Από την Διεύθυνση Θαλλασίων Συγκοινωνιών του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής έγινε Αξιολόγηση δικαιολογητικών συμμετοχής της υπ’ αριθμ.2252.1.1/53239/20/17-08-2020 Προκήρυξης Αρχικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας από 01/11/2020 μέχρι 31/10/2021 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις τριετούς διάρκειας (Διαύγεια με ΑΔΑ: 62ΥΟ4653ΠΩ-ΞΟ3). Μεταξύ άλλων απορρίφθηκαν οι προσφορές για τις γραμμές Αλεξανδρούπολη Σαμοθράκη και επιστροφή (α/α.46) και Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη - Λήμνος και επιστροφή (α/α.47) από την εταιρεία ΑΝΜΕΖ ΑΕ (ZANTE FERRIES) με το Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ.
Ακολουθεί ολόκληρη η απόφαση της Αξιολόγησης:
Σύμφωνα με μία μικρή και πρόχειρη έρευνα που έκανα στο διαδίκτυο αυτό σημαίνει ότι: Εάν υπάρχουν ενστάσεις εκδικάζονται. Εάν πάλι ο φάκελος τους δεν είναι συμφώνα με τη προκήρυξη τότε μέχρι να γίνει νέος διαγωνισμός, συνεχίζει το υπάρχον πλοίο (εάν επιθυμεί η πλοιοκτήτρια εταιρεία του) μέχρι να βρεθεί ανάδοχος από τη νέα προκήρυξη. Αυτό βέβαια δεν αποκλείει την ίδια εταιρεία με το ίδιο πλοίο να συμμετέχει στον νέο διαγωνισμό με συμπληρωμένο τον φάκελο της. Από όσο φαντάζομαι, επειδή ο φάκελος κατατέθηκε νωρίτερα, δεν ήταν συμπληρωμένος επειδή μεσολαβούσαν ο πρόσφατος δεξαμενισμός, η συντήρηση και η έκδοση σχετικών πιστοποιητικών, οπότε με μία ένσταση, το πιθανότερο είναι ότι το πρόβλημα λύνεται και δεν θα επηρεαστεί η συγκοινωνία της Σαμοθράκης και τα σενάρια κάποιων, ανεκτέλεστα θα μείνουν...
Απορρίφθηκαν επίσης και οι προσφορές της εταιρείας ZANTE FERRIES για το Ε/Γ-Ο/Γ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ για τις γραμμές με α/α 18-19.
Σε αναδημοσίευση άλλης ανάρτησης για το θέμα στο "Σαμοθράκης Ενημέρωση" (facebook) παρενέβη με ξεκάθαρη απάντηση του ο καπετάνιος του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ κύριος Κυριάκος Μουζάκης, αποστομώνοντας όπως αποκάλεσε τους "αμετανόητους υποστηρικτές του μαύρου παρελθόντος". Συγκεκριμένα το σχόλιο αναφέρει:
Επειδή όμως κάποιοι συνέχισαν να επιμένουν, ο καπετάνιος απάντησε εκ νέου δίνοντας περισότερες απαντήσεις, ξεκαθαρίζοντας εντελώς το τοπίο:
Πιστεύω το θέμα να έκλεισε εδώ...
ΣΑΟΝΗΣΟΣ
Αντίθετα στην σελίδα 8 και στον α/α 16 φαίνεται ότι έγινε δεκτή η προσφορά της ΑΞΙΟΚΕΡΣΑ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ με το «ανανεωμένο» ΣΑΟΝΗΣΟΣ (με καμπίνες*) και της κατακύρωθηκαν οι γραμμές α) Σύρος - Τήνος - Άνδρος - Κάρυστος και επιστροφή, β) Σύρος - Κύθνος - Κέα - Λαύριο και επιστροφή, γ) Σύρος - Πάρος - Νάξος - Δονούσα - Αιγιάλη - Κατάπολα - Κουφονήσι - Σχοινούσα - Ηρακλειά - Νάξος - Πάρος - Σύρος και δ) Σύρος - Πάρος - Νάξος - Φολέγανδρος - Σίκινος - Ίος - Θηρασιά - Θήρα - Ανάφη και επιστροφή.
Από καρδιάς εύχομαι να είναι καλοτάξιδο σε καλές και μακρινές θάλασσες...