Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Δρομολόγια ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ από 1/3 έως 31/5

Αν και τις επόμενες ημέρες και με μεγάλη καθυστέρηση αναμένεται να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για τις ακτοπλοϊκές γραμμές της περιόδου 1/11)23-31/10/24. Τα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ από 1 Μαρτίου έως 31 Μαϊου έχουν ως εξής από zanteferries.gr: …

Ισχύοντα δρομολόγια ΚΤΕΛ Έβρου από 22/3

«Συνηθίζω στο blog πάντα να έχω αναρτημένα εκτός από τα δρομολόγια των ακτοπλοϊκών μας συνδέσεων και του ΚΤΕΛ Έβρου, για όποιον ενδιαφέρεται. Πάντα υπάρχουν στο πάνω μέρος του blog στο πλαίσιο "ΧΡΗΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ" στην έκδοση ιστού,. Η τελευταία ενημέρωση των δρομολογίων που υπήρχε ήταν αυτά που ίσχυαν από 1 Νοεμβρίου 2021. …

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Οικονομική Υπηρεσία Δήμου Σαμοθράκης: Ημέρες και ώρες που μπορούν οι πολίτες να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

28 Ιανουαρίου, 2021

Γ. Πλακιωτάκης: Με την ψήφιση του νομοσχεδίου αλλάζουν τα δεδομένα στη νησιωτική Ελλάδα - Αν. Δημοσχάκης: Δελτίο Τύπου / Σύνοψη ομιλίας επί του Ν/Σ του ΥΝΑΝΠ - Σχόλιο / επισήμανση - Μ. Κίρκος: Επιδεικτικά εκτός η Σαμοθράκη στα ακτοπλοϊκά θέματα

«Η Βουλή, με τη θετική της ψήφο, άλλαξε τα δεδομένα στον τρόπο που το Ελληνικό Κράτος προσεγγίζει τα νησιά και τους νησιώτες», αυτό τόνισε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης, μετά την ψήφιση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής για την «Ολοκληρωμένη θαλάσσια πολιτική στον νησιωτικό χώρο, διατάξεις για συμμόρφωση με υποχρεώσεις διεθνούς ναυσιπλοΐας και την αναβάθμιση Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και ειδικές ρυθμίσεις για την ψηφιοποίηση και εν γένει ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής ναυτιλίας στη μετά-COVID εποχή».

«Για πρώτη φορά», υπογράμμισε ο κ. Πλακιωτάκης, «θεσμοθετείται η διαμόρφωση πολιτικής για τη νησιωτική Ελλάδα. Για πρώτη φορά, οι αποσπασματικές παρεμβάσεις, δίνουν τη θέση τους σε ολιστική στρατηγική προσέγγιση. Για πρώτη φορά υπάρχουν συγκεκριμένα αναπτυξιακά χρηματοδοτικά εργαλεία. Η υλοποίηση των διατάξεων που ψηφίστηκαν, ξεκινά αμέσως.

Τα χρονοδιαγράμματα θα τηρηθούν, ώστε να έχουμε σύντομα απτά, θετικά αποτελέσματα για τις νησιωτικές κοινωνίες. Ως βουλευτής, ως Υπουργός που εισηγήθηκε το νομοσχέδιο, αλλά και ως νησιώτης, χαίρομαι για την τόσο σημαντική αυτή τομή στην αναπτυξιακή πορεία της νησιωτικής Ελλάδας. Θέλω να βεβαιώσω τους κατοίκους των νησιών μας, ότι οι τα χρόνια που έρχονται θα είναι καλύτερα».

Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής

ΑΝ. ΔΗΜΟΣΧΑΚΗΣ: Η ΝΕΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ & ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΑΝΑΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΜΑΣ!! - ΠΟΛΛΑΠΛΟ ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ & ΓΙΑ ΤΟΝ ΈΒΡΟ ΣΥΝΟΛΙΚΑ!! - ΟΜΙΛΙΑ ΕΠΙ Σ/Ν ΤΟΥ ΥΠ. ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ
Στην ομιλία του (27/1) επί του ν/σ του Υπ. Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ο βουλευτής Έβρου κι Επίτιμος Αρχηγός της Ε.Α., Α.Δημοσχάκης, υπογράμμισε ότι η παρούσα κυβέρνηση αναγνωρίζει έμπρακτα την εθνική σημασία του νησιωτικού χώρου συνολικά, θωρακίζοντας τον, οικονομικά και κοινωνικά!!
Συγκεκριμένα ανέφερε τα ακόλουθα :
📌 Δια του παρόντος σ/ν, επιχειρείται για πρώτη φορά, η εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης θαλάσσιας πολιτικής, σε όλο τον νησιωτικό χώρο, υπό το τρίπτυχο: Νησιωτικότητα, Θαλάσσια οικονομία, Γαλάζια ανάπτυξη.
📌 Μέσω της θεσμοθέτησης της καινοτόμου εθνικής στρατηγικής, ενεργοποιούνται τρία (3) χρηματοδοτικά εργαλεία, χρήσιμα για την αντιμετώπιση χρόνιων προβλημάτων της νησιωτικής οικονομίας.
📌 Οι αναπτυξιακοί στόχοι οι οποίοι τίθενται, σχετίζονται με τους θαλάσσιους λιμένες, τις ναυτιλιακές υποδομές, τις θαλάσσιες μεταφορές και τη νησιωτική ανταγωνιστικότητα.
📌 Στη Νήσο της Σαμοθράκης, καθίσταται αναγκαία η ολοκλήρωση των έργων υποδομής του λιμένα της Καμαριώτισσας καθώς και του αλιευτικού καταφυγίου Λακκώματος.
📌 Παράλληλα κρίνεται απολύτως απαραίτητη η αναβάθμιση των υποδομών του εκεί Λιμεναρχείου προκειμένου να εξυπηρετούνται οι αυξημένες ανάγκες αστυνόμευσης του Β/Α Αιγαίου.
📌 Επίσης, εξήρε την σημασία της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του Έβρου με τα νησιά του Β/Α Αιγαίου, δημιουργώντας μία "Θαλάσσια Eγνατία", η οποία θα κουμπώσει στην Αλεξ/πολη με την οδική Ν.Εγνατία & θα απογειώσει την οικονομία της ευρύτερης περιοχής!*
📌 Ταυτόχρονα με την εν λόγω νομοθετική ρύθμιση, εισάγονται σημαντικές διατάξεις αναφορικά με την στελεχιακή θωράκιση, σε άμεσο χρόνο, των λιμενικών υπηρεσιών...
📌 Τέλος, πρότεινε την σύνδεση της Νησιωτικότητας με αυτήν της Ακριτικότητας τονίζοντας ως πεδίον εφαρμογής τις απομακρυσμένες νησιωτικές & χερσαίες περιοχές του ακριτικού Έβρου!!
📌 Τονώνοντας & θωρακίζοντας κατ' αυτόν τον τρόπο, περιοχές όπως είναι το Τρίγωνο Ορεστιάδας, το οποίο μαζί με τα 17 χωριά του, συνιστά την ‘’αχίλλειο πτέρνα’’ του εθνικά ευαίσθητου Νομού!!

Μπορείτε να ακούσετε την σύνοψη της ομιλίας εδώ :


Αναστάσιος Σπ. Δημοσχάκης

Βουλευτής Έβρου Νέας Δημοκρατίας

Επίτιμος Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ.


* (Ι.Β): Προσέξτε τι επισημαίνει: "την σημασία της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του Έβρου με τα νησιά του Β/Α Αιγαίου, δημιουργώντας μία "Θαλάσσια Eγνατία", η οποία θα κουμπώσει στην Αλεξ/πολη με την οδική Ν.Εγνατία & θα απογειώσει την οικονομία της ευρύτερης περιοχής!" Του Έβρου, δεν αναφέρει ο αξιότιμος και συμπαθής κατά τα λοιπά κύριος Δημοσχάκης την Σαμοθράκη. Γιατί; Γιατί η Σαμοθράκη έχει άλλες προτεραιότητες που δεν συμφέρουν και δεν εξυπηρετούν τον Έβρο και την πρωτεύουσα του. Ο Ν. Έβρου εξυπηρετείτε από την Λήμνο π.χ, η Σαμοθράκη που προσχηματικά αναφέρεται στο δρομολόγιο για να μην πω ότι χάνει, λέω παίρνει ένα ξεροκομμάτο. Την Σαμοθράκη θα την εξυπηρετούσε μία γραμμή Σαμοθράκη - Καβάλα (- Θάσο), επειδή όμως η Αλεξανδρούπολη θα χάσει από αυτήν, δεν την αναφέρουμε πουθενά...


Μ. Κίρκος: Επιδεικτικά εκτός η Σαμοθράκη στα ακτοπλοϊκά θέματα

Ο βουλευτής Έβρου του κυβερνώντος κόμματος κύριος Δημοσχάκης, στην παρέμβαση του στο Ν/Σ για την «Ολοκληρωμένη θαλάσσια πολιτική στον νησιωτικό χώρο, διατάξεις για συμμόρφωση με υποχρεώσεις διεθνούς ναυσιπλοΐας και την αναβάθμιση Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και ειδικές ρυθμίσεις για την ψηφιοποίηση και εν γένει ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής ναυτιλίας στη μετά-COVID εποχή» και συγκεκριμένα για τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις επέλεξε επιδεικτικά να αφήσει εντελώς εκτός την "νήσο της Νίκης", την Σαμοθράκη, αντίθετα επέλεξε να εστιάσει στην "θαλάσσια Εγνατία". Χωρίς καμία πρόθεση να εξετάσει καν αν αυτή η θεωρία εξυπηρετεί την Σαμοθράκη.

Η Σαμοθράκη χρειάζεται τουριστική αναβάθμιση, με την επανεκκίνηση των γραμμών που υπήρχαν με μεγάλη επιτυχία κάποτε, όπως της Καβάλας που συνδέει το νησί με όλη την Β. Ελλάδα και τις χώρες των Δυτικών Βαλκανίων ή /και μία γραμμή που θα φέρει πιο κοντά την Πρωτεύουσα της χώρας, όπου κατοικεί πάνω από τον μισό πληθυσμό της χώρας.

Μάλιστα δεν έκανε καμία αναφορά στο πρόσφατο σχέδιο που βγήκε στην δημοσιότητα για την ανάπτυξη των υδατοδρομίων, από το οποίο εξαιρείται όλη η Βόρεια Ελλάδα, από την Λέσβο και πάνω.

Τομεάρχης Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της "Ελληνικής Λύσης"

Μαργαρίτης (Άκης) Κίρκος

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr