκαν άδειες μέχρι το 2015 σε τρεις επιχειρήσεις, που αφορούσαν στον Οργανισμό Λιμένος Κέρκυρας, των Παξών και της Πάτρας. Το 2018, η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, μετά από δύο χρόνια καθυστέρησης, κατέθεσε νόμο-ταφόπλακα για τα υδατοδρόμια. Όχι μόνο δεν ενεθάρρυνε τη λειτουργία τους, αλλά ακύρωνε με κάθε τρόπο τα ιδιωτικά υδατοδρόμια στη χώρα μας και να μην ιδρυθούν ποτέ. Δυστυχώς, είκοσι επτά αιτήσεις ενδιαφερομένων περιφρονήθηκαν στο όνομα του κρατικισμού.
Με το υφιστάμενο νομοσχέδιο θα δώσουμε λύση στο ζήτημα της λειτουργίας και της εκμετάλλευσης των υδατοδρομίων. Τα προσδοκώμενα οφέλη θα είναι σημαντικά. Θα ενισχυθούν οι τοπικές κοινωνίες, θα αναπτυχθεί ο τουρισμός και θα ωφεληθεί η εθνική οικονομία. Ο νησιωτικός χαρακτήρας της Ελλάδος συνηγορεί στην ενθάρρυνση του πρόσθετου μέσων μεταφορών.
Με το εν λόγω νομοσχέδιο αρχικά μπαίνει τέλος στις χρονίζουσες διαδικασίες, αποτρέπεται η γραφειοκρατική και ανελαστική διαδικασία και υιοθετούνται απλές διαδικασίες, με λιγότερα δικαιολογητικά και περιορισμένο χρόνο.
Ο νόμος που είχε ψηφιστεί από την προηγούμενη κυβέρνηση το 2018 δεν διευκόλυνε στο ελάχιστο τη λειτουργία και την ίδρυσή τους και δεν εκδόθηκε ούτε μια άδεια νέου υδατοδρομίου.
Με το υπό συζήτηση νομοσχέδιο δίνεται η δυνατότητα και σε ιδιώτες επενδυτές να ιδρύουν και να εκμεταλλεύονται τα υδατοδρόμια. Ως εκ τούτου, σε λιμάνια μικρότερων νησιών, αν δεν μπορεί να το διαχειριστεί ο φορέας διαχείρισης, δηλαδή ο δήμος ή το Λιμενικό Ταμείο, υπάρχει πλέον η δυνατότητα να αξιοποιηθεί από ιδιώτες.
Με τον νόμο ΣΥΡΙΖΑ, φορείς, όπως για παράδειγμα, ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιά, ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης, που έχουν παραχωρηθεί σε ιδιώτες, σήμερα δεν θα μπορούσαν να ιδρύσουν υδατοδρόμια. Επίσης, δεν θα μπορούσαν να πάρουν άδεια ίδρυσης υδατοδρομίου μαρίνες που έχουν παραχωρηθεί σε ιδιώτες.
Παράλληλα, εισάγουμε έναν νέο ορισμό για την άδεια ίδρυσης του υδατοδρομίου. Ο ενδιαφερόμενος επενδυτής με την απόκτηση της άδειας ίδρυσης επιτρέπεται και υποχρεούται να προβεί στην κατασκευή του συνόλου των απαιτούμενων υποδομών και εγκαταστάσεων. Παρόμοια ευελιξία παρέχεται και στους δημόσιους φορείς που αδυνατούν να χρηματοδοτήσουν τις υποδομές του υδατοδρομίου, να προβούν στη λειτουργία αυτού με μια ενιαία και από κοινού διαγωνιστική διαδικασία.
Ένα επιπλέον στοιχείο είναι ότι διευρύνεται το πεδίο εφαρμογής του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου, δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας υδατοδρομίων εκτός των λιμένων και λιμνών και σε περιοχές τουριστικών λιμένων, για παράδειγμα, στις μαρίνες, στα καταφύγια και αγκυροβόλια, σε περιοχές ολοκληρωμένης τουριστικής ανάπτυξης, αλλά ακόμα και σε σύνθετα τουριστικά καταλύματα.
Είναι πολύ σημαντικό το ότι με τον καθορισμό των υδάτινων πεδίων και με έναν νέο υδάτινο οδικό χάρτη δίνεται η δυνατότητα να δημιουργηθεί ένα νέο μεταφορικό δίκτυο. Τα υδατοδρόμια θα δώσουν πρόσβαση σε απομακρυσμένες περιοχές τουριστικού ενδιαφέροντος, καθώς και σε απομακρυσμένα νησιά.
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, έχω γνώση του αντικειμένου σε ό,τι αφορά στο ενδιαφέρον που εκδηλώνεται στην περιοχή μου αναφορικά με την Αλεξανδρούπολη και τη Σαμοθράκη. Μέσω του κοινοβουλευτικού ελέγχου, με γραπτές ερωτήσεις και όχι μόνο, είχα αναδείξει την αναγκαιότητα δημιουργίας υδατοδρομίων στην περιοχή της Θράκης. Δυστυχώς, παρά τον κοινοβουλευτικό έλεγχο που άσκησα, εσείς είχατε κλειστά τα αυτιά σας.
Στόχος παραμένει η διασύνδεση της ηπειρωτικής χώρας με τα νησιά του βορειοανατολικού Αιγαίου, που είναι και ο ζωτικός μας χώρος. Γιατί, λοιπόν, να μη δημιουργηθεί μια τέτοιου είδους σύνδεση των ελληνικών νήσων του βορειοανατολικού Αιγαίου με την Αλεξανδρούπολη, με την Καβάλα, με την Κομοτηνή; Είναι πολυτέλεια η δημιουργία ενός υδατοδρομίου στο νησί της Νίκης; Θα μπορούσε να συμψηφιστεί με τη λειτουργία βάσης ελικοπτέρων, η οποία δυστυχώς εκκρεμεί.
Κύριε Υπουργέ, σας το υπενθυμίζω και νομίζω ότι έχετε υποχρέωση έναντι της Σαμοθράκης, να ολοκληρώσετε αυτό το έργο, το οποίο, δυστυχώς, εγκατέλειψε η προηγούμενη κυβέρνηση.
Οι διαδικασίες αξιοποίησης του λιμένα Αλεξανδρούπολης θα πρέπει να γίνουν με γνώμονα την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση όλων αυτών των διαφορετικών γεωγραφικών σημείων και να συμπεριλάβουν προϋποθέσεις αξιοποίησης όλων των μεταφορικών δυνατοτήτων.
Ολοκληρώνοντας, επισημαίνω ότι πρόκειται για ένα νομοσχέδιο το οποίο διαπνέεται από μία βασική αρχή που διέπει την Κυβέρνηση μας. Εξασφαλίζει, δηλαδή, το πλαίσιο της ανάπτυξης, την αρχή της στήριξης της επιχειρηματικότητας, της βιώσιμης ανάπτυξης και των επενδύσεων. Ας επιτρέψουμε στην επιχειρηματικότητα να πετάξει κυριολεκτικά αυτή τη φορά, με σύμμαχο ένα κράτος που προστατεύει το δημόσιο συμφέρον, ένα κράτος το οποίο είναι εναρμονισμένο με τις πολιτικές της μεγάλης οικογένειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εκεί που ανήκουμε. Ας επιστρέψουμε στην επιχειρηματικότητα να πετάξει κυριολεκτικά όπως αυτή γνωρίζει.
Οι συνδυασμένες μεταφορές είναι χρήσιμες, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι. Κάθε μεταφορικό μέσο είναι εκμεταλλεύσιμο και δεν το περιφρονούμε, γιατί δίδει δουλειές, μικραίνει τις αποστάσεις και δημιουργεί ανοιχτές και διαμπερείς κοινωνίες και περιοχές.
Ψηφίζω το νομοσχέδιο, γιατί έχουμε ανάγκη τα υδατοδρόμια στη Θράκη. Το ίδιο θα πρέπει να πράξετε και εσείς, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι της Αντιπολίτευσης, γιατί αργήσατε σε ένα αντικείμενο το οποίο ήταν χρήσιμο για όλη τη χώρα και θα ήταν σε πλήρη εναρμόνιση με αυτό που κάνουν οι λοιπές ευρωπαϊκές χώρες.
Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας.

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr