12 Οκτωβρίου του 2020 δημοσίευσα άρθρο μου με τίτλο: Αντικαταστάθηκε το ΑΤΜ της Εθνικής, σειρά να παίρνει της Πειραιώς που δέχεται κατάθεση μόνο με φάκελο - Αλλά θέματα λειτουργίας της Τράπεζας Πειραιώς στην εποχή του κορωνοϊού στο τέλος του άρθρου έγραφα:
"Μιας και αναφέρθηκα στο εσωτερικό των τραπεζικών καταστημάτων, θα ήθελα να κάνω και μία ακόμη παρατήρηση για την Τράπεζα Πειραιώς με 2 σκέλη. Ο περιορισμός των ατόμων εντός του καταστήματος δημιουργεί προβλήματα έξω από αυτά, συγκεκριμένα έξω από αυτό της τράπεζας Πειραιώς στη Σαμοθράκη, ειδικά ημέρες πληρωμών. Ηλικιωμένοι άνθρωποι δεν έχουν που να καθίσουν για να περιμένουν την σειρά τους. Αυτό μπορεί να λυθεί νομίζω σχετικά εύκολα, τοποθετώντας 2-3 παγκάκια έξω από το κατάστημα. Πράγμα που θα μπορούσε να γίνει και από τον Δήμο. Όσο για την σειρά είναι ένα ακόμη πρόβλημα, ίσως θα έπρεπε το μηχάνημα που βγάζει τα νούμερα να τοποθετηθεί εξωτερικά του καταστήματος κάτω από ένα στέγαστρο ή η καθαρίστρια να έχει υπό την ευθύνη της να δίνει νούμερα, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών."
Με χαρά σήμερα είδα ανάρτηση του Αντιδημάρχου Καθαριότητας Γιάννη Γρηγόρενα στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook στην οποία γνωστοποιεί ότι:
Ο Δήμος Σαμοθράκης τοποθέτησε παγκάκια έξω από το κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς, προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι δημότες, κατά το χρόνο αναμονής.
Όπου παρέθεσε και το παρακάτω φωτογραφικό υλικό: